آرسنآرسن، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

آرسن مرد شجاع و قهرمان ما

عکسهای 6 ماهگی ات

1392/2/19 10:45
نویسنده : soli
2,387 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیز دل خاله داری حسابی بزرگ میشی هر روز شیطونتر میشی ،کارهای جدید ،رفتارهای جدید نشون میدی .اینم بگم خیلی شیطون بلایی به خاله شادی کشیدی هر شیطونی رو از اون یاد میگیری زبان چه صداهایی که با هم در نمیارین اون هر چی صدا درمیاره تو هم پشت سرش یاد میگیری و در میاری .غذا رو فقط با خاله شادی میخوری وقتی من بهت غذا میدم تو دهنت نگه میداری بعد یه هویی پرت میکنی سمتم همه لباسها اینا کثیف میشه.تازگی ها یاد گرفتی 4 دست و پا حرکت کنی به زورم که شده خودتو به هدفت میرسونی چشمک

بیرون رفتنی همه دخترا عاشقت میشن میان اجازه میگیرن بوست کنن بغلت کنن از الان کلی طرفدار داریلبخند اونروزی تو یه مغازه مشغول دیدن لباسها بودیم که یه هویی دیدیم روسری یه دختر رو کشیدی زدی زیر خنده قهقهه

عاشق دسر نوشیدنی هستی یعنی کسی از دستت بگیره زمین و آسمون رو به هم میاری آخ  عاشق آب خوردنی ،لیوان آب رو دو دستی محکم میگیری باید خودت بخوری لیوانو با زور از دستت جدا میکنیم بعد خوردنم یه صدایی در میاری که انگار خیلی تشنت بود خوردی راحت شدی نیشخند

اینجا هم عکس 6 ماهگی ات

کیک 6 ماهگی

خاله باز هم میخوایی سن منو تابلو کنی زبان

6 ماهه شد عسلم

همش منو میخندونن ،نمیذارن یه ژست خوب بگیرم حالا میگن این پسر سرتقناراحت

6 ماهه شدن عسلم 2

بذار یه کم مودبانه بشینم چشمک

عشق که میگن شمایین؟

وای خاله با حرفات منو لوس میکنی منم ملوس میشم خجالت

خاله عاشقته

خاله تو ازم عکس بگیر یه لمی بدم من اینجاچشمک

لوس لوسی

آخر سرم دستتو بردی تو کیک ،اینجا هم آثار جرمش ساکت

seni gidi yaramaz

 اینم چندتا عکس هنری ار خاله فرناز قلب

تو عشق خاله فری هستی

نفس خاله فرنازی

عسل خاله فری

sen benim omrumsun arsenim

اینم هدیه 6 ماهگی ات که مامانی و بابایی واست گرفتن دست گلشون درد نکنهماچ

هدیه 6 ماهگی

من عاشق این چشات هستم که باهاشون هر روز با عشق به ما نگاه میکنی و باعث شدی زندگی ما پر از عشق بشه ،چیزی که فراتر از اون توی این دنیا نیست. ممنونتیــــــــــــم خاله خیلی دوستـــــــــــــت داریم قلبقلبقلب

چشات دنیاست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

زهره
19 اردیبهشت 92 17:00
به به چه خاله های هنرمندی چه عکسای نازی چه چشمای قشنگی ماشالله....ما به روزیم
امین خیراللهی
19 اردیبهشت 92 21:47
خدا حفظش کنه
شقایق مامان آرشا
19 اردیبهشت 92 22:50
6 ماهگیت مبارک عکسات خیلی ناز شده.چشاتم قربون


مرسی ممنون خاله ،خدا نکنه
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
20 اردیبهشت 92 1:42
مباااااااااااارکههههههههههه ... ای ول به این خاله های هنرمند ... هزار ماشالا اون قسمتی که لم می ده تا شما ازش عکس بگیرین رو خیییییلی خوشم میاد آفررررررررررررررین، من که کلی از دیدن عکس ها لذت بردم و حسابی هم از جریان روسری کشیدن اون دختره ی بیچاره، خندیدم خاله فرناز خوبم، مرسی که اومده بودی پیشم ...
مامان سمی
20 اردیبهشت 92 11:46
آرسن جونی 6ماهگیت مبارکعاشق اون عکست شدم که خودتو لوس کردی

دست خاله درد نکنه عجب عکسهای خوشگلی ازت می گیره
یدونه آرسنی


مرسی ممنون چشاتون قشنگ میبنه خدا براتون آرتین جون رو حفظ کنه
مامان بنيتا
20 اردیبهشت 92 15:14
6 ماهگيت مبارك عروسك خاله
واي كه خداييش خيلي خاله مهربون با سليقه اي داري

مرسی فداتون
نسیم
20 اردیبهشت 92 21:55
قربونت برم خوب شما خوشکلی که همه دخترا میخوان بغلت کنن
جیگرتو با اون لم دادنت عزیز دل خاله 6 ماهگیت مبارک


مرس یخاله قربونت شرمنده کردی
sara
21 اردیبهشت 92 10:41
سلام خاله خانم
شش ماهه شدن گل پسرتون مبارک .ان شا الله 66 سالگی اش
خوش به حال این پسری با این خاله های با سلیقه و مهربونش .
خیلی عکس های قشنگی بود. دستتون درد نکنه



سلام مرسی ممنون ،شما لطف دارین شرمنده میکنین با پیامهای قشنگتون
مامانی آرتین
22 اردیبهشت 92 11:06
عزیزم وبلاگ قشنگی دارین خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم
sara
22 اردیبهشت 92 18:06
سلام خاله خانم می دونید منم دارم خاله می شم و مثل شما برای نی نی خواهرم وبلاگ درست کردم البته من مثل شما با سلیقه نیستم . اما دو ماه پیش متوجه شدم خودم هم دارم مامان می شم برای همین برای نی نی خودم هم وبلاگ درست کردم . و خوشحال می شم اگه دوست دارید وبلاگ نی نی من (nini-sargol.niniweblog.com ) و نی نی خواهرم ( nininaz-moon.niniweblog.com) رو لینک کنید و به ما هم سر بزنید.
مامانی آرتین
23 اردیبهشت 92 3:08
عزیزم تاریخ تولد آرتین اینه 91/1/16 میبوسمتون
خاله زهرا
23 اردیبهشت 92 11:32
سلام
یعنی من الان میام این آتیش پاررو میخورم چه خودشو با نمک لوس کرده نیم وجبی
از طرف من چش دلشت(چشم درشت) و ببوس


سلام گلم آماده خوردنه وروجک بیایی تب حتما میدم بخوریش
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
23 اردیبهشت 92 15:01
6ماهگیت مبارک پسمل دختر کش
قربون خندت
عکسا هم مثل همیشه عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییی


واااای مرسی ممنون چشاتون قشنگ میبینن خدا ارشان رو حفظ کنه
مامان سويل و اراز
23 اردیبهشت 92 17:08
سلام به همشهري عزيزم ارسن گل پسري چقدر نازه ماشالله خدا حفظش كنه امين ارسن جونو از طرف من
توت فرنگي
23 اردیبهشت 92 17:58
واي واي اين وروجك ما كه هر روز خوردنتي تر ميشه مگه ميشه نخوردتش
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
واسه آرسن خوشگلم
حتما بايد يه روز بيام ببينمت


سلام مرسی گام تو که مارو همیشه شرمنده میکنی فدات حتما بیا خاله
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
24 اردیبهشت 92 19:13
مرسی که تاریخ تولدمو نوشتی ... قند تو دلم آب شد ...
الی مامی آراد
25 اردیبهشت 92 17:50
عزیزم مبارکه معلومه که همه عاسق این فرشته کوچولو میشن به به چه خاله هنرمندی


مرسی خاله مهربون