آرسنآرسن، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

آرسن مرد شجاع و قهرمان ما

آرسن و ماجرای این روزاش

1392/10/23 19:28
نویسنده : soli
802 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیز دل خاله ایندفعه با کلی عکس اومدم ،شیطنتهات دیگه روز به روز بیشتر میشه اما برا ما خیلی شیرینه درسته بعضی وقتا همه مون این شکلی میشیم از کارهات کلافه بیشترشون  رو فیلمبرداری میکنم تا وقتی بزرگ میشی ببینی چیکارا کردی چشمکبیشتر سعی میکنیم بهت نه نگیم چون از لحاظ روانشناسی رو اعتماد به نفست اثر میذاره و میخواییم خودت همه چی رو کشف کنی تا جایی که به چیزای خطرناک دست نزنی راحتت میذاریم تو هم که ماشالله خیلی کنجکاوی و عاشق کشف کردن چیزای جدید کابینتهارو خالی نکردیم تا وقتی باز میکنی بعضی چیزارو برداری و دست خالی برنگردی درسته جابه جا کردن وسایل  و تمیزی خونه منو خاله شادی رو کلافه میکنه اما گلایه ای نداریم چون ما خودمون هم یه زمانی بچه بودیم و میخواییم تو هم تا آخرش بچگی کنی و لذت ببری فدای تو بشم من بغلماچقلب اینم بگم که چقدر خوش به حالم میشه وقتی میگی فری قند تو دلم آب میشه ،تازگیا یه چیزی بخوایی ندم با قیافه مظلومانه میگی فـــــرناچشمکفدای اون فرنا گفتنت بشه خاله که هیچ چیزی دلنشینتر از صدا کردن اسمم به زبونت نیست ماچقلب

حالا بریم سراغ عکسها

توی این عکسها ،قبلش موقع ناهار داشتی شیطنت میکردی و حرف میزدی برام خوشایند اومد ازت فیلمبرداری میکردم تا دیدی فیلم میگیرم ظرف دوربینو برداشتی و برا خودت بازی ساختی منم از فرصت استفاده کردم ازت عکس گرفتم داخل پرانتز بگم که لباست اینجا کثیف شده چون دندون که در میاری آب دهنت میاد و پیشبند نمیذاری ببندیم زبان

عسلم

قربون اون اداهات

 

خاله فدات

اینجا کیف لوازم آرایشی رو برداشته بودی با مداد اینا رو صورتت خط کشیده بودی منم گیرت انداختم با یه دست نگه داشتم با یه دست عکس میگیرم تو هم شاکی شدی نیشخند

قربون چشات

توی این عکسها هم خیلی جالب خوابیده بودی منم شکار لحظه کردم، این چه نوع طرز خوابیدنه خاله سوال

فدای اون خوابیدنت بشم من

اینم عکس پاهای نازت که روزی 100 بار قورتشون میدم و تو قلقلکت میاد و میخندی خنده

قربون اون پاهات بشه خاله

این عکسها هم مربوط به روزی هستش که دوست خوونوادگیمون خونشون دعوت کرده بودن بعد برامون عصرونه آوردن و منم دلم نیومد عکس نگیرم خوشمزهچشمک

عصرونه

عکس اولی هنوز سفره کامل نچیده شده بود ،بعد که کامل چیدن دوباره عکس گرفتم زرنگم دیگه چشمک دست گلشون درد نکنه بابت غذاهای خوشمزه دست گل نسیم جون و فهیمه جون و حبان جونقلب

عصرونه 2

اینم عکس ناخن های نسیم جون که برام خیلی جالب اومد و کلی خندیدم و خواستم بذارم برامون خاطره بشه چون اونروزی سوژه خنده ما بود نیشخند

ناخن های نسیم

اما شیطنتهای آقا آرسن

فدات جیگرم

خونه اونا یه صندلی بود از رو اون بالا میرفتنی و میخواستی از اونجا بری رو کابینتها اوه

عشقمی

جیگر خودمی

کم مونده بود بیفتی باز فرشته نجاتت خاله شادی به دادت رسید

نفسمی

و اما ادامه شیطنتهات زبان

دردونه من

عمرم

شیطون خودمی

روز خیلی خوبی بود و حسابی بهشون زحمت دادیم و آرسن جون خیلی شیطونی کرد ، بازم ازشون تشکر میکنم ماچبغل

 

این متن رو پری جونم تو نخون که حسابی از دستم شاکی میشی و منو میکشی استرساما این هدیه اولین هدیه از نوع لوازم التحریریه عسلکم هستش که پری جونم به آرسن جون داد ماجرا از اونجایی شروع شد که ، خاله پری اومده بود خونمون مهمون ،آرسن هم سر وقت کیفش رفت ،از اونجایی که پری هم چون با بچه های اوتیسم کار میکنه تو پروژه جدیدش ،چند تا لوازم التحریر گرفته بود تا به بچه هایی که توی مطب بی تابی میکنن بده به عنوان جایزه که یکیشون نصیب آرسن شد منم گفتم باید عکس اولین لوازم التحریرتو بذارم توی وبلاگت پری هم شاکی که نه آبروم رو میبری ،حالا امیدوارم شاکی نشی چون ماجرارو توضیح دادم که واسه بیماران کوچولوت گرفته بودی قلب

پاک کن پری



 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان آیسو وآیسا
23 دی 92 19:42
عزیززززززز دلم ... عکسهات مثل همیشه عالی بودن دست خاله جووونها درد نکنه... بوس برا آرسن نازنینم... اوه اون سفره عصرونه هم کلی اب دهنمون را افتاد یعنی... ناخنهای خاله هم عالی ....بیست برا آرسن جووونم وخاله جووون فرنازش
soli
پاسخ
مرسی فداتون ممنون بابات اینهمه لطفی که دارین ایشالله تابستون اومدنی تبریز مهمون عصرونه ما میشین شما هم آیسا و آیسو جون رو ببوسین
مهسا مامان نورا
23 دی 92 19:59
عزیز دلم با اون پاهای کوچولوت نورا هم همینطوری میبخوابه به به دست دوست گلنتون درد نکنه دهنمافتاد ارسن نازم کادو مبارک. فرنا دست دردنکنه که عکسهای شازده رو میزاری ببینیم
soli
پاسخ
آره گلم واقعا دست گلشون درد نکنه ،مرسی مهسا جون که بهمون سر میزنی فدات
سارا
23 دی 92 21:21
سلام خاله جونی نه ما رو حذف نکنید من تو این مدت فقط می رسیدم آپ کنم به وبلاگ شما هم سر می زدم ولی نمی تونستم نظر بذارم ما نمی خواهیم دوستای خوبی مثل شما رو از دست بدیم
soli
پاسخ
چشم گلم حتما امیر علی جون رو ببوسی از طرف من
مامان ایمان
23 دی 92 21:57
سلام عزیزمم چه عکسهای قشنگی به به چه غذهای منم از اون اش ودلمه می خوام دلمه تبریزکه معروف وخوشمزه خوش به حالتون چه دوستهای خوبی داریناااااااااااااااااااااا فرناز جون ناخنهای نسیم هم خیلی باحال بود واییییییییییییی ترشییییییییییی واییییییییییی ترشی منم می خوام ازاون ترشییییییییییییی انشالله میام خونتون شماهم برای ما از اون عصرونه ها درست می کنید یاجخیییییییییییییییی
soli
پاسخ
فدات بشم اره جای شما خالی دوستای مهربون داریم مثل شما گل هستن حتما ایشالله اومدنی نبریز منتظرتون هستیم با کمال میل خودم میپزم
مرجان مامان آران و باران
24 دی 92 0:57
عزیز دلمممم هزار ماشالا به شیطنتت همیشههه به مهمونییی خوش باشیددد نوش جونتون عزیزممم چه خاله مهربونی داری ارسن خوشگللل همیشه شاد باشید دوستمممم ببخشید دیر میام پیشتونننن
soli
پاسخ
مرسی گلم فدات بشم مهربونم والا سخته تو با دو تا نی نی سر میکنی ما با یه وروجک نمیتونیم چند نفری سر کنیم ببوس دو تا فرشته کوچولو رو
persian mom
24 دی 92 17:26
ارمیا هم اون مدلی میخوابه وای اون لاک دوستت چقدر خوشرنگن .. کاشته ؟ یا نااخونه خودشه؟ د رکل خوشرنگن همهش.. کلی دلم اب شد اش میخوام ارسن جون رو ببوس پسر شیطون کار خطرناک کردددددددددددد اویییییییییییییی
soli
پاسخ
گلم کاشته خودش ناخن کاره تهران کار میکرده الان تو تبریز کار میکنه مرسی فداتون
مامان امیرارسلان
24 دی 92 18:02
عاشق اون مدل خوابیدنش شدم وای چه چیزای خوشمزه ای دست خاله درد نکنه فرناز جون ایشالله همیشه شاد باشید و همیشه از این مهمونی ها برین
soli
پاسخ
مرسی گلم فدات بشم ممنون امیر ارسلان رو ببوسی
مامان آیهان
24 دی 92 19:06
قربونت برم الهی که اینقدر باهوش وشیطونی
soli
پاسخ
خدا نکنه خاله مهربون
سعیده مامان آنیسا
24 دی 92 21:41
عزیزمیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی شیطون بلا جوجوی دوست داشتنی عکسای قشنگی بود
soli
پاسخ
مرسی گلم فدات
مامان هاجر (یوسف و یگانه)
24 دی 92 22:57
خاله ،قربونت برم من چه شیطون بلا شدی چه سفررررررره ای وای چه ناخنهای خوشگلی ،ایشون هاشور ابرو هم میزنن ،چند می گیرن قیمت
soli
پاسخ
آره خاله جونش حسابی شیطون شده توی کامنت براتون توضیح دادم دوستومن فقط ناخن کاره ،مامان آرسن هم تو همه زمینه ها کار میکنه جز تاتوی ابرو و کاشت ناخن بازم ممنون
مامان الیار
24 دی 92 23:44
بازم عکسای خوشگل از یه پسر خوشگل و ناز دست خاله جونی گل درد نکنهغذاهای عصرونه رو که نگوناخنای خاله هم خیلی عالههههههکادوی جدیم مبارکه ارسنم ماجراشم جالب بودخیلی میبوسمتوووووووووووووووووووووون
soli
پاسخ
مرسی مهربونم که اینهمه به ما لطف داری الیار جونو ببوسی
مامان بنيتا
25 دی 92 17:15
مثل هميشه عكسات ناز وخوشگل بودن هميشه به مهموني وشادي دوست خوبم دست خاله پري درد نكنه هديه قشنگي دادن مخصوصا كه با بچه هاي اوتيسمي سر وكار دارن حتما هم صبور ومهربونن
soli
پاسخ
مرسی گلم فدات بشم اره دوست من یه دونه هست بهترین دوست دنیاست مهربونیش بی حد و اندازه هست و من خیلی خوش شانسم خدا همچین دوستی رو لایق دوستی من دونسته از تو هم ممنونم که اینقدر با دقت وبلاگمون رو میخونی فدااااااااات
★ مامان آینده یه فسقلی ★
26 دی 92 1:44
آخه کجای لاک ناخن بنده خدا خنده داشته؟ خیلی بدجنسی فرناز جون! اینم خودش یه مدله دیگه! حالا چرا آستین های بنده خدا رفته تو ظرف غذا؟ به به، نوووووش جونتون باشه اون عصرونه، کاش مینوشتی اجزای میز رو! دلمه ست؟ ای ارسن وروجکککک.... عین خاله هات شیطونی مخخخخصوصا خاله فرناز وووویییییی، چه صبری دارید شما در مقابل شیطنت های آرسن جون و اینکه میگذارید بچگی هاشو بکنی، آفرین به شما خاله های مههههربون مامان سولی رو سلام برسون، خاله فررررنا. خب منو هم ذوق کن دیگه، منم گفتم: فرنا!
soli
پاسخ
ای ول خوشم میاد که متن رو کامل میخونی اون ناخنها ماجراش مفصله مربوط میشه نماز و نصیحت و هدایت و غیره که کلی خندیدم اما اجزای میز دلمه و آش و ترشی بادمجون و ترشی سبزیجات و ماست و سیر و غیره ایشالله اومدنی تبریز مهمونمون میشی واسه تو هم من میپزم اما حوصله واسه آرسن جون گلم خودت که خاله ای بهتر از من میدونی عشق آدم میشن تو هم که گفتی فرنا دیگه منو کی میگیره کلی ذوق زده شدم فدااااااااااااات مهربونم
مامان ایمان
27 دی 92 17:30
سلام خاله فرناز اپیم بیا پیشمون
soli
پاسخ
چشم گلم حتما
مامان آیهان
28 دی 92 19:08
خجسته میلاد پیامبر لطف و رحمت ختم رسل وآموزگاردین امام صادق برشما وخانواده محترم مبارک باد
مامان صدرا
28 دی 92 22:47
سلام خاله ی ارسن جون وقتی وبتو خوندم نتونستم بی نظر برم چون همشهری هستیم دوست دارم اسم مونو لینک کنید واقعا ارسن جون هم نازه هم شیطونه از عکسا مشخصه ببوس از طرف من
soli
پاسخ
سلام ممنون فقط ادرستون رو ننوشتین که من لینکتون کنم بی زحمت برام پست کنین
مامان ایمان
29 دی 92 1:16
ماه فرو ماند از جمال محمد(ص) سرو نباشد به اعتدال محمد(ص) قدر فلک را کمال و منزلتى نیست در نظر قدر با کمال محمد(ص) میلاد نور مبارک
مامان علی (نازی)
29 دی 92 22:32
بازم مثل همیشه عکسا عالیهخاله جون همیشه به مهمونی
soli
پاسخ
مرسی مهربونم
★ مامان آینده یه فسقلی ★
30 دی 92 1:15
بی هیچ دلیلی به یادت افتادم، تا بشکنم قوانینی را که دلیل میخواهند... ‿︵❀‿︵❀❀‿︵❀ ︵❀‿︵❀❀‿︵❀‿︵
soli
پاسخ
مرسی گلم فدات
مامی آنا
30 دی 92 5:35
عکس ها مثل همیشه عالی بودن .ناخن های دوستت خیلی خوشکل بود وعصرونه هم پیداست که حسابی خوشمزه بوده وآقا آرسن هم که دیگه جای تعریف نداره بس که خوشکل وخوش عکسه
soli
پاسخ
مرسی گلم فدات
تک خواهر
1 بهمن 92 14:52
سلام دوست خوبم من خواهر •●مامانِ آینده یه فسقِـلی●• هستم که تو وب خواهرم تولدم رو تبریک گفتید از لطفتون سپاسگزارم. امیدوارم شاد و سلامت باشید. قابل بدونید و به سایت منم سر بزنید. آرسن جون بامزه رو ببوسید
soli
پاسخ
مرسی گلم فدات با کمال میل خیلی سایت عالی دارین لینکش میکنم
ناهید
2 بهمن 92 7:16
سلام فرنازم خوبی عزیزم . چقدر این آرسن شیطون و بلا شده از طرف حسابی ماچش کن دلم خیلی واست تنگ شده بود . مدتیه نمی تونم تو وب کسی برم یا اگه برم قسمت نظرات باز نمیشه یا عکسا باز نمیشه نمیدونم دلیلش چیه . علت دیر اومدنم هم به همین خاطر بود امروزم که اومدم نمیدونم چی شد که صفحه باز شد البته یه سری عکسا باز نشده . در هر صورت دوست دارم دوست مهربونم و همیشه به یادت هستم .
soli
پاسخ
فدات بشم ناهید جون من خوددم یه مدت بود سرما خورده بودم شدید کم میتونستم بیام فدای مهربونیت بشم گلم منم دلم برا تو تنگیده خیلی
مامان ایمان
3 بهمن 92 4:07
شقایق مامان آرشا
3 بهمن 92 20:09
چه خاله های مهربونی
soli
پاسخ
فدات گلم
یه دختری...
21 بهمن 92 21:36
خب که چی مثلا؟؟؟؟؟؟؟میخواستی دکراسیون و وسایل خونتو به نمایش بذاری که چی بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آدم احمق مردم عکس و خاطره ی بچه ی تو رو میخوان چیکار آخه؟؟؟؟؟؟یه مشت بیکار دور هم جمع شدین الکی قربون صدقه ی بچه های همدیگه میرین همشم ریاست خودتونم خوب میدونین که بیخودیه!!! جمع کنین این مسخره بازیارو..............