آرسنآرسن، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

آرسن مرد شجاع و قهرمان ما

اولین مرواریدهات و روز پدر

1392/3/3 22:49
نویسنده : soli
769 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازم عسل مامان زمان به سرعت میگذره و تو هر روز بزرگتر میشی ،بعضی وقتا به عکسهات که نگاه میکنم باورم نمیشه که اینقدر عوض شدی .انگار همین دیروز بود که توی بیمارستان تو رو بغلم دادن رو شونه ام گذاشتم نیم وجب بودی ، اما الان ....خدارو شکر میکنم که صحیح وسالم داری بزرگ میشی به ما شادی رو هدیه میکنی ،هر روز با تو هر لحظه اش پر از خاطره هست . قلب

مخصوصا که تازگی ها 4 دست و پا  راه میری همه چیز رو بهم میریزی تا میام بگم آرسن مامانی این کارها چیه یه لبخند میزنی ،اون لبخندت واسه من دنیاست .ماچوقتی جارو میخواهم بکشم یا دوست داری بغلم باشی یا با رورک دنبالم راه بیفتی .بغل

عاشق تلفن هستی وقتی تل زنگ میزنه خودت رو قبل من میرسونی که گوشی رو برداری پشت تل که خاله هات یا آننه جون باشه شروع میکنی به صدا در آوردن انگار بهشون میگی دلم براتون تنگ شده بیایین منو ببرین زبان

وقتی خوابت میاد بد خلقی میکنی شروع میکنی به گریه تا ترانه izel رو که موقع بارداری هم گوش میدادم پخش میکنم مست ترانه میشی فوری خوابت میبره خیلی دوست داری این ترانه رو ،اگه بخوام خاموش کنم دادت میره هوا یعنی اینکه خاموش نکنم چند بار پشت سر هم گوش میدی .

اینم ترانه izel

Her şey olup biter ve kuşlar uçarda ancak
Sevgili öperse belki acılarım diner
O öpüş mühürlüdür öyle kapanır gözler
Sadece ve öylece iyi olur geceler

Yatağımsın yorganımsın beklenensin karsın sen
Ağlatansın güldürensin sevdiğimsin narsın sen
Gelmesen de çok şükür ki bu dünyada varsın sen
Pir geldin hoş geldin bin bir oldum birken ben
Hoş geldin sevgilim hoş geldin beklenendin hem
Güneş misin ay mısın iyi ki doğmuşsun sen

چند وقته به خاطر اینکه دندون در میاوردی کم اشتها شده بودی خیلی بیتابی میکردی بردمت  پیش دکتر ،گفت دو تا  دوندون از پایینداره 4 تا از بالا داره در میاره واسه اون طبیعی هستش که اینقدر لاغر شده و بی تابی میکنه چند روزم که تب داشتی خیلی اذیت شدیناراحتنگران اما خدا رو شکر که 2 تاش رو در آوردی اولین مرواریدت توی 92/2/12 دومین مرواریدت92/2/18


اینم عکس مرواریدهات خاله فرناز و شادی وقتی خواب بودی ازشون گرفتن

قربون اون مرواریدهات

قربونت بره مامانی که با اون دندون هات همه رو گاز میگیری و اهل خونه از دستت اساسی شاکی هستنماچقلب

امروز روز پدر بود،عزیز دلم اولین روز پدری که بابایی با تو این حس قشنگ رو تجربه  میکنه، راستش بعد فوت بابا جون روز پدر دلم میگیره حال و حوصله ندارم همش خاطرات مرور میشه  ناراحت خیلی جالبه که دیروز(92/3/2) برای اولین بار حرف زدی اولین کلمه هم بابا بود دیروز کل روز فقط میگفتی بابا .

البته امروزم ماما میگفتی چشمک وقتی تنها میمونی با عروسکهات هستی،اونوقت بیشتر حرف میزنی .عصر با بابایی و خاله شادی و خاله فرناز رفتیم پارک نزدیک خونه آننه جون  برا اولین بار رفتی شهر بازی اونجا ،اما بیشتر وسایل ها برا بچه های بالای 5 سال بود اما خیلی هیجان زده شدی همش میخنددی عاشق بیرون رفتی وقتی میریم بیرون ذوق میکنی .خاله فرناز چند تا ازت عکس گرفت تو پارک 

اینم تقدیم به همسر عزیزم

 همسفر زندگیم وجود نازنین تو بهانه زیستن هست.تو زیباترین حضور عاشقانه در زندگی من هستی.عاشقانه و بی نهایت دوستت دارم ،پیش از آنچه تصور کنی.روزت مبارک قلب

عسل مامان

عشق مامان

چیگر مامان

فدات بشم مامانی

قربونت برم مامانی

اینم عکس خرگوشهای پارکمون (عکس خونوادگی شون)زبان

خرگوشها

 اینم خرگوشهایی که مثل خودت نی نی بودن

خرگوش کوچولوها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان سويل و اراز
4 خرداد 92 2:09
سلام فداي ارسن جون مرواريدت ميارك گل پسري


خدا نکنه مرسی ممنون
مامان آینده یه فسقلی
4 خرداد 92 9:30
به به ، ایندفعه به قلم مامان سولی جان هستش این مطلب.
چه شیطونی شدی ماشالا ، آرسن جوووون... پشت سر مامانی راه می افتی وقتی جارو میزنه
آخیییییی، دندون هات مبارک باشه. چه مرواریدهای قشنگییییی
بهههه،،، شهربازی هم که رفتیییییی!
سولی جون، نی نی تون خیییلی باهوشه ماشالا، من که دوستش دارم
راستی، روز آقایون هم مبارک باشه، بویژه همسر عزیزتون
و
خدا رحمت کنه پدر مهربونت رو.

مرسی گلم بابت پیام قشنگت همیشه لطف داری شرمنده میکنی

مامان مهرزاد جان
4 خرداد 92 11:13
___♥♥♥سلام دوســـت مـــــــن __♥♥_♥♥آپم _♥♥___♥♥آپم _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥آپم ____♥♥___♥♥__♥♥آپم ___♥___________♥آپم __♥_____________♥آپم _♥_____♥___♥____♥آپم _♥___///___@__\\__♥آپم _♥___\\\______///__♥آپم ___♥______W____♥آپم _____♥♥_____♥♥آپم _______♥♥♥♥♥آپم
مامان بنيتا
5 خرداد 92 10:30
مرواريداي كوچولوت مبارك باشه عزيزم
روز پدر رو هم تبريك ميگم


مرسی ممنون
زهرا
5 خرداد 92 13:02
خدا حفظش کنه انشالله...ماشالله دوست داشتنیه


مرسی ممنون لطف دارین
مهسا مامان نورا
5 خرداد 92 16:06
مبارک مبار ک مرواریدات مبارک امیدوارم خوارکیهای خوشمزه باشون بخوری خاله جون راستی روز باباجونت مبارک گرچه دیر شد ببخشید ایشاله خودت بابا بشی قشنگم


مرسی خاله جون قربونت )
شقایق مامان آرشا
5 خرداد 92 21:40
ایییییییییی جان
مبارکههههههههههههههههه


مرسی خاله جون
مامان شايان و پرنيا
5 خرداد 92 23:24
مرواريدات مباركه پسر ناز
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
7 خرداد 92 17:23
مبارکهههههههههههههههههههه خاله ای عکسای نازشو ببین
توت فرنگي
9 خرداد 92 19:06
مرواريدات مبارك خاله جون
لبات هميشه خندون


مرسی ممنون خاله جون
مامان سويل و اراز
10 خرداد 92 1:16
سلام به گل پسري و خاله فرنازش خاله جون منتظر پست جديد هستيم
هیراد و عمه لیلاش
12 خرداد 92 18:29
خاله جون خوبید!!!!
کجائید
بوس برای آرسن گلم


سلام مرسی مه به یادمون بودین چشم حتما پست جدید میذارم والا وقت نمیشه
مامان بنيتا
12 خرداد 92 19:13
دلمون تنگ شده منتظر عكساي جديد آرسن نازم هستم


مرسی که به یادمون بودین والا وقت نمیشه اما سعی میکنیم بذاریم
خاله باران، سهند
15 خرداد 92 0:25
آخه من چیکار کنم همه داندونام شکست کوچلوی خوشمل ،باهوش وشیطون اگه الان دستم بودی اول حسابی میچزوندمت بعد حالم جا میومد مخصوصا با ون عکس پاپیون زدت ایشالا حالت رو تو عروسی خاله هات و دایی جونت که عین یک سیبی هستی که از وسط نصف شده من که همش میگم سیامک وقتی کوچک بود
قربونت برم میبوسمت روز مرد هم مبارک
خوب خاله میدونم تو پسری ولی اسم وبلاگت زدی مر دشجاع وکوچک من چکار کنم
راستی خوشحالم دندون در آوردی دیگه کاره خاله جونات زاره

سلام باران جون مرسی فدات گلم شرمنده میکنی آره کارمون در اومده همش گاز میگیره شیطون شده اساسی، فقط میگه بیایین با من بازی کنین برقصین واسم خدا سهند کوچولو رو واست نگه داره میبوسمش تورو هم گلم لطف کردی

مامان آینده یه فسقلی
17 خرداد 92 1:32
روز تجلّی رحمت الهی، روز بعثت پیامبر اکرم (ص)، بر شما و خانواده عزیزتون مبارک ...






مرسی ممنون عید شما هم مبارک باشه
سارا
19 خرداد 92 10:37
سلام خاله خانمی باز که ازتون خبری نیست ما منتظر عکسای جدید و مطالب جدید از گل پسریم
مامان آینده یه فسقلی
19 خرداد 92 20:10
شیما مامان شاهین کوچولو
22 خرداد 92 11:42
سلام خوشحال میشیم به وبلاگ ما سر بزنید
مهسا مامان نورا
31 خرداد 92 15:15
کجایی پَ شازده دلمون واست تنگیده بابا جان چرا اینقدر دیر به دیر آپ میشی؟
سارا
4 تیر 92 11:15
سلام خاله خانم پس کجایید؟ خبری نیست خیلی نگران شدیم
ناهید
5 تیر 92 8:04
سلام فرناز جون خوبین کجایین نیستین شمام که خیلی وقته آپ نکردین عزیزم همه عکسای آرسن رو دیدم چقدر ناز شده


سلام گلم آره یه چند روزی بود آپ نکرده بودم
مهسا مامان نورا
6 تیر 92 14:45
سلام دوست خوبم نورا در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده است لطفا کد 190رو به شماره 20008080200پیامک بزنید سپاسگذارم .منتظر رأیتونم خاله جونی
مامان سويل و اراز
6 تیر 92 14:53
سلام سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا