آرسنآرسن، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

آرسن مرد شجاع و قهرمان ما

اولین دیدار وبلاگی

1392/7/9 20:08
نویسنده : soli
810 بازدید
اشتراک گذاری

اولین دیدار دوستای وبلاگی که روز دوشنبه 92/07/08 ساعت 5 توی پارک منظریه داشتیم با هماهنگی مامان سویل و آراز شد.که جا داره اینجا از شهره جون تشکر کنم که باعث شد همه دوستان دور هم جمع بشیم و یه روز خوب پاییزی رو بگذرونیم قلبقلبقلب

 دوستایی که اومده بودن مامان سویل و آراز جون ،مامان الی جون،مامان آنیساجون ،مامان یاغمور جون ،مامان سویل جون ،رها جون که ایشالله خودش به زودی صاحب نی نی میشه بغل

خیلی روز خوبی بود آرسن کلی ذوق کرد تنها آرسن  بین نی نی ها کوچلو بود ،بقیه نی نی ها واسه خودشون رفته بودن صفاسیتی و آرسن هم تو جمع مامانی ها به شیطونی هاش ادامه میداد چشمک مامان الای جون زحمت کشییده بودن زیرانداز و چایی و شکلات آورده بودن ،مامان آنیسا جون هم ویفر آورده بود و بابای سویل جون هم زحمت کشیدن واسه همه نی نی ها شیر و بسکوییت گرفتن و رها جونم یه کیک خوشمزه آورده بودن دست همشون درد نکنه ماچبغل

حالا نوبت عکسهای دیدارمون

دیدار وبلاگی

از راست به چپ:آرسن جون  ،آرازجون  ،پشت آراز جون آبجی مهربونش سویل جون ،یاغمورجون ،پشت یاغمور جون آنیساجون ،الای جون ،سویل جون

دیدار وبلاگی2

دیدار وبلاگی

دیدار وبلاگی3

اینجا هم از آرازی خوشت اومده به وجد اومدی مثلا نازش میکنی قربون اون مهربونیت بشه خاله قلببیچاره آرازی صداش هم در نمیاد زبان

دیدار وبلاگی4

اینم چند تا عکس مامان آنیسا جون شکار کرده

آنیسا و الای جون

آرسن من جیگر خاله

ای جونم این کوچولو ها چه قدرم ساکت نشستن بغل

آنیسا و الای جون

اینجا انگاری قهر کردن باهم زبانالای از اون ژست های معروفش رو گرفته قلب

آنیسا و الای جون 3

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

توت فرنگي
9 مهر 92 20:56
اي جان جيگرتو كه از همه خوشگل و خوش تيپتري
پس چرا منو دعوت نكرده بودين درسته يه بيستو چند سال بزرگترم ولي كدكه درونم هنوز فعاله
هميشه به گردش و شادي خاله جون


ایشالله دفعه بعد حتما تو مهمون من
عاطفه مامان الای
9 مهر 92 20:59
ممنون بابت عکا کلی ذوق کردم ارسن گلمون رو ببوس عزیزم نگفتی اون اهنگ رو چطوری واز اجا کدش رو بردارم ممنونم


مرسی فداتون گذاشتم براتون
مامان سویل و اراز
9 مهر 92 21:54
سلام دوست گلم از اینکه دیروز تونستم از نزدیک ببینمتون خوشحالم از اینکه دوستای با شخصیتی مثل شما رو دارم خدا رو شکر میکنم من متاسفانه نتونستم زیاد پیشتون بمونم ولی از مطالبتون معلومه خیلی بهتون خوش گذشته مخصوصا اینکه به قول رها جون حرفهای مفید زدید با اینکه نیم ساعت نشستم ولی همون نیم ساعت برای همیشه به یادم موند به امید دیدارهای بعدی


منم واقعا خوشحال شدم ایشالله دیدارهای بعدی
رها
10 مهر 92 10:46
ای جانم
چه کوچولوهایی
شیطون و بازیگوش

ممنون خاله جون ف ف که بهم سر زدی
خیلی خوشحالم کردی


آره رها جون اونروزی آرسن حسابی اذیتت کرد چه بلاهایی که سر گوشیت نیاورد خلاصه معذرت
ناهید
10 مهر 92 12:24
میبینم که آرسن جونی رفته سر قرار اونم قرار وبلاگی . امیدوارم همیشه بهتون خوش بگذره و همیشه شاد باشین .


آره خاله جاتون خالی ایشالله یه روزی اومدین تبریز با شما میریم گردش
مامان علی
10 مهر 92 20:18
سلام دوست خوبم خوشحالم که بهتون خوش گذشته من متاسفانه نتونستم بیام ایشالا قرار های بعدیگلم من با اجاره لینکتون می کنم


سلام ایشالله میایین فقط انگاری ادرس وبلاگتون رو اشتباهی نوشتین تا منم لینکتون کنم
سحر
11 مهر 92 16:51
سلام من یکی از بازدیدکننده های پروپاقرص وبلاگ آرسن جون هستم
چندروزه میام عکسای 11ماهگیش ببینم اما میبینم که سرتون شلوغه و عکسای آرسن جونم نذاشتین!
اگه قرار وبلاگتون زودتر میدونستم حتما میومدم
خونمون بغل پارک منظریه هست

سلام سحر جون وقتی این پیامت رو خوندم کلی خوشحال شدم واقعا ممنونم که به یاد ما هستی دوست مهربون ایشالله یه روزی که قرار وبلاگی میذاریم تورو هم دعوت میکنم راستش وقت نمیکنم زیاد بنویسم اما چشم 2/3 روز دیگه عکسهاش رو میذارم فدات دوست مهربون

مامان علی (نازی)
12 مهر 92 15:26



مامان مهربون علی کوچلو شما مارو لینک کردین منم مشتاقم وبلاگ شمارو ببینم اما ادرس وبلاگتون اشتبهه بی زحمت برام ادرسش رو پست کنین فداتون
مهسا مامان نورا
12 مهر 92 21:14
چه خوب کاش ما هم میتونستیم دوستان وبلاگیمون رو از زدیک ببینیم


ایشالله میایی تبریز با هم میریم به گردش
مامي نسيم
13 مهر 92 17:32
اي خدا اين كوشولوي ما رو ببين ...ارسن جونم هميشه به گردش خاله جون
معلومه حسابي خوش گذشته ها جاي ما خالي

آره خاله جون جای همه دوستای وبلاگیمون خالی بود ایشالله یه روزی میایی تبریز با شما میریم صفاسیتی
الی مامی آراد
14 مهر 92 17:00
چقدر خوبه همدیگه رو میبینین همیشه شاد و خوش باشین


مرسی ممنون خاله مهربون فدات
مهسا مامان نورا
15 مهر 92 16:35
روز کودک مبارک آرسن جونی


مرسی خاله جون
هیراد و عمه لیلاش
15 مهر 92 20:59
آرسن جونم عزیز دل خاله روزت مبارک
برات از خدا قد تموم ادمهایی که نمیشناسمشون روزهای شاد و پر از سلامتی و خوشی خواهانم



مرسی خاله جون فدات
شیما مامان شاهین کوچولو
16 مهر 92 0:10
سلام دوستم خیلی خوشحالم که مشکل حل شد و اومدی پیشمون از اینکه به فکر بودی یه عالمههههههههه ممنون آدم یه چندتا از این دوستها داشته باشه دنیا رو میخواد چیکار؟؟؟؟
از راهنماییت ممنونم ...خیلی دوست دارم تو نینی بلاگ وبلاگمو ادامه بدم اما با شاهین وروجک نمیتونم از اول شروع کنم... شاید یه روزی این کارو کردم.
آرسن جونمو ببوسش مواظب خودتون باشید... من و شاهین دوستون داریم...یه عالمه بوس واسه مامانی و آرسن جون[ماچ]


مرسی گلم فدات ،به همچنین ما هم خیلی خوشحالیم دوستای به این خوبی داریم[ماچ] ایشالله نی نی وبلاگم میایی اگه خواستی میتونم کمکت کنم تو هم شاهین جون رو ببوس گلم
آرتین نابغه کوچک
16 مهر 92 0:22

کودکی غنچه ای از رود صداقت به صفای آب است
کودکی صفحه ای از عشق و محبت به شکوه ماه است
کودکی سلسله ی اشک به دنبال سرشت است
کودکی لاله ی سرخ است به باغ امید

دوست جونم روزت مبارک


مرسی خاله جون
الی مامی آراد
16 مهر 92 13:28
هر کودک ، گلدانی ست که از زیباترین گل های معطر ، خانه ها را به نزدیکت ترین بهارها گره زده است .



روز کودک مبارک . . .



مرسی خاله مهربون
شقایق مامان آرشا
17 مهر 92 15:07
چه خوب
همیشه در کنار هم شاد باشین


مرسی فداتون
مامان بنيتا
21 مهر 92 17:40
عزيزم چه دوستاي نازي ولي ارسن نازم از همشون نازتر و كوچولو تره عزيزم


وای خاله شرمنده میکنی فدات