آرسنآرسن، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

آرسن مرد شجاع و قهرمان ما

عکسهای 17 ماهگی ات

1393/1/27 14:27
نویسنده : soli
985 بازدید
اشتراک گذاری

عسل خاله 17 ماهه شدی و من با اینکه عکسهاتو خیلی وقته گرفته بودم از شیطنتهای شما نتونستم آپ کنم.از رفتارهای جدیدت بگم بعد بریم سراغ عکسها

 غذارو خودت به تنهایی میخوری ،لباسهایی که در آوردنشون راحته رو خودت در میاری و وقتی تشنه ات میشه خودت میری در یخچال رو وا میکنی و رو نوک پاهات وا میستی تا بطری آب رو برداری.{#emotions_dlg.e29} عاشق تبلیغات cartoon networkهستی و با اینکه تلویزیون نگاه کردن رو زیاد دوست نداری موقع تبلیغات کنترل رو میاری و میگی صداشو بلند کنم تا ببینی {#emotions_dlg.e19} هرکسی رو میبینی میگی عمه ،عمو

عاشق بازی کردن با آننه جون هستی مخصوصا  عمو زنجیرباف بیچاره آننه جون خسته میشه اما باز به خاطر شما بازی میکنه حالا واسه اینکه تعداد نفرات زیاد باشه منم مجبوری بازی میکنم {#emotions_dlg.e10}

خاله شادی یادت داده بشین پاشو میکنی {#emotions_dlg.e21}و وقتی یه چیزی رو نمیخوایی انجام بدی دستت رو به نشونه نـَـه تکون میدی {#emotions_dlg.e9}

تازگی ها بینی منو میکشی تا دستمو میبرم رو بینی ام میگم وای آرسن بینی ام{#emotions_dlg.e27}تقلیدم رو انجام میدی و بعد میزنی زیر خنده و گریه میکنی {#emotions_dlg.e22}و یه سری تقلیدهای دیگه مثلا تو کارتون یه کاراکتری گریه میکنه دستت رو میبری رو لبات و میگی اَآَآَ مثلا گریه میکنی{#emotions_dlg.e19} 

تو خونه شونه به دست میگردی و موهای منو خاله شادی رو میخوایی شونه کنی اونم چه شونه کشیدنی ،موهامو میکشی ما هم برا اینکه تو ذوقت نخوره میگیم بـَه بــَه افرین آرسن جون چقدر خوب شونه میکشی{#emotions_dlg.e19}

یه چیزی رو بخوایی ندیم خودتو میزنی به گریه و میگی وا دَی دَی {#emotions_dlg.e49}به شدت عاشق کشمش و شکلاتی و چون ضرر داره واست سعی میکنیم کم بهت بدیم {#emotions_dlg.e39}

همچنان جلو پنجره و در منتظر پیشان هایی و کارت شده پیشا کردن ،کشتی مارو با پیشان ها{#emotions_dlg.e27}

و یه خبر دیگه اینکه 16 اَمین مرواریدتم در آوردی و تاریخ همه مرواریدهات توی زندگینامه ات ثبت شد {#emotions_dlg.e38}{#emotions_dlg.e46}

حالا بریم سراغ عکسهای 17 اَمین ماهگردت

کیک 17 ماهگی ات

اینم طرح خاله شادی و من واسه 17 ماهگی ات {#emotions_dlg.e19}

1

هورااااااااااا من 17 ماهه شدم {#emotions_dlg.e51}{#emotions_dlg.e51}{#emotions_dlg.e51}

0

خاله خیلی شادم آخه  یه ماه دیگه بزرگتر شدم {#emotions_dlg.e21}

000

 خاله این ژست انگشت به دهنمو برات بگیرم تازه ازم یه عکس یادگاری بگیری{#emotions_dlg.e19}

00

یه ناخنک به کیک حال میده {#emotions_dlg.e19}{#emotions_dlg.e16}

0

خاله ژست داش مشدی هم بلدم ها {#emotions_dlg.e40}

0000

میخوام امتحان کنم ببینم میتونم کیکم رو از این فاصله ناخنک بزنم {#emotions_dlg.e42}

00000

خاله دلم میخواد لوس شم واست {#emotions_dlg.e37}{#emotions_dlg.e46}

000000

اصلا هم دلم نمیخواد پاشم جام راحته ،خسته شدم خب .باید خستگی در کنم {#emotions_dlg.e48}

0000000

ودر ادامه گلچینی از شیطنتهای من موقع عکس گرفتن{#emotions_dlg.e29}{#emotions_dlg.e19}

12

10

 چند تا عکس دیگه که موقع بازی ازت شکار کردم

اینجا داری با عروسکی که دایی سیامک به من  هدیه داده بازی میکنی عاشق بازی با این عروسکی بیچاره موهاش اینا کنده شده وهر جا میری عروسک بیچاره رو دنبال خودت میکشی .عروسکم نفله شد بنده خدا {#emotions_dlg.e39}

11

و یه عکس دیگه موقع حرفیدن با پیشان داری با حرارت زیاد داد میزنی پیشا و آقا پیشا بهت جواب نمیده و کمی عصبی هستی {#emotions_dlg.e24}(نکته:به خاطر عشق پیشان صفحه زمینه رو پیشان کردم برات {#emotions_dlg.e28})

13


 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

mahsa yildiz
27 فروردین 93 21:28
arsen juuuun fadat
soli
پاسخ
خدا نکنه دوست مهربون
مامان سویل و آراز
28 فروردین 93 22:18
ارسن جون 17 ماهگیت مبارک شاه پسر دیگه داره حسودیم میشه به داشتن همچین خاله های هنرمندی قربون ژستهات هم بشم عزیزم خوشمزه
soli
پاسخ
خدا نکنه خاله مهربون ،اون چشهای نازت قشنگت میبینه
persian mom
29 فروردین 93 2:53
17 ماهگیت مبارککککک اگه 17 تا دندون داشتی چه بانمک میشد با ماهگردت مروارید جدید هم مبارک عزیزم عکسها مثل همیشه عالیییییییییییییی و زیباااااا دسته خاله ها درد نکنه
soli
پاسخ
اره خاله چند روز بعدش اونم در اوردش فداتون
مامان معید
29 فروردین 93 17:32
مبارک باشه گلم. اسمش خیلی قشنگه.مثل خودش.
soli
پاسخ
فداتون دوست گلم
نيلوفر (مامان پرهام)
30 فروردین 93 10:53
آرسن جونم مباركه ........................انشالا تولد 170 ساليگتو جشن بگيري گلم....
soli
پاسخ
مرسی خاله مهربون
مامان آیسو وآیسا
30 فروردین 93 12:10
17 ماهگیت مبارررررررررررررررررررررررررررررررک ارسن جووووونم
soli
پاسخ
فدات خالـــــــــــه
عاطفه مامان الای
30 فروردین 93 13:09
سلام عزیزم 17 ماهگیت مبارک من امنگار رمز نگرفتم بهم بده فرناز جون آرسن رو ببوس دلم براتون تنگ شده به سولی هم سلام برسون
soli
پاسخ
فدات عاطفه جون تو وایبر برات گذاشتم
ناهید
30 فروردین 93 17:10
فدات بشم عشقمممممممممممممممم که انقدر با مزه و خوشمزه شدی و ادم دلش میخواد درسته قورتت بده خاله ایشالا 1700000000000000000000000000000 بشی گل قشنگم . فرناز تم ماهگرد 17 عالی وری نایسسسسسسسسس خاله های هنرمند روزتم مبارک فرناز گلم
soli
پاسخ
مرسی ناهید جونم فدات عزیزم تو همیشه لطف داری به ما ،روز تو هم مبارک باشه عزیزم
مامان آیسو وآیسا
30 فروردین 93 20:24
روز مادر وزن رو بهتون تبریک میگم همچنین به آنه جون ارسن
soli
پاسخ
فداتون مرسی عزیزم روز شما هم مبارک باشه
مامان آنیسا سعیده
30 فروردین 93 20:50
17 ماهگی گل پسلمون مبارک باشه پست جدید دارم بیا پیشم
soli
پاسخ
مرسی فدات گلم
اسپاترا
31 فروردین 93 3:59
هفده همین ماهگردت مبارک باشه آرسن خوشگل خاله هنرهای خاله جونی ها هم که حرف نداره و مثل همیشه زیبا هستن آرسن قدر این خاله های مهربون رو خیلی خیلی بدون
soli
پاسخ
مرسی عزیزم فدات گلم بابت لطفت مهربونم
مامان هاجر ( یوسف و یگانه)
31 فروردین 93 14:22
سلام فرناز جووون خوبین که انشا الله الهی بگردم گل پسر خوشمل خاله رو شیطوووووووووووووووون بلا
soli
پاسخ
فدات هاجر مهربونم
شقایق.مامان حباب
31 فروردین 93 23:28
خاله جونم ماهگردت مبارک عسیسم............. برو خصوصی
soli
پاسخ
مرسی عزیزم
مرجان مامان آران و باران
1 اردیبهشت 93 1:46
اول از همه با تاخیییییر سال نو مبارک فرناز جونممم ببخشید دیر اومدماااااافدای پسر 1 ماهه خوشگلمممممممم برم که تقلید میکنهههه ببوسش کلییییییییی
soli
پاسخ
مرسی مممنونم مرجان عزیزم فدات
سعیده مامان آنیسا
1 اردیبهشت 93 14:11
سلام عزیزم 5شنبه میخوایم بریم استخر خواستی بیای خبر کن
الی مامی آراد
1 اردیبهشت 93 23:36
عزیزم مبارکههههههههههه عکسهات خلیلی خوشگل شده بود
soli
پاسخ
فداتون
مامان علی (نازی)
2 اردیبهشت 93 14:34
سلام خوشگل خاله 17 ماهگی مبارک
soli
پاسخ
ممنون خاله
شهلا مامان امیرارسلان
6 اردیبهشت 93 1:47
با یه ذره تاخیر 17 ماهگیت مبارک ببخشید خاله دیر اومدم بهتون سرزدم قول میدم دیگه تند تند بیایم
soli
پاسخ
خواهش گلم ایشالله زود زود وبلاگ ارسلان جونو آپ میکنی و ما رو از ارسلان جون بی نصیب نمیکنی
وحیده
6 اردیبهشت 93 21:12
آرسن جونم خاله 17 ماهگیت مبارک باشه دست خاله های گلت درد نکنه وای آدم حسودیش میشه خوش به حالت همچین خاله هایی داری من که خیلی دوسشون دارم ماهن یبوسمت نی نی شیطون و خوشگل
soli
پاسخ
مرسی دوست مهربونم ایشالله نی نی تو تو همیشه نسبت به ما لطف داری عزیزم منم از روی ماه تو میبوسم
مامان آیناز
26 اردیبهشت 93 23:40
فدات بشم جوجه کوچولو
soli
پاسخ
خدا نکنه خاله مهربون