آرسنآرسن، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

آرسن مرد شجاع و قهرمان ما

عکسهای 22ماهگی ات

1393/6/15 18:11
نویسنده : soli
1,195 بازدید
اشتراک گذاری

آبنبات  خاله 22 ماهه شدی جشنجشنجشن خاله قربون اون قد و بالات بره که هر روز بزرگتر میشیبوسبغل دنیای منی وروجکم محبت وقتی بزرگ شدی اینارو خوندی بدون که خاله هر سطرش رو با عشق برات نوشته بدون که دنیای مایی عسلم بوسمحبتبغل

 

بازم طبق معمول قبل اینکه بریم سراغ عکسها یه چند  تا از کارهای اینروزهات بگم چشمک

 

بیشتر کلمات رو یاد گرفتی بهتره بگم طوطی شدی هر کی یه حرفی میزنه پشت سرش تکرار میکنی و دل همه رو میبری با بلبل زبونی هات ،بعدش  برا خودت تکرار میکنی تا تو ذهنت بمونه ،حالا اونایی که تو ذهنمه مینویسم زبان لوبیا:لوبلا /شکر:سـِکَر/چـَشم :چـَش/مرسی :میسی/سیب:دیب/فـِلفل:فـِفـِل/سلام :اَلام /دمپایی:تامپام

بعضی کلمات رو هم ترکیشون رو میگی مثلا در:قاپالاخ (به جای قاپی) / مال من هستش :مـَندَه (به جای منیم )

 

قدرت یادگیریت ماشالله خیلی زیاده دست چپ و راستت رو یاد گرفتی که کدومه ،همینطور اعداد رو راضی

 

خیلی مهربونی کافیه یکی از ما بخوابیم اولا اون اتاق نمیایی و دستت رو به نشانه سکوت میبری جلو دهنت و اگه وارد اتاق بشی خیلی آروم میایی فدای اون فهم و درکت بغل

 

کافیه تو خونه غذا خورده بشه و یا میوه باید منو بیاری سر سفره یا میوه هارو خودت واسم بیاری ،تا نیام ول کن نمیشی میایی از دستم میگیری که اَری نَم نَم یعنی بیا بریم غذا بخوریم حالا هی بهت بگم آرسن میل ندارم خودتو میکشی که باید بخوری بوسخلاصه بدون خاله هیچی نمیخوری قربونت بشم من بغل

 

به بچه های کوچیکتر از خودت بزرگتر از خودتم که باشه میگی بـَبـَلَر بعد از شدت مهربونی همه رو بغل میکنی بغل

 

یه اتفاق جالبی که اونروزی افتاد ،خونه ما بودی دراز کشیده بودی و داشتی کارتون میدیدی ما هم تو اتاق بودیم و در اتاق هم باز بود و حواسمون به تو یه هویی پا شدی قالیچه کوچیک رو فرش رو برداشتی یه تکونی بهش دادی و صافش کردی بعد پاشدی جا نمازی آوردی و بعد اللا(یعنی الله اکبر) و نماز خوندی یعنی ما هممون هنگیدیم تعجبرفتارت درست شبیه دایی سیامک بود انگار که نکته به نکته اش رو کپی کرده باشی خنده

 

اینروزها انگاری میدونی تولدت نزدیک  میشه تا یه چیزی میبینی میگی آننه تَبَلُد بعد ازت میپرسم آرسن برا تولدت آننه جون چی بگیره درخواستت رو میگی بعد میگم خاله شادی چی بگیره اونم میگی کلا از حالا لیست درخواستت آماده هست ،منم رو نمیکنم تا سورپرایز بشه خندونکچشمک

 

بعضا محبتت نسبت بهمون فواران میکنه میایی لپهامون رو میگیری بعد لبهای من و خاله شادی رو غنچه میکنی و یه گاز میگیری و تا مرز خفه شدنمون بغل میکنی خنده

 

حالا بریم سراغ عکسهای ماهگرد 22 ات

 

تم این ماهت رو گربه یا به قول خودت پیشی انتخاب کردم چون عاشق پیشانی و با دایی سیامک هر روز میری به پیشی ها غذا میبری و هواشون رو داریچشمک البته ناگفته نمونه بین وسایل خاله شادی دنبال یه چیزی میگشتم چشمم افتاد به بلوز بچگیش که عکس گربه داشت گفتم چی از این بهتر که تم این ماهت گربه باشه ،و با تی شرت بچگی خاله یه خاطره باشه برات ،موقع آماده کردن تم ، تو هم کلی ذوق کردی جشن

 

تزیینات که بیشترش رو خودم درست کردم و مامان سولی هم کمک کرد چشمکحالا اینو چرا نوشتم قابل توجه بعضیها که کمک نکردن و اسمشون خاله شادی میباشد شاکی

 

عکسهای 22 امین ماهگرد

 

عکسهای 22 امین ماهگرد 0

 

عکسهای 22 امین ماهگرد 00

 

کیک 22 ماهگی ات که بازم مامان سولی زحمتش رو کشیده دست گلش درد نکنه محبت

 

عکسهای 22 امین ماهگرد 000

 

هوراااااااااااااااااااااا من 22 ماهه شدم جشنجشنجشن

 

عکسهای 22 امین ماهگرد 1

 

این یعنی من 22 ماهه شدم سوالباورم نمیشه تعجب

 

عکسهای 22 امین ماهگرد 2

 

حالا که اینطوره پس بزن بیاد نا نای رو چشمک

 

عکسهای 22 امین ماهگرد 3

 

یه ژست 22 ماهگی بیام واسه خاله راضی

 

عکسهای 22 امین ماهگرد 04

 

خاله امروز اصلا دست خودم نیست عشق ماشین بازیم گرفته زبان

 

عکسهای 22 امین ماهگرد 4

 

خاله میخوام میخوام غیم غیم سواری میخوام شاکی

 

عکسهای 22 امین ماهگرد 5

 

اجازه هست حق نداری دخالت کنی تو بازیم  خاله اجازهدلم میخواد خُبدلخور

 

عکسهای 22 امین ماهگرد 6

 

خاله من مار رو از تو لونه اش در میاره ،بازم منو خندوند خندهچشمک

 

عکسهای 22 امین ماهگرد 7

 

و اما حالا نوبت فوت کردن شمع ها به سبک خودمه راضی

 

عکسهای 22 امین ماهگرد 8

 

عکسهای 22 امین ماهگرد 8

 

و اما حالا نوبت حرف زدن با پیشانمه ،قربون صدقه اش برم بغل

 

عکسهای 22 امین ماهگرد 9

 

تازگیها تا بخوایی مخفی بشی چشاتو میپوشونی اینجوری یعنی تو قائم شدی اینم یکی از اون صحنه هاست چشمک

 

عکسهای 22 امین ماهگرد 10

 

و بعدش اَدی خاله خنده

 

عکسهای 22 امین ماهگرد 12

 

حالا بریم سراغ آبتنی تو استخر بادی ات که عمه های مهربونت  سال پیش واست گرفته بودن محبت هر هفته بساط آب تنی داریم تا میری تو حیاط عشق آب بازیت گل میکنه و ول کن نیستی زبان یه اتفاق جالبی که افتاد خونمون مهمون داشتیم استخرت رو گذاشته بودیم تو اتاق ،یه هویی دیدیم استخرت رو آوردی وسط سالن و لباسهات رو داری درمیاری که آب تنی کنیم خخخقه قهه

 

آب تنی 1

 

خاله فدای اون چشای نازت بشه بغل

 

آب تنی 2

 

آب تنی 3

 

آب تنی 4

 

چند تا عکس از دوربین مامان سولی که ازت شکار کرده زبان

 

داری به سوپرمن از غذای خودت میدی بوس

 

غذا دادن به سوپر من

 

غذا دادن به سوپر من 1

 

غذا دادن به سوپر من 2

 

غذا دادن به سوپر من 3

 

تازگی ها هر چیزی دم دستت باشه و احساس کنی کثیفه میبری میگیری زیر آب و میشوری  از کتاب گرفته تا دمپایی و عروسکهات خندهاین عکسم مربوط به یکی از اون صحنه هاست زبان

 

شستن سوپر من

 

شستن سوپر من 2

 

تولد دوست من وحیده جون بود ومن خواستم تو پارک سورپرایزش کنم و اونجا بردمش و یه هویی غافلگیرش کردم و تو هم  تا میتونستی حسابی شیطنت کردی اینم بساط سورپرایزمون چشمک

 

تولد وحیده جون 0

 

تولد وحیده جون

 

به وحیده جون مجال نمیدادی کیکش رو ببره خندونک

 

تولد وحیده جون 1

 

تا میتونستی از فرصت استفاده کردی از چیزای مضر خوردی پفک و آبنبات طوریکه یه دستت آبنبات یه دستت چاقو زبان

 

تولد وحیده جون 3

 

تازگیها تا میریم بیرون اسباب بازی میبینی میخوایی اینارو هم خودت پسندیدی نمیدونم چوم پسند خودته زیادی دوستشون داری و باهاشون بازی میکنی راضیالبته تفنگت رو فرداش نا به کار کردی خندونک

 

12

34

 

اینجا بساط ماهگیری راه انداختی و حسابی خوشی خنده

 

ماهیگیری

 

ماهیگیری1

 

ماهیگیری3

 

خودت یه حوض دیگه ساختی چشمک

 

ماهیگیری4

 

ماهیگیری5

 

 رفتی شهربازی آرام

 

شهربازی

 

با تاکسیت مشغول بازی هستی از یه طرف چشمت به tv هستش با یه تیر دو نشان چشمک

 

ماشین سواری

 

ماشین سواری1

 

اینجا حسابی درگیر بستنی خوردنی خخخخنده

 

00

 

عصرا میری میشینی تو حیاط خونتون منتظر بابایی که مامانی ازت عکس گرفته زیبا

 

01

 

02

 

چند تا عکس وقتی رفته بودیم بیرون تو روزهای مختلف

 

قیافه رو تو رو خدا خندهخوردن داره این قیافه بوس

 

02

 

باز کنجکاویت گل کرده یه جا بند نمیشی عینک

 

03

 

مامانت اینا رفتن وسایل بگیرن تو هم شاکی هستی چرا تورو نبردن شاکی

 

04

 

اینجا آرومت کردم راضی

 

05

 

 یه روز دیگه تو خریدآرام

 

06

 

06

 

مرکز خرید نزدیک خونمون و آقا خرگوشیزبان

 

07

 

08

 

09

 

آرسن در حال کیو کیو کردن با تفنگشخندونک

 

10

 

یه روز دیگه توی ولیعصر و آرسن در حال بستنی خوردنخوشمزه

 

11

 

پا شدی رفتی وسط فلکه تنهایی نشستیخندونک

 

12

 

13

 

عاشق این مجسمه ها شدی میرفتی دستش رو میگرفتی خنده

 

14

 

آرسن و حالتهای مختلف خوابیدن بوسبغل

 

تازگیها با عروسکهات و اسباب بازیهات میخوابی اینم یه نمونه اش چشمک

 

15

 

قربون بشه خاله اش محبت

 

16

 

پرواز در خواب خخخخنده

 

17

 

18

 

20

 

و اینم دست و پاهای نازت ،که خاله هر چقدرم قورتشون میده سیر نمیشه بوس

 

21

 

 

 

 

پسندها (7)

نظرات (22)

مامان الهام
16 شهریور 93 13:29
عزیزم مبارکه چه تم خوشگلی و کیکش هم که حرف نداره
soli
پاسخ
مرسی دوست گلم
مامان علی(نازی)
16 شهریور 93 15:25
عزیزم 22ماهگیت مبارکه[هورا خاله خوصوصیتو چک کن
soli
پاسخ
فدات گلم.چشم
عاطفه مامان الای
16 شهریور 93 23:04
سلام فرناز جون مثل همیشه خوش سلیقه ای دستت درد نکنه 22 ماهگیت مبارک عزیزم کاش من خواهری مثل تو داشتم .واقعا از درون خوبی و کاملا میشه فهمید ظاهری نیست خوش به خواهرات که خواهری مثل تو دارن خوش به حال اون دوستت که دوستی مثل تو داره و براش سورپرایز کردی و خلاصه خوش به حال شوهر آینده ات که دختری با این احساس لطیف نصیبش میشه عزیزم از طرف من ارسن رو ببوس وبه آبجی یات سلام برسون
soli
پاسخ
عاطفه جون با این حرفا خجالتم دادی.گلم از خوبیه خودته.خوش به حال من که تو رو شناختم .دوست مهربون و خوش قلبی مثل تو دارم.فدای مهربونیت
مامانی
17 شهریور 93 13:43
به به چه خاله ماه و باذوقی آدم کیف میکنه خدا آرسن جونمونم حفظ کنه ...........
soli
پاسخ
ممنونم گلم
ناهید
17 شهریور 93 16:57
سلام فرناز جون خوبین گلم . 22 ماهگی آرسن جون مبارک باشه ایشالا 22000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 ماهه شه . تم این ماهش هم خیلی خوشگل بود . مثل همیشه هنرمندانه . کیکتونم خیلی قشنگ بود . وری نایسه وری نایس . امیدوارم همیشه شاد باشین و پر از عشق . دوست گلم مواظب خودت باش خیلی دوست دارمممممممممممممممممممممممممممممممممم. بوووووووووووووووووووسسسسسسسسسس. حرف زدن آرسنم خیلی باحاله ها از طرف من کلی ببوس این پسرخوشگله رو با اون خنده های قشنگش که من عاشقشم . بووووووووووووووووسسسسسسسسسسسس .
soli
پاسخ
فدات ناهید جونم من که پیش این همه حرفای خوب تو کم میارم همیشه شرمنده میکنی.منم خیلی دوست دارم و خوشحالم که تو رو شناختم.ایشالله خدا بهترینارو نصیب دل مهربونت کنه.مرسی خاله ی مهربون آرسنم از طرف تو بوسیده شد
مامان هاجر(یوسف و یگانه )
18 شهریور 93 19:04
سلام خوبین فرناز جوون ،نظر من نرسیده آیا ،به هر حال عسل خاله ماهگردات مبارک خاله
soli
پاسخ
هاجر جون رسیده شرمنده من دیر تایید کردم.فداااای مهربونیت که همیشه با مهربونیت مارو شرمنده میکنی
خاله نفیسه
19 شهریور 93 15:35
همه چی مثل همیشه 20....
soli
پاسخ
مامان آیهان
19 شهریور 93 19:41
عزیزم22ماهگیت مبارکککککککککک. دست خاله جون ومامان مهربونت درد نکنه که اینقدر زحمت میکشن
soli
پاسخ
فدااااات عزیزم
مامان بنیتا
19 شهریور 93 22:56
سلام دوستم ممنون که همیشه به ما لطف داری عزیزم شرمنده اگه دیر میام ولی همیشه به فکرتونم ماشالا ارسن نازم که هر روز نازتر میشهعزیزم چه تیپ قشنگی با اون کمربندش مرد کوچولوم
soli
پاسخ
خواهش میکنم گلم.قربونت دوست مهربونم
مامان آنيسا
20 شهریور 93 12:22
عزیزم 22ماهگیت مبارک باشه باورم نمیشه که دوماه دیگه تولد آرسن هست انگار همن دیروز بود که عکسای تولد یکسالگیشو گذاشته بودی فداش شم عکسها همه قشنگ بود فرناز جون این شهر بازی آرام دقیقا کجاست چون من میخوام تولد آنیسارو اینبار تو شهربازی بگیرم دنبال یه شهربازیه سرپوشیده وخوب میگردم
soli
پاسخ
خدا نکنه گلم آره زمان خیلی زود میگذره منم باورم نمیشه انگار همین دیروز بود تو بیمارستان آوردنش و نی نی بودالان اینقدر بزرگ شده و شیطوونگلم از وایبر بهت میگم
spatra
20 شهریور 93 13:27
بیست و دو ماهگیت مبارک باشه آرسن عزیزم دیگه چیزی نمونده تا دو سالگیت گل پسری دست خاله فرناز و مامان سولی هم درد نکنه کلی از عکسها لذت بردم فرناز جون خصوصی رو چک کن
soli
پاسخ
فدات خاله ی مهربونچشم
yasamin
20 شهریور 93 22:23
22vomin mahgarde arsenjunam mobarak mashallah ninimun chegad bozorg shode chegadam naz khabide mese fereshtehaye kuchulu
soli
پاسخ
عزیزمی یاسمین جونقربونت گلم
شیما مامان شاهین کوچولو
22 شهریور 93 0:20
اخیییییی چه تم قشنگی ارسن جونی ماهگردت مبارک... خخخخ بیچاره سوپر من چ میکشه از دست وروجک اسباب بازیهای جدیدت مبارک باشه... عزیییییزم چ ناز خوابیده قربون خلاقیتت که خودت حوض ساختی
soli
پاسخ
ممنون شیما جون.آره بیچاره از دستش شاکیه که چرا این بلا رو سرش آورده
nasim
22 شهریور 93 10:59
قربون اين پسر ناز كه اينهمه كاراي جديد ياد گرفته و انقد خوردني شدهفداي اون دل مهربونت كه به پيشيا غذا ميدي خاله جون آفرينباريكلا به شما كه اينهمه شجاعي رفتي تو بغل آقا خرگوشيعاشق اون قايم شدنتم پشت عروسكتاصلا تو همه كارات شيرينه عزيز دل خالهراستي بيست و دو ماهگيتم مبارك عزييييييزم
soli
پاسخ
قربون خاله ی مهربون که کلی با حرفاش مارو شرمنده میکنه
مامان آیهان
23 شهریور 93 18:22
سلام آرسن جون خوشکلم خوبی؟ سلام خاله فرناز جون خوبی؟ بلاخره مامان تنبلم بعد ازیکماه وبلاگمو بروز کرد بیا پیشمون
soli
پاسخ
ممنون خاله جونی.حتما میام
مامان آیناز
24 شهریور 93 0:11
عزیزم 22ماهگیت مبارکه دست خاله فرناز و مامان سولی هم درد نکنه
soli
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان بردیا اریایی
24 شهریور 93 1:32
سلام ممنون که به ما سر زدین 22ماهگی ارسن جون هم مبارک ایشالله 100000000000000ساله بشه ببوسش
soli
پاسخ
خواهش میکنم گلم.فدای مهربونیت
مامان صدرا
28 شهریور 93 1:00
سلام خاله جونی ماهگردت مبارک مثل همیشه خاله ها گل کاشتن تمتون خیلی عالیه انشالله برا تولد 2 سالگی ارسن جونمون مامان سولی هم برا کیک کلی زحمت میکشن دیگه دستتون درد نکنه فرناز جونم تولد دوستتونم مبارک انشالله سالیان سال دوستای خوبی برا هم باشین
soli
پاسخ
ممنون گلم
♥مرجان مامان آران و باران♥
2 مهر 93 9:26
سلام دوست گل و مهربونمممم چقدر باسلیقه هستینننن 22 ماهگی ارسن خوشگلم مبارکککک پیشاپیش تولدشم مبارکککک عزیز دلمممم ایشالا همیشه به گردش عززیزممم سرگرم شادی باشید میبوسمتون بوسسسسس
soli
پاسخ
مرسی مرجان جون.فدای مهربونیت
persian mom
14 مهر 93 2:18
سلاااام فرناز جون ن ن ن چطوری ؟ 22 ماهگی ارسن جون مبارک همین طور تولده دوستت وای خیلی با سلیقه بود همه چی چقدر کارای این نی نی ها بامزس .. ارمیا هم با اسباب بازی هاش میخوابه کلا خیلی از کارای ارسن شبیه کارای ارمیاس.. تولدت نزدیکه
soli
پاسخ
ممنون دوست گلم از لطف زیاد و مهربونیتآره این وروجکا خیلی شبیه همه کاراشون
شیما مامان شاهین کوچولو
14 مهر 93 23:53
یه سوال ??? اون اسباب بازی که ماهی و موجودات دریایی داره و باهاش ماهیگیری میکنه. میشه بگین اسم اسباب بازیش چیه???میخوام واسه شاهین بگیرم اما نمیدونم اسمش چیه و چی باید بگم... ممنون میشم تو وبلاگ خودم جواب بدی خاله جون
soli
پاسخ
چشم گلم
مامان آیهان
19 مهر 93 11:21
سلام فرناز جون خوبی عزیزم؟ آرسن گلم چطوره قربونش برم الهی. نیستی گلم نگرانت شدم مشغول مقدمات تولدی؟ کمک خواستی من هستما. آرسن جونمو ببوس
soli
پاسخ
مرسی دوست گلم که اینقدر هوامونو داری و همیشه به ما لطف داری.آره خاله جونی دیگه کم مونده تا تولد