آرسنآرسن، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

آرسن مرد شجاع و قهرمان ما

به مناسبت اولین روز مادر به همراه آرسن جون

1392/2/11 12:00
نویسنده : soli
753 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

                   روز مادر

اینارو من از زبون یه خاله و بهتر بگم از زبون یه خواهر برا عزیزترینم مینویسم.سولی جون خواهر عزیزم از وقتی مادر شدی میدونم که دنیات عوض شده واقعا مادری رو تو، تو حس میکنم شبها وقتی تا صبح بیدار میمونی بدون اینکه گلایه کنی ،وقتی آرسن مریض میشه دل نگرانش میشی ،توی همه اولویتهات اول آرسن میاد .واقعا از جونت مایه میذاری.مادری یعنی این ،شاهد صبرت هستم که چطور با صبر و حوصله به آرسن همه چی رو یاد میدی وقتی گریه میکنه با مهربونیت آرومش میکنی بعضی وقتا شاید چند ساعت طول بکشه تا خوابش ببره اما تو با حوصله براش لالایی میگی. شاید مادرش شدن اینه صبوری و مهربونی و از خود گذشتگی

روز مادر2

اما آرسن جون، عزیز دل خاله ،وقتی بزرگ شدی مادرت رو همونطوری که اون تورو دوست داره دوست داشته باش بی نهایت ،بی پروا .بهش عشق بورز و هیچوقت از یادت نره هر خوبی در حقش کنی حتی یه شب بیدار موندن اون نمیشه

اما خودم :خواهر مهربونم ازت ممنونم که همیشه پیشم بودی با اینکه فاصله سنیمون کمه اما در حقمون (هم من هم شادی)مادری کردی  وقتی مامان کار میکرد همون مهربونی رو با سن کمت به ماها نشون دادی خیلی دوســـــــــت دارم و در آخر از مامان خودم ممنونم که واقعا یه مادر نمونه هستش ایشالله سایه اش هیچوقت از سر ما کم نشه آمــــــــــــین عاشقتــــــــــــــــــیمقلبماچ

اینم  من واسه مامانم نوشتم ،بزرگ شدی خاله تو هم واسه مامان سولی ات از این کارا بکنچشمک

  وقتی که از تو سخن میگویم

بند بند وجودم رو حس تو میگیرد

در تپش های قلبم هر لحظه

وجود تورو احساس میکنم

در غربت تنهایی ام به تو پناه میبرم

باورم را از تو سر میگیرم

امیدم را با تو روشنایی میبخشم

دنیا را در چشمان تو معنی میکنم

و عشق را در کلام تو خلاصه میکنم

مادر مهربانمقلبقلبقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

شقایق مامان آرشا
11 اردیبهشت 92 17:41
سلام عزیزم من از طرف کوجولوهای عزیز تو این روز براتون پیغام می دارم تقدیم به تو مامان مهربون. من یه گلم تویی برام یه ریشه مادر بمون کنار من همیشه کنار من بمون تا همیشه که هیچکی مثل مادرم نمی شه
خاله زهرا
11 اردیبهشت 92 17:57
مثل همیشه شعرت رو زیبا سرودی فرناز خانم جوووووووووووووووون
انشالله خودت مامان بشی جیگرم


آره یادش بخیر سر کلاس حوصله ام سر میرفت یه چیزی مینوشتم
هیراد و عمه لیلاش
11 اردیبهشت 92 19:07
____█████____█████ ___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██ _██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██ ██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██ ██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██ ██♥◊◊_______◊________◊◊♥██ _██♥◊◊______________◊◊♥██ __██♥◊◊___________◊◊♥██ ____██♥◊◊_______◊◊♥██ ______██♥◊◊__◊◊♥██ ________██♥◊◊ ___________██♥◊◊ _____________██♥◊◊ _______________██◊ مامانی عزیز رورت مبارک
خاله زهرا
12 اردیبهشت 92 14:15
سلام
میگم راستی همه خاله میشن این همه بی معرفت میشن یا فقط بعضیا این جورین ؟
نکنه منم خاله بشم بی معرفت تر بشم؟

نگرانتم به قرععععععان


بی معرفت نیستم دیوونه قرار بود تل جدیدت رو بسندی دیگه وقتش تب بیایی ها باید بیام با آقا علی دعوا کنم
مهسا مامان نورا
13 اردیبهشت 92 23:30
چه پست قشنگی چه پستالهای نازی
مهسا مامان کیارش
14 اردیبهشت 92 16:04
خیلی خیلی قشنگه این پست


مرسی ممنون مهسا جان فدات
نسیم
14 اردیبهشت 92 22:32
روزت مبارک مامانی اگه اشکالی نداره خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم
kنسیم
15 اردیبهشت 92 14:01
مرسی مامانی منم لینکتون کردم راستی اسم پسملی من آرسس هست