آرسنآرسن، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

آرسن مرد شجاع و قهرمان ما

تولد یک سالگی

1392/8/16 13:33
نویسنده : soli
7,885 بازدید
اشتراک گذاری

           زنبورتولد تولد تولدزنبور

                    تولد آرسنم

                    مبــــــــــارک

 

زنبور3هورااااااااااااااا آرسنم یک ساله شدهوراهوراهوراهورا

 

 

 

 

زنبور2حالا نوبت عکسهای تولد یک سالگی عسلکم که با تم زنبوری برگزار شد .توی این یه ماه همه واقعا زحمت کشیدن دست گل مادر مهربونم ،شادی جان ،مامان سولی و خودم چشمک درد نکنه ،تشکر ویژه از داداش گلم که واقعا خیلی خیلی زحمت کشید خلاصه همه که تو برپایی مراسم کمک کردن .قلب حالا بریم سراغ عکسهای جشن تولد که توی تالار تشریفات برگزار شد

 

تزیینات سالن برگزاری مراسم

 

کارت دعوت مهمونها با عکسهای 12 ماهت

کارت دعوت

فلش راهنما

فلش راهنما

خوش آمد گویی زنبوری

خوش آمد

رد پای زنبوری

رد پا

ساعت لحظه تولدت

ساعت لحظه تولد

2 تا تقویم با طرحهای مختلف، با تم زنبوری

تقویم

تقویم2

عکسهای 12 ماهگردت که خودم درست کردم

عکسهای 12 تا ماهگرد

عدد 1

تزیینات4

تزیینات 3

تزیینات5

ریسه لباسهای نوزادی

ریسه لباسهای نوزادی

ریسه عکس 12 ماه تولد

ریسه عکس 12 ماه

ریسه happy birthday

تزیینات

تزیینات 2

میز گیفتها که مامان سولی و خودم تزیین کردیم

میز گیفت ها

نمای نزدیک

گیفتها

گیفتها که آننه جون و خاله شادی زحمت درست کردنشون رو کشیدن واقعا دست گلشون درد نکنهقلب

 گیفت زنبوری

برگه یادگاری که توسط مهمونهای گل نوشته شدن از همشون ممنونیم

برگه یادگاری

برگه یادگاری

کلاه زنبوری برای آرسن و مهمونهای کوچولو

کلاه زنبوری

دستمال کاغذی

چاقو

ناخن های مامان سولی با طرح زنبوری چشمک

ناخن های مامان سولی

میز بشقاب ها ،لیوان ها و ....

میز بشقاب ها و غیره

 نمای کلی از میوه ها و ........

میوه ها و سالاد اولویه ها و ...

میوسالاد اولویه ها و ...

میوه ها

میز میوه و سالاد اولویه

 سالاد اولویه

دسر ها

شیرینی ها

نوشابه ها

این شیرینی ها رو عمه های مهربون آرسن درست کرده بودن دست گلشون درد نکنهقلب

شیرینی 2

عکسهای آتلیه که همه خیلی پسندیدن متاسفانه چون فایل عکسهارو وقت نشد بگیرم از رو عکسها به سختی عکس گرفتم چون متالیکی بودن نور رو انعکاس میدادن، اما همه خیلی خوششون اومده بود و دوستایی که آدرس میپرسیدن، عکسها توی آتلیه عروسان توی ولیعصر گرفته شده.فعلا عکسها رو میذارم تا فایلشون به دستم برسه

عکس اتلیه 1

عکس آتلیه 2

عکس آتلیه 3

"عکسهای قبل رفتن به محل برگزاری مراسم جشن تولد زنبوری"


عکسهای بعد از حموم آرسن جون قبل جشن تولد که داشتی آماده میشدی ایشالله واسه دوومادیت آماده بشی عسلکم

آرسن بعد حمام روز تولدش

آرسن بعد حمام روز تولدش2

اما زنبور کوچولو ،لباسهای زنبوریش رو که آننه جون دوخته بود رو پوشیده و داره واسه خاله ژست میگیره تا قبل رفتن به تالار ازش عکس بگیره (دست مامان گل و هنرمندم درد نکنه )

زنبور کوچولو 3

زنبور کوچولو 4

زنبور کوچولو 2

زنبور کوچولو 6

زنبور کوچولو 1

زنبور کوچولو 5

عکسهای جشن تولد

قبل از همه چیز خیلی بچه ساکتی بودی توی کل مهمونی ساکت و بی سر و صدا نشسته بودی و بعضی وقتا توی رقص ها به همه همراهی میکردی ،همه میگفتن برات اسپند دود کنیم چون واقعا ساکت و آروم بودی بغلماچ خاله فدای اون لبخندت بشه فدای اون خوش برخوردیت بشهقلبقلب قبل از پوشیدن لباس تم زنبوری قرار شد یه لباس دیگه بپوشی دایی سیامک گفت باید انتخاب من باشه و یه پیراهن مردونه واست گرفت و آننه جونم دو تا شلوار رنگی واست دوخت دست گل هردوشون درد نکنه قلب

آرسن 1

آرسن 2

آرسن 3

عکسهای مامان سولی سانسور شده چشمک

آرسن 4

آرسن 5

اینم عکس دو تا عشق من که خیلی خوشم اومد تا بذارم سانسور کردم اطرافش رو

دوتا عشق من

اینم کیک تولد یک سالگی که عدد یک بود با تمثیل فضای بیرون با کلی زنبور کوچولوقلب

سر  کیک دایی سیامک خیلی زحمت کشیدش ،چون خیلی مدل کیک رو تغییر دادیم و دایی مجبور شد چندین بار بره دنبال کیک، ،آخر سر هم انتخاب خاله شادی شد چشمک

کیک تولد یک سالگی

زنبور کوچولو توی تولد یک سالگیش زبان

زنبور کوچولو

زنبور کوچولو7

زنبور کوچولو9

زنبور کوچولو2

مادر و پسر زنبوری ،البته لباس مامان سولی مال 14 سالگی اش هست نگه داشته بود  قسمت شد توی این روز بپوشه

زنبور کوچولو3

زنبور کوچولو5

زنبور کوچولو8

 زنبور کوچولو10

عکس مهمونهای کوچولو که فقط تونستم از 3 تاشون عکس بگیرم بقیه بچه ها به خاطر شلوغی اینا نشد عکس بگیرم از همشون معذرت میخوام مهمون کوچلوهایی که اومده بودن مهیار جون ،پارسا جون،آماندا جون ،ملیسا جون و سلدا جون

اما کوچولوهای تو عکس از راست به چپ :مبینا ،آیدا و الینا جان

آرسن و کوچولو ها

اما هدیه ها

به علت شلوغی نتونستم از تزیینات زیبا عکس بگیرم از همین جا از همه دوستان گل معذرت میخوام

هدیه آننه جون و دایی سیامک BMV X8( که هنگام ورود ترانه گانگام ماشین رو وا کرده بودیم و تو داخلش میرقصیدیهورا)

هدیه آننه جون و دایی سیامک

اینم یه هدیه دیگه از دایی سیامک

هدیه دایی سیامک

هدیه بابا حبیب  کلا عکسهای آتلیه ، مامان سولی قطار و کاپشن و پلیور خوشگل

هدیه مامان سولی

هدیه مامان سولی 2هدیه مامان سولی3
هدیه خاله فرناز  یه لپ تاپ آموزشی(دست گلم درد نکنه )قهقهه

هدیه خاله فرنازهدیه خاله فرناز2

هدیه خاله شادی که یه گیتار با یه بازی فکری بود

هدیه خاله شادیهدیه خاله شادی2

هدیه مامان و بابای بابایی که وجه نقد بود و مامان عزیز زحمت کشیدن برات شال و کلاه زنبوری بافته بودن دست گلشون درد نکنه

هدیه مامان و بابای باباییهدیه مامان و بابای بابایی2

 هدیه عمه خدیجه و دختر عمه یگانه

هدیه عمه خدیجه تزیینات هدیه عمه خدیجه

هدیه عمه فرزانه و رحیمه جون

هدیه عمه فرزانه و رحیمهتزیینات هدیه عمه فرزانه و رحیمه

هدیه پری ناز جون دوست گلم                 هدیه رویا جون دوست گلم

هدیه پری ناز جونهدیه رویا جون

 هدیه دوست گلم وحیده جون                 هدیه نسیم جون و فهیمه جون

هدیه وحیده جون   هدیه نسیم جون و فهیمه جون

 هدیه بقیه دوستان لوازم خانگی و وجه نقدی (سکه ،حساب بانکی ) بود که از همشون تشکر میکنم دست گلشون درد نکنه خیلی زحمت کشیدن

هدیه نقدی دوستان

هدیه ها

اینجا اومدیم دیدیم با هدیه ها حسابی سرگرمی

آرسن با هدیه ها

هدیه ها3

هدیه ها4

 و در آخر همه کسایی که توی این روز به یاد ماندنی با حضورشون باعث شادی ما بودن تشکر میکنم ،یه تشکر ویژه هم از دوستای گلم پری ناز جونم و وحیده جون دارم که تو اونروز بهم کمک کردن ایشالله توی عروسیتون جبران کنم خیلی دوستتون دارمقلب ،یه تشکر ویژه از داداش گلم که توی این مدت هر چی من ازش خواستم نه نگفت بعضی وقتا حتی از کارش هم زد فدااای مهربونیت داداش گلم ایشالله نی نی تو ماچ

آهنگ وبلاگ

                          ترانهizel_iyi ki dogdun sen

 که خیلی دوستش داری و همیشه با صدای اون میخوابی و از شنیدن این ترانه خیلی شاد میشی برا ما هم خیلی با مفهومه چون عشق مارو به تو نشون میده واسه اون آهنگ وبلاگت رو عوض کردم


 

 

 

 


 



پسندها (1)

نظرات (42)

مهسا مامان نورا
16 آبان 92 17:51
عزیزم دست همگی درد نکنه مثل همگی مراسمهای خاص آرسن با شکوه و زیبا امیدورام جشن تولد 120سالگی و دامادیت عزیزکم وای اصلاً باورم نشد عکسهای اتلیه رو که دیدم خیلی تغییر کرده و خوشکل شده یه پا آقا شده واسه خودش فدات شم خاله شما هم واسه ارسن من اسپند دود کنید کادوهاشم خیلی خوشمل بودن مخصوص هدیه شما فرنازم.


وااااااااااای مرسی مهسا جون فدااات خستگی از تنمون رفت با این همه حرفهای قشنگت فداااات عزیزم ایشالله تولد های نورا جون و عروسیش

مامی سویل
16 آبان 92 18:52
سلاااااااااااام سلااااااااااااااام به به چه تولدی خاله جون دست همگی درد نکنه خیلی قشنگ شده الهی که ارسن جونم120000سال دیگه عمر کنه عشقممممممممماین گلها هم از طرف ما عروسک


مرسی گلم ممنون ایشالله تولد سویل جون
مامی سویل
16 آبان 92 18:54
چه کادوهاییی به بهدست همگی درد نکنه مخصوصا دست فرناز جون


مرسی فداتون
شقایق مامان آرشا
16 آبان 92 20:06
سلام تولدت مبارک ببخشید با عجله پستو دیدم اما سر فرصت می خونم بران کامنت می دارم. فقط خواستم بگم
تفلد تفلد تفلدت مبارک مبارک


مرسی لطف کردی شقایق جون فدات
مامان ایمان
16 آبان 92 21:01
سلام عزیزم من یکبار دیگه تولدتو رو بهت تبریک میگم گلم انشالله که100000000000 ساله بشییییی همشهری من تورو لینک کردم
yasamin
16 آبان 92 21:14
arsenjunam fereshteye kuchulu tavalldet mobarak,omidvaram omri por az shadiyo movafagiyat dashte bashi,omidvaram ruzi berese ke mayeye eftekhare tamume kesayi ke vasat engad zahmat mikeshan beshi ta kollan khastegi az taneshun dar bere,barat arezuye behtarinaro daram golam
daste hamatunam dard nakone sange tamum gozashtin hamechi ali bud makhsusan daste annejun dard nakone

وای گلم شرمنده کردی چه خوبه که با توی مهربون آشنا شدم شرمنده ام میکنی فداای مهربونیت ایشالله نی نی تو

سعیده مامان آنیسا
16 آبان 92 21:56
عزیزم تولدت مبارکایشالاه سال بعد ما هم دعوتیمخیلی عالی بود حرف نداشت دست همتون درد نکنهکادوها هم عالی بود راستی فرناز جون منم برای آنیسا یه تولد نیمه مفصل گرفته بودم به وب ما هم سر بزن وعکسای تولدشو ببین یه چیز دیگه این تم زنبوری رو از کجا گرفتین من هرجارو گشتم نتونستم پیدا کنم.برای آرسن


مرسی فداات سعیده جون ممنون لطف کردی چشات ناز میبینن
yasamin
17 آبان 92 1:21
shoma lotf dari khanumi mehrabuniyo khubi az khodete amiiiiiiiiin
مائده(ني ني بوس)
17 آبان 92 11:29
زنبور كوچولو تولدت مباركبه به چه باسليقهايشالا تولد ١٢٠ سالگيت عسل خاله


ممنون از لطفتون به پای شما که نمیتونیم برسیم فداتون
مامان آراد و نیکراد
18 آبان 92 0:57
آرسن کوچولو تولدت مبارک . چه خاله ی گل و هنرمندی داری. امیدوارم همیشه در کنار هم شاد باشید. تولد نی نی های منم 1/1/91
دوستتون داریم


مرسی ممنون فداتون
مامان سویل و اراز
18 آبان 92 1:35
سلام به به چه تولدی عالی بود عالی دست همتون درد نکنه خسته نباشید مخصوصا مامان سولی ایشالا با همین انرژی عروسیش تلاش کنید ایشالا ارسن جونم 120 ساله بشه خیلی خوشم اومد مرسی اینا هم هدیه ما
soli
پاسخ
خودتون گلین فداتون که اینهمه لطف دارین
آیلار
18 آبان 92 9:40
واقعا خیلی روز خوب و بیادموندنی بود.دستت درد نکنه فری جون بابت همه زحمتامون خیلی خوش گذشت
راستی یادت رفت بگی همونجا آرسن وآماندا ماشین سواریم کردن
آرسن جیگرو ببوس


مرسی گبم فداااات ایشالله عروسی تو
مامان آیناز
18 آبان 92 12:43
سلام
خوش به حال آرسن که خاله های به این مهربون و با حوصله داره
همه چی خوب بود به خصوص آرسنم
راستی این تم زنبوری رو از کجا خریدی عزیزم


ممنون خانومی
مامان علی (نازی)
18 آبان 92 14:44
به به تولدت مبارک خاله جونتولد 100 سالگی شازده پسر

مرسی فداتون

الهه
18 آبان 92 21:04
خیلیییییییییییییییییی خوش گذش دسته همتون درد نکنه سنگ تموم گذاشتین
soli
پاسخ
مرسی الهه جون فدات
سهیلا مامان آیسا
19 آبان 92 13:37
تولد زنبوریت مبارک عزیزم ایشالا120 سالگیتو جشن بگیری.کادوهاتم مبارکت باشه خیلی خوشگلن
soli
پاسخ
مرسی فداتون
ناهید
19 آبان 92 14:21
سلاممممممممممممممم آرسن جون خوشگل زنبوری تولدت مبارک خاله الهی 10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 سال زنده باشی و هر سال تولد بگیری و خاله فرناز عکساتو بزاره اینجا ماه هم ببینیم کلی کیف کنیم . از عکسا معلومه حسابی خوش گذشته ها فرناز پس تو چرا تو عکسا نبودی دوست جونم ؟؟؟؟؟ مثل همیشه عالی و با سلیقه بود.
soli
پاسخ
اره ناهید جای تو خالی بود فدات والا من با این آرسن کوچلو وقتی عکس میگیرم همش تو جنگ و جدالیم چشم حتما عکس گرفتنی میذارم مرسی فدات ایشالله تولد نی نی تو
زهرا
19 آبان 92 18:09
بی نظییییییییییییییییر بود بی نظییییییییییییییر نمیشه توصیفش کرد ممنووووووووووون
soli
پاسخ
مرسی ممنون زهرا جون فدات
مامی آنا
20 آبان 92 1:34
چه تولد قشنگی.چه زنبور کوچولوی قشنگی.چه کادوهای قشنگی.همه چیز واقعا عالی وزیبا بود دستتون درد نکنه مخصوصا مامان هنرمند که خیلی لباس زنبوری را قشنگ دوخته بود.انشااله 120ساله بشه این پسر ناز
soli
پاسخ
مرسی منون چشاتون ناز میبنن شرمنده کردین
الی مامی آراد
20 آبان 92 17:15
به به چه تولد خوشگلی دست همه درد نکنه انشالله بزرگ شدی جبران کنی قربونت بشم زنبور کوچولو منو نیش نزنی کادوهات هم مبارک انشالله جشن 120 سالگیت
soli
پاسخ
سلام خاله نه من خاله ام رو نیش نمیزنم فداتون مرسی
مامان آیهان
20 آبان 92 19:51
سلام خاله تولدت مبارک آرسن جون. خاله عکسهای آرسن خیلی قشنگن تولدش خیلی عالی بود دستتون دردنکنه.
soli
پاسخ
مرسی خاله مهربون ایشالله حتما فدات
توت فرنگي
21 آبان 92 10:50
دست گل همگي درد نكنه واقعا همه چي عالي بود ماماني آرسن جونم ايشالاه سال بعد خودم ميام كمك ماماني البته اگه دعوت كنن ماماني لباس 14 سالگيتون الان اندازتونه؟ عزيز خاله صد سال به اين سالاه و خوشي ها
soli
پاسخ
مرسی خاله مهربون ایشالله حتما فدات آره اندازه میشه تازه مامان سولی اونموقع ها چاق بود
مامان سویل و اراز
21 آبان 92 12:01
خواب برخیز که امروز کسی در خواب نیست ایـن هـمه تشنه لبی ماهیتش از آب نیست عـطر خون پر شده بر دامــن هر شـاخه ی گل باغبان غافل از آن گل که بر او اراب نیست
شیما مامان شاهین کوچولو
25 آبان 92 13:45
ای ول چه جشن تولد خوشگلییییییییییی همگی حسابییییییییییییی ترکوندیناااااااااا دست همگی درد نکنه واقعا قشنگ بود لذت بردم همه چی عالی بووووود آرسن جون هم ماشاله همکاری کرده بود آفرین پسر خوشتیپ
soli
پاسخ
مرسی فداتون چشاتون قنگ میبینن
شیما مامان شاهین کوچولو
25 آبان 92 13:57
ای ول مامان و پسر چه ستی کردن خیلی باحالههههههههه فرناز جون پس شما کوشی؟؟؟؟ عکس خودتم میذاشتی خب.... اون عکسی که نوشتی 2تا عشق شمایی یا مامانیه؟؟؟؟؟ شرمنده که دیر اومدماااااااااااااااا باید زودتر میومدم اما شاهین نمیزاره
soli
پاسخ
مرسی فداتون شیما جون نه دو تا عشق مامان سولی و آرسن جون هستن من باید یه عکس از خودم بذارم همه میگن چرا عکس خاله نیست اما ارسن بغل من زیادی ورجه وورجه میکنه همه عکسها تار میشن بازم چشم میذارم
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
25 آبان 92 14:55
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا مبارکههههههه من چقدر دیر اومدم. شرمنده باز هم میام خدمتتون... واسه دیدن ِ مجدد عکس ها و هنرمندی های خاله جون ها و عمه جون ها...
soli
پاسخ
حتما گلم فداااااااات منتظرم
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
25 آبان 92 20:46
اجازه خانوم؟! من یه چیزی بگم؟! وقتی میخوایین کامنت ها رو پاسخ بدین، اون کادر صورتیه رو کلیک نمیکنین... پاسخ ِ شما، با کامنت ِ ما تداخل پیدا میکنه و لاینری بینش نمی افته
soli
پاسخ
وای از خنده روده بر شدم من خیلی بی توجه هستم واسه اون فدات که گفتی
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
25 آبان 92 21:05
هوراااااااااااااااااااااااااا یک ساله شدنت مبارک زنبور کوچولووووووو دست ِ همگی واقعا درد نکنه. خدا کنه همیشه تو شادی ها باشید و خوش باشید... چه خوش آمد گویی ِ بامزه ایی...اما فکر میکنم یه دونه L زیادی گذاشتید. welcome درسته. ببخشیداااا .. دوست دارم نظرمو بگم: welcome to Arsen's birth party (وای جسارت نشه تو رو خدا. ) چه تزئین های قشنگی... دو رنگ ِ تضاد.. مشکی و زرد خیلی قشنگه... وااای.. طرح ِ لاک ِ مامان سولی رو عششششششق است اوخیییییییییییییی ناااااااااااااااااااااااااااااااااازییییییییییییییی گیفت ها رو ببین... کاش منم بودم، یه زنبور هم گیر من میومد دست ِ همگی دست اندرکاران درد نکنه حسسسسابی آخ آخ... بخش خوردنی ها روووووووو اِی ول... چه خوشگله لباسش... دستشون درد نکنه مامان جون... واقعا هنرمند هستن... آخیییییی... مامان سولی هم زنبوری پوشیدن کادوها مبارکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک اینم از طرف ِ من واسه آرسن جون: http://www.niniweblog.com/upl/nini6368/13846232533.jpg?46
soli
پاسخ
مرسی گلم بابت نظرات قشنگت ما هم بعد سفارش رو تحویل گرفتن دیدیم دیگه نمیشد پس بدیم فدات عزیزم بابات کادوی قشنگت یادگاری واسه ارسن نگه میدارم آره کاش اینجا بودی یه گیفت هم به تو میدادم فدااااااااای مهربونیت
مامي نسيم
26 آبان 92 9:35
تولد تولد تولدت مباااااااارك ارسن جونمايشالا تولد صد و بيست سالگيت عزيز دلم به به چه جشني كيف كردم دست همتون درد نكنه خيلي عالي بود عكساي اتليه هم كه عالي.وروجك چه ژستيم گرفتن تو اون دوچرخه
soli
پاسخ
واااااااااای نسیم جون دستت درد نکنه ،ایشالله تولد ارسس جون آرسن با اون دوچرخه چه بلاهایی که سرمون نیاورد فقط تو اتلیه دوچرخه سواری کرد یه جا بند نیومد
مامان مهرزاد جان
26 آبان 92 9:38
مرد قهرمان تولدت مبارک انشاله 100 ساله شی نه 120 ساله شی نه 120 سال کمه همیشه زنده باشی چه تولد پرو پیمونی جای ما هم خالی دست همه گی درد نکنه
soli
پاسخ
مرسی خدا نی نی های گلتون رو براتون نگه داره فداتون
هیراد و عمه لیلاش
26 آبان 92 22:51
تولدت مبارک آرسن جونم مامانی و خاله جون خسته نباشید همه چی خیلی زیبا و هنرمندانه بود انشالله جشن دامادیت رو ببینم شرمنده گلم با تاخیر بود چندبار اومدم ولی گد امنیتی باز نمیشد
soli
پاسخ
سلام گلم مرسی فدات واقعا دست گلت درد نکنه ممنون که به یادمون بودی فداااااات
مامان بنيتا
29 آبان 92 17:38
سلام خوبين ديدم نظر من نيست يعني واقعا اگه نظر نذاشتم شرمنده اخه تا حالان چند بار اين پستو ديدم ببخشيد تولدت مبارك عشق خاله همه چي از نوزادي تا حالا باسليقه وعالي هديه هاي قشنگتم مباركت باشه عزيزم عكساي آتليه هم خيلي نازه عروسكم
soli
پاسخ
مرسی خاله فدات ولی من که یادمه تایید کردم حالا چه جوری شده نمیدونم فداای مهربونیتون مرسی ممنون
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
1 آذر 92 18:07
بعله دیگه! ما بزرگا که دیگه نمی تونیم لوازم آرایش رو ترک کنیم. آب از سرمون گذشته!
soli
پاسخ
واقعا یه جوری معتادیه ماهی کلی باید خرجش کنی من یکی که آب از سرم گذشته
★ مامان آینده یه فسقلی ★
2 آذر 92 0:07
حالا شما که واردی تو این چیزا، چند تا مارک خوب واسه ریمل و لاک بهم میدی؟!
soli
پاسخ
گلم واسه لاک doobina classicاینجا حدودا 6 تومنه و یکی هم flormar واسه ریمل هم bourjois و یکی دیگه هم که عالیه deep romance رژ هم roxia ماندگاریش خیلی خوبه رژگونه هم moda aliye بازم چیزی خواستی بگو تا بگمآخه مامان آرسن ارایشگری به صورت حرفه ای یاد گرفته از اون کش میرم اطلاعات رو
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
2 آذر 92 18:14
واااای مرسیییییییی برعکس ِ من که اصلا تو این فازها نیستم... اما دوست دارم وقتی یه چیزی رو میگیرم، خوب باشه و با مارک ِ خوب فلورمار رو نگو که عاشششششششششششقشم مداد ِ چشم و ابروشو دارم خییییییلی خیییییییییییلی لطف کردی عزیزم واقعا ممنون راستی، کرم پودر چطور؟
soli
پاسخ
گلم کاری نکردم کرم پودر رو هم واست پیام گذاشتم بازم چیزی خواستی بپرس
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
5 آذر 92 19:06
اگه دوست داری، دوباره بیا و توپک هویجی ِ من رو هم ببین!
شقایق مامان آرشا
7 آذر 92 10:15
دوباره پستتونرا خوندم خیلی قشنگ بود دست همتون درد نکنه همه چی عالی بود
soli
پاسخ
مرسی فداتون واقعا ممنون
شهرزاد مامان آنیتا
9 آذر 92 9:40
به به چه تفلدی میشه برای منم بگیری؟ چه پسر شیطون بلایی میشه بیاری منم گازش بگیرم ممنون از نظراتت تو وبلاگ آنیتا انیتا متولد 6 خرداد 90 هست
soli
پاسخ
مرسی خاله فدات حتما ایشالله واسه انیتا جون خودم اماده میکنم دخملی هم خرداد ماهی هستش مثل من آره خیلی شیطونه با کمال میل میارم گاز بگیرین
مامان کیاراد(آرزو)
3 دی 92 10:05
سلام.جشن قشنگی بود.تولد آرسن جونم مبارک.به ماهم سربزنید
soli
پاسخ
سلام گلم حتما با کمال میل
مامان آندیا
6 دی 92 23:03
سلام به زنبور کوچولوی خوشگل با تاخیر تولدت مبارک عزیزم. دست مامانی و خاله جون با سلیقه درد نکنه ، معلومه خیلی هندمندین
soli
پاسخ
مرسی ممنون فداتون
مامان مهدخت
13 دی 92 21:16
ایشاالله تولد 120 سالگیش چه قدر قشنگ بود دستتون درد نکنه خوشحال می شم به وبلاگ ما هم سر بزنید
soli
پاسخ
سلام ممنون از لطفتون اما آدرس وبلاگتون رو نذاشتین که من سر بزنم ممنون میشم تو یه پستی بذارین
فریبا
23 آذر 93 13:05
سلام عزیزم میشه آدرس تم تولد گل پسرتو به منم بگی؟ ❤❤❤❤