آرسنآرسن، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

آرسن مرد شجاع و قهرمان ما

روزای 14 ماهگی آرسن جون

1392/11/3 13:49
نویسنده : soli
988 بازدید
اشتراک گذاری

 

آرسن جون خاله ،اومدم از رفتارهای این روزات بگم بهت که بازم مثل همیشه مارو انگشت به دهن میکنی.

اول با یه رفتارت شروع کنم که باعث شد کلی بخندیم دایی سیامک از اونجایی که همیشه ریش و سبیل میذاره و تو هم دایی رو همیشه اون شکلی دیدی ،دایی صورتش رو اصلاح میکنه تو هم تو خونه مشغول بازی بودی دایی میاد تو خونه میگه آرسن جون تا دایی رو میبینی میزنی زیر گریه اونم چه گریه ای اشکهات همینجوری فوران میکرده عین شخصیت کارتونی پـــــَه پــــَه خندهخندهبعد پریدی بغل مامان سولی و میگفتی مامی دایی بعد دوباره گریه میکردی گریه

اونروزی خاله شادی بهت گفته من خاله کی ام؟اصلا نمیدونم خاله کی ام ؟برگشتی بهش گفتی من من ،بعد محکم بغلش کردی بوسیدیش ،خاله شادی منو صدا کرد ماجرارو تعریف کرد تو الان این سوال رو بپرس ببینیم عکس العملش چی میشه؟بازم اینکارو تکرار کردی ما رو بگو از خوشحال دو تا خاله بوسه بارونت کردیم قلقلکت دادیم واااااای که بهترین لحظه بود قلبماچ

ماشالله خیلی پسر باهوشی هستی هر چی بگیم انجام میدی مثلا میگم آرسن فلان چیز رو بیار میاری زباناونروزی بهت گفتم آرسن بیا بریم با خاله شادی دالی بازی کنیم برگشتی بهم گفتی اَدی اَدی ؟با حالت سوالی پرسیدی گفتم آره بعد رفتی پشت مبل قائم شدی فدای اون باهوشیت بشه خاله ماچ

تازگیها عادت کردی بری یه جایی قائم بشی مخصوصا دو سه جا هست که اونجاهارو خیلی دوست داری میری قائم میشی صداتم در نمیاری بعد انگشتتم به نشانه سکوت میذاری رو لبت بعد یواشکی میپایی تا پیدات میکنیم یواشکی با یه لحن آروم میگی اَدی اَدیچشمک

اونروزی رفته بودیم خرید قسمت لباس بچه گانه هارو دیدی به آننه جون نشون میدادی میگفتی آننه جون من من نیشخندبیچاره آننه جون ما کم بودیم تو هم اضافه شدی حالا هر جا یه چیزی ببینی میگی آننه جون بگیرزبان

بساط رقصمون که پا برجاست تا میایی خونه کنترل رو میاری که واست اهنگ بذارم تا اهنگ رو وا میکنم دور خودت میچرخی خندهخاله فدات بشه که به خودم رفتی

تا میگیم آرسن موهات رو شونه کن دستت رو میبری سمت موهات و صافشون میکنی و شونه دم دست باشه شونه میکنی ای ول پسر مرتب تشویق

یکی از رفتارهای جدید که یاد گرفتی اینه که روی انگشتهای پات میایستی تا قدت بلند بشه و دستگیره در و بکشی و،در رو واکنی مخصوصا در ورودی رو که تا باز میکنی بدو بدو میری سمت پله ها به سرعت جت ،در اتاق من  و خاله شادی رو هم که تا وا میکنی فوری میری سمت آیینه هر چی رو دراور باشه پرت میکنی زمین در عرض 5 دقیقه اتاق ویرون میشه و من و خاله شادی این شکلی میشیم ناراحتکلافهوقتی هم در اتاق رو قفل کنیم میایی پشت در گریه میکنی میگی دادی فرنا ما هم دلمون ریش ریش میشه برات و در رو وا میکنیم زبان

حالا بریم سراغ عکسهایی که مامان سولی موقع شیطنتت ازت شکار کرده


از کارهای روزانه ات اینه که تا از خواب پا میشی مستقیم میری سر وقت اسباب بازی

 

عشقمی عسل

خاله فدات

مهربون خودم

بعد که از بازی رو تخت خودت  خسته شدی دونه دونه هر چی وسایل هستش میاری رو تخت مامانی اینا و اونجا به بازی ادامه میدی ،از این بُعد به خاله شادی و خودم رفتی زندگی رو تخت ،که آننه جون شاکیه چشمک

گربه سیاه مهربونم بغل کنم باهاش بازی کنم یه کم ،بعد برم سراغ اون یکی ها فرشته

وروجکم

خوب بررسی کنم چیزی جا نمونه برا بازی ابرو

شیطون خاله

دلم هوس موسیقی کرد یه کم موزیک میچسبه زبان

 

فدااااااااااااااااااااات

حالا نوبت تعمیراته ،باید بررسی کنم ببینم این ساعت چه جوری ساخته شده چشمک

لپ صورتی خاله

با خاله فرنازم دکتر بازی کنم یه کم خمیازه

ملوسک من

خاله منو معاینه میکنه اینجا خیال باطل

 

موش موشکم

از اونجایی که عاشق بازی با در روغن زیتون هستم هر جایی باشه پیدا میکنم خونه خودمون خونه آننه جون همه جا خوشمزه

 

ماه خاله

عکسهای وقتی که رفته بودیم خرید

خاله برو کنار ببینم اونجا چه لباسهایی واسه من هستشسوال

 

مربای خاله

هوررررررررررررا اسب سواریهورا

 

اسب سواری 1

ببینم اون پشت چه خبره بعد پیاده شدن برم سراغ اون یکی ها از خود راضی

 

اسب سواری2

اُاُاُاُ عجب بازی هایی اونوره تعجب

 

اسب سواری 3

چه زود تموم شد بازم سواری میخوام عصبانی

 

اسب سواری 4

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (35)

مامان امیرعلی گلی
3 بهمن 92 16:21
دوستم خوشحال میشم تو نظرسنجی ما شرکت کنید http://amirjan.niniweblog.com
soli
پاسخ
چشم حتما
مامان امیر ارسلان
3 بهمن 92 19:05
قربونت برم که اینقده خوش الاق از خواب پا می شی می ری بازی میکنی بازم مثل همیشه همه ی عکسات عالین خاله جون مرسی که به ما سر می زنی می دونم خیلی مامان تنبلیم
soli
پاسخ
مرسی خاله مهربون فدات نه دیگه ایشالله با عکسهای جدید زود زود اپ میکنین
شقایق مامان آرشا
3 بهمن 92 19:42
کارات کپ کارای آرشاست می خورمتاااااااا دایی جون نزن اون محاسنو بچه دچار شبه میشههه
soli
پاسخ
آره دقیقا بچه ها کپی همه هستن اونو بگو خاله
persian mom
3 بهمن 92 19:55
ماشالله پسر باهوش کاپشنش چقدر بهش میاد خیلی یاحال بودددد دایی رو دید گریش گرفتتت
soli
پاسخ
فدات خاله آره ما هم کلی خندیدیم
مامان هاجر (یوسف و یگانه)
3 بهمن 92 20:32
عزیز خاله قربونت ،که بازی می کنی شیطونای من که همش در حال خرابکاری هستن برای آرسن گلم.
soli
پاسخ
آره خاله نه اینکه ارسن فقط بازی میکنی خرابکاری هاش حد و اندازه نداره فداتون
سعیده مامان آنیسا
3 بهمن 92 20:45
عکسا مثل همیشه زیبا عزیزم آرسنم روببوس
soli
پاسخ
مرسی گلم فدات
مهسا
3 بهمن 92 21:09
سلام فرناز جونمماشالا خیلی بزرگ شده آرسن جوناز طرف من حتما بوسش کن
soli
پاسخ
فدات مهسا جون تو دیگه سرگرم امتحانها شده بودی نشد از نزدیک ببینی ایشالله میایی از نزدیک میبینش فدات گلم
مامان صدرا
3 بهمن 92 22:04
ارسن جان واقعا اقایی صبح که از خواب بیدار میشی میری سراغ اسباب بازیهات ولی پسر من همش نق میزنه نگو خالههههههههه خاله ارسن جونم ادرس خواسته بودی اینم ادرس :صدرا عشق مامانفس بابا
مائده(ني ني بوس)
4 بهمن 92 13:46
ماشالا به اين گل پسري.چه كارايي تو ميكني
soli
پاسخ
مرسی خاله مهربون
گنزو
4 بهمن 92 16:03
خاله قربونش كه هر روز داره خوشگلتر ميشه چقد دلم برات تنگ شده بود
soli
پاسخ
خدا نکنه گلم مرسی مهربونم که بهمون سر میزنی
ناهید
4 بهمن 92 16:09
سلام به خاله خواهزاده گل . خوبین . فدای آرسنم بشم که انقدر کارای خوب خوب بلده . با شیطونیاش خاله هاش اینطوری میشن فرناز جونم خوبی بهتر شدی ؟ امان از دست این سرماخوردگی که ول کن نیست . من که اول هر ماه سرماخورده ام . ایشالا زودتر خوب شی دوست جونم
soli
پاسخ
سلام مرسی ناهید جونم بهتر شدم اما بازم تعریف چندانی ندارم این زمستون بهم بد گذشت همش مریض بودم منظر بهارم تا خوبه خوب بشم فدات بشم ناهید جونم مرسی مهربونم که همیشه منو شرمنده میکنی فدات
اسپاترا
5 بهمن 92 7:05
اُه اُه نگو خاله فرناز از دست این در بازکردناشون و بهم ریختن اتاقها خاله دعوا نکنیا بچموون داره کنکاش میکنه عزیزم کلی بوس واسه آرسن کوچولو ناز و دوست داشتنی
soli
پاسخ
نه خاله مهربون ارسن منو دعوا نکنه من دعواش نمیکنم تا یه کاری رو انجام ندی جیغ میزنه سرم فرنا فداتون شما هم ادریان جونو ببوسین
سارا
5 بهمن 92 12:41
به به چه پسر نازی حسابی هم که خوش تیپه از الان هم معلومه حسابی اهل خریده خوش به حال همسرش!!!
soli
پاسخ
اره حسابی آخه به خاله اش رفته از الان آموزش میدم قراره داماد خودم بشه واسه دخملم سرمایه گذاری میکنم
مامان آیسو وآیسا
5 بهمن 92 15:32
عزیز دلم گلپسر چه شیطنتهای شیرینی داری.... راستی دوست جونات هم به مامان مامان میگن آنه...من که خیلی دوست دارم حتما آنه ارسن هم کلی ذوق میکنه... میبوسمش گلپسری رو...عکسهای توی شهر بازی لاله پارکم عالی بود بوس برا آرسن جووون وخاله جووون های گلش
soli
پاسخ
الهی واقعا هم اونجوره اننه جونش حسابی کیف میکنه فداتون ایشالله اومدنی تبریز هوا خوب بشه دسته جمعی میریم لاله پارک
مامان بنيتا
5 بهمن 92 18:08
فداي اين پسر نازم بشم كه انقدر باهوش وناز
soli
پاسخ
خدا نکنه خاله مهربون
مامان ایمان
5 بهمن 92 21:49
الهیییییییییی پسر باهوش عسلییییییییییی خاله فدات بشههههههههههه چه عکسهای قشنگییییی خاله جون می تونی منو هم معاینه کنییییییی اقای دکتر عزیزمممممم قربون اون رقصیدنت بشمممممممم بوسسسسسسسسسسسس
soli
پاسخ
خاله مهربون ایشالله هیچوقت مریض نشی ،خدا نکنه فداتتتتتتتتتتتتتتت
مامان سویل و اراز
6 بهمن 92 0:40
سلام فرناز جون خوبین؟ عکسهاتون خیلی قشنگ بودن افرین به ارسن جون باهوش که روز به روز بامزه تر میشه ببوسش اصلا بذار خودم ببوسم بفرما خصوصی
soli
پاسخ
مرسی گلم ما هم خوبیم نبودین جاتون خالی بود اینجا توی نی نی وبلاگ فدات خاله مهربون شما هم اراز و سویل جون رو ببوسین
مامی پوریا
6 بهمن 92 18:43
فدات شم خاله
soli
پاسخ
خدا نکنه خاله مهربون ممنون که به وبلاگمون سر زدین فداتون
مامان ایمان
6 بهمن 92 20:26
سلام فرناز جون پس کامنت من کوووووووووووو
soli
پاسخ
گلم یه کامنت بود اونم تایید کرد ببین اونه یا قبل این کامنت گذاشته بودی؟
مامان آیهان
7 بهمن 92 14:45
ای جونم قربونت برم الهی که اینقدر باهوشی قربون بازی کردنت بشم آرسن بلا
soli
پاسخ
خدا نکنه خاله مهربون فدات
مامان ایمان
7 بهمن 92 23:26
نه عزیزم یه دونه هم گذاشته بودم اشمالی ندار ه بوسسسسسسسسسسس
soli
پاسخ
یا نیومده یا حتما موقع هنگیدن pcیه بلایی سر کامنتت اومده فدات بشم خلاصه شرمنده ممنون که همیشه به ما لطف داری
عاطفه مامان الای
8 بهمن 92 12:55
سلام به آرسن و مامانش وخاله های عزیزش این پست هم قشنگ بود به دایی جون بگو آرسن رو نترسونه خوب مامان جونشه دیگه برای آرسن هم میخره خدا براتون حفشظ کنه
soli
پاسخ
مرسی عاطفه جون فدات بشم اره حتما باید اطلاع بدم بهش که خوشگل مارو نترسسونه بوی برا الای
مامان صدرا
8 بهمن 92 21:27
سلام فرناز جون خوب هستید ممنون از بابت نظرات خوب ودل چسبتون خوشحال میشم اسممونو لینک کنید تاریخ تولد صدرا 1390/9/17 در ضمن قرار وبلاگی رو هم از پستاتون خوندم اگه هوا بهتر شد در خدمتتونیم دوست عزیز پسمل گل و از ظرف من ببوسش
soli
پاسخ
حتما گلم خبرت میکنم
گنزو
9 بهمن 92 7:44
فرناز جون بخدا هر نظري رسيده من جواب دادم
soli
پاسخ
برات پیام گذاشتم عزیزم
مامان هاجر (یوسف و یگانه)
9 بهمن 92 10:13
فرناز جوووون لطفا این آدسی که میزارم یه سر بزن و لینکش کن ،دختر خواهرم هستش که تو یه شهر غریب دور از ما هستش و نظر هم بده لطفا ،ببخشید اینقدر پر رو هستم alizz.blogfa.com
soli
پاسخ
خواهش میکنم گلم حتما
مامان الیار
9 بهمن 92 14:06
الهیییییییییییییییییی من قربون پسر باهوش دوست داستنی برم من خیلی خیلی میبوسمت گل پسری
soli
پاسخ
خدا نکنه گلم فدات خاله مهربون
گنزو
10 بهمن 92 10:28
شب عكسو براتون ميزارم
soli
پاسخ
ممنون گلم فدات حتما شب میام میبینم
مامان ایمان
13 بهمن 92 17:03
سلام خاله فرناز جون اپیم بیا پیشمون
soli
پاسخ
حتما گلم
shima
13 بهمن 92 19:42
Vayyyyyy che bahal bood majaraye daei siyamak.ko, I khandidam Mashallah roz be roz shirintar mishe. Boos boos
soli
پاسخ
آره خاله جون مهربون شیرینتر و شیطونتر
درسا
13 بهمن 92 21:22
سلام عزیزم. خداگل پسرتونو حفظ کنه,عزیزم میخاستم اگه میشه کد آهنگ وبلاگ آرسن رو بپرسم,از آتنگش خیلی خوشم میاد,میخاستم تو وبلاگ دخترم استفاده کنم,خیلی ممنون میشم
soli
پاسخ
سلام گلم با کمال میل اما آدرس وبلاگتون رو نذاشتین
فروغ مامان علی و زینب
13 بهمن 92 22:12
چه کوچولوی نازی، خدا واستون حفظش کنه، کودک سالم نعمتی بزرگه که خدا به پدر و مادر عطا میکنه
soli
پاسخ
مرسی ممنون واقعا اونطوره
شقایق مامان آرشا
13 بهمن 92 22:24
باز خوش گذرونی با خاله هااااا
soli
پاسخ
آره والا
مامان آیناز
15 بهمن 92 11:25
عزیز دلم چقد شیرین شدی فدات شم
soli
پاسخ
خدا نکنه خاله مهربون فداتون
مهسا مامان نورا
15 بهمن 92 15:50
عزیز خوشتیپ خاله خوش اخلاق من کاش نورا یه کم از شما یاد میگرفت این روزا خیل یبد اخلاقی میکنه و نق نق و شده یه عالمه بوس واسه پسر نازم
soli
پاسخ
خاله اینم همیشه که خوش اخلاق نیست پاش بیفته از همه بیشتر لجبازی میکنه فداتون یه عالمه بوس برای نورا جون
نسیم
17 بهمن 92 22:10
ای قربونت برم با اون شیرین کاریات درک کنین بچه رو دایی خان خوب بچه ریش سبیل دوس داره فرناز جون خودت چطوری عزیزم؟من خیلی وقته فرصت نمیکنم سر بزنم
soli
پاسخ
مرسی نسیم جونم درکت میکنم با یه شیطون وروجک سر کردن خیلی سخته فدا عزیزم