آرسنآرسن، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

آرسن مرد شجاع و قهرمان ما

عکسهای 26ماهگی ات

1393/10/27 14:23
نویسنده : soli
1,478 بازدید
اشتراک گذاری

برا شروع این پست دنبال یه واژه خوب میگشتم همینجوری تو فکر بودم با خودم گفتم چه واژه قشنگتر و زیباتر از خود آرسن میتونه باشه،آرسنی که شده دنیای ما و همینطور که قد میکشه با شیرین زیبونیهاش بهترین حس ها رو به ما میده ;

احساس خوب  وقتیکه منو خاله شادی نشسته باشیم بیایی خودت رو بین ما جا بدی بگی من بیام بشینم پیش شما با اون لحن شیرینت محبتبعد دستای کوچلوت رو بندازی گردن خاله هابغل به ترکی بگی مَنده عَکسَ باخیم (منم به عکس نگاه کنم)

یا آننه جون بگه آرسن کیمین بالاسیدی ؟؟سوالبرگردی بگی آننه سینین بالاسیدیزیبا

یا توی تلفن دلبری کنی برا خاله ها بگی شادی جان ،ناناس جان میـام میـام میخویمت ها زبانخوشمزه

یا برا دایی سیامک شعر درست کنی بگی سیام میام میاممممممممممممزبان

یا وقتی میایی خونه بلند سلام کنی و بپری بغلمون و بوسه بارونمون کنی بوسبغل

خدارو هزار مرتبه شکر به خاطر این حسهای خوبی که با وجود تو نصیبمون شده ،از خدا میخوام این حس رو نصیب همه کسایی بکنه که نی نی میخوان الهی آمیــــــن محبت

 

حالا بریم سراغ رفتارهای اینروزهات :

 

 داشتی با مامان سولی عکساتو نگاه میکردی وقتی عکس به دنیا اومدنت رو دیدی برگشتی گفتی : آرسین به دنیا آمـدتعجب وقتی ما شنیدیم  هنگ کردیم اینو از کجا یاد گرفتی  (معمولا فعل هارو میکشی و یا روشون تاکید میکنیچشمک )

 

وقتی اشیایی تصویری میبینی میخوایی توضیح بدی مثلا این گل ِ/ این درخته /این دختره /این ماشینه زیبا

 

یه روز که خونه ی ما بودی اومدم دیدم گوشی مامان سولی رو برداشتی رفتی نشستی رو صندلی خودتم قایم کردی ازدید ، ازرو عکس بابایی شماره بابا رو گرفتی، میگی الو سلام بابایی خوبی؟ کی میایی ؟ تعجبیعنی با آننه جون یه ساعت از خنده روده بر شدیم آخه همه اینا رو با لحن شیرین خودت میگی وای که دل آدم رو آب میکنی بغل

 

 خاله پری اینا مهمون اومده بودن خاله پری سرگرم کاری بود با من میوه نخورده بود دیدیم بدو بدو رفتی بشقاب واسه خاله آوردی فدای مهمون نوازیت بشم من عسلم محبت

 

رفته بودی خونه مامان جونی ات آننه جون زنگیده گفته آرسن چیکار میکنی گفتی شلوغی میکنم خنده

 

عاشق آب انبه هستی طوریکه وقتی زنگ میزنم به خونتون میگم آرسن من کی ام میگی انبه هستی قه قهه و هر موقع بیرون بریم تنها چیزی که میخوایی آب انبه هست یعنی هر چقدر میخوری سیر نمیشی چشمک

 

علاقه ات به موسیقی همچنان ادامه داره تازگیها دف اضافه شده دف رو میاری میگی به خاله شادی چال چال (بزن بزن )من برقصم جشن

 

هر کسی خونه بزنگه فوری میپری گوشی رو برمیداری و حرف میزنی و مکالمه ها خیلی خنده دار میگذره خنده

 

تازگی ها تایم کارتون  دیدنت به 10 /8 دقیقه رسیده و یا کلا نمیذاریم ببینی بهونه مون هم  اینکه همشون الان موقع خوابیدنشونه و خوابیدن یا اینکه رفتن سفر چشمک

 

حق استفاده از گوشی و ... رو نداری بعضا اگه خودمون اجازه بدیم میتونی به عکسها و یعضی کارتون ها نگاه کنی اونم بازم حق لمس کردن نداری جالبه خودتم زودی سیر میشی میگی نه نه این نه تو هر کارتونی حدود 30 ثانیه مکث میکنی راضی البته همه اینا به خاطر سلامت روحی و جسمی  خودته فرصت کنم ایشالله نکته هایی از سخنرانی ها و یا مقاله هایی که از اساتید خوندم رو توی وبلاگت میذارم

 

پروژه از پوشک گرفتنت به علت آشامیدن زیاد آب و مایعات طی روز و شب ها هنوز موفقیت آمیز نبوده با اینکه جیش میتونی بگی مامان سولی همچنان به تلاشش داره ادامه میده از طرفی وسواس ات هم مانع اینکار شده فکر میکنی تو حموم و جای دیگه نباید جیش کرد و اون محل کثیف میشه و جیش نمیکنی زبان

 

با دایی سیامک اومدیم دنبالت بیاریم خونمون خوابیده بودی منم برا اینکه بیدار نشی تو پتو دادم به دایی تا بعد خودم بیام ،دایی سیا تو ماشین گفت فری واسه آرسن کفش برداشتی گفتم وای یادم رفت یه هویی دیدم از زیر پتو سرت رو بلند کردی گفتی ایستَمَز وِللَ (نمیخواد ول کن ) خندهمنو دایی سیامک کل راه رو به این حرکتت خندیم قه قهه

خاله شادی زنگ زده خونتون با مامان سولی داشته حرف میزده یه هویی اومدی گفتی مامان نی نی آلاخ (بچه بگیریم )  مامان سولی گفته نی نی بیاد نمیتونی پیش من بخوابی بعد باید بهش شیر بدم یه کم فکر کردی گفتی نه نه نمیخوام بعد باز سوال پرسیدی پا مامانی یعنی رو پاهات میندازی لالایی میگی ؟مامانی هم گفته آره گفتی آلاخ آلاخ راضی عاشق این تغییرات 24 درجه ای ات هستمخنده

خاله بهت قصه میگفته رسیده به صفحه ای که حسنی تو اتاقش میخوابیده خاله ازت پرسیده آرسن تو هم میری شبها مثل حسنی تو اتاقت بخوابی یه کم فکر کردی یه لبخند رضایت زدی بعد پرسیدی تنها ؟؟سوالخاله هم گفته آره مثل حسنی با اسباب بازیهات زیباگفتی نه نه ایستمزشاکی

 

حالا بریم سراغ عکسهای این ماهت چشمک

 

کیک 26 اُمین ماهگردت که مامان سولی زحمتش رو کشیده دست گلش درد نکنه تشویق

 

26 اُمین ماهگرد

 

هورااااااااااااا آرسنم 26 ماهه شده جشنجشنجشن

 

26 اُمین ماهگرد 1

 

خاله فدای ذوق کردنت بشه بغل

 

26 اُمین ماهگرد 2

 

تو شروع زدی شمع رو فوت کردی و یه کف حسابی و استارت روشن کردن زود زود شمع رو زدی زبان

 

26 اُمین ماهگرد 3

 

خاله تورو بخوره که اینجوری رفتی تو فکر خوشمزهمحبت

 

26 اُمین ماهگرد 4

 

 

26 اُمین ماهگرد 04

 

و در ادامه ناخنک زدن ها یواش یواش شروع میشه چشمک

 

26 اُمین ماهگرد 5

 

 

26 اُمین ماهگرد 6

 

هاپویی رو هم دعوت کردی تا با هم کلک کیک رو بکنین خندونک

 

26 اُمین ماهگرد 07

 

اینجا هم عشقولانه بین مادر و پسری و جمله معروف آرسن به مامان سولی :(دوستت داااااارم )محبت

 

26 اُمین ماهگرد 8

 

و.........  بازی با حباب ها زیبا

 

26 اُمین ماهگرد 9

 

و اما عکسهای آرسنی موقع دوچرخه سواری تو اتاقش بغل

 

26 اُمین ماهگرد 10

 

رفتی کلاه میکی ات رو آوردی شکل میکی سرهمت رو نشون میدی میگی کلاه میکی (فدات بشم که اینقدر باهوشی )محبتبغل

 

1

 

و در ادامه داری شکلک های میکی رو در میاری مثلا که میکی شدی چشمکخندونک

 

2

 

 

13

 

اینجا هم مثلا که برا خودت دوربین ساختی عینک

 

013

 

 مامان سولی برده بودتت بهداشت تو هم حسابی حوصله ات سر رفته تصاویر گویای اینه خنده

 

14

 

آرسن و ماجراهای موقع خوابش

 

15

 

و زودی کلافه میشی که رو تخت بخوابیکچل و شروع به حرکات اکروباسی میکنی تا پایین بیاییخنده

 

16

 

 

17

 

اینجا رفته بودیم نمایشگاه بین المللی تبریز هوا به شدت سرد بود و داخل هم شلوغ مجبور شدیم زودی برگردیم و موقع برگشتن داری ادا میدی تو اون هوای سرد منم چند تا عکس انداختم البته ناواضح شدن

 

18

 

 آماده شدی بیایی خونه آننه جون بوس

 

19

 

به خاطر زمستون و کریسمس مغازه هارو که تزیین کردن آرسن هم تا ویترین جالب میبینه محو تماشا میشه ،یه چند تا عکس از اون لحظات چشمک

 

20

 

 

21

 

 

22

 

هر جا عابر بانک میبینی فوری میری میگی پول میاد اینجا هم پله هارو رفتی بالا مارو هم دعوت میکنی بالا خنده

 

022

 

با کاغذ دستمالی گلوله های کوچیک درست کردم به عنوان برف بعد با هم دیگه برف بازی میکردیم از بالا میریختم رو سرت البته یه همبازی هم داشتیم آقا ادم آهنی زبان

 

23

 

 

24

 

 

25

 

 

26

 

تو این عکس مراحل انتظار اومدن داییی سیام رو نشون میده برا چی؟برا قاقایی خنده اول میپایی تا دایی سیامک بیاد بعد که دایی رو که میبینی ظاهر شد در رو وا میکنی و قاقایی هات رو میگیری بعد مرحله قانع کردنت شروع میشه که اینارو باید بعد ناهار بخوری و بعد ناهار مشغول خوردن قاقا لی لی هات میشیخوشمزه بخاطر همینه دایی سیامک =قاقایی


27

 

اینجا سرت رو بردی تو قوطی ماشینت میگی آدم اهنی شدم خنده

 

28

 

 

29

 

سوشرتت رو آوردی پوشیدی میگی خاله عکس راضی،بعد ژست گرفتی خاله فدات بشه که اینهمه خوشتیپی بغل

 

30

 

اینم غذاهایی که منو خاله شادی برا مهمونهامون پخته بودیم که تو هام هام کردی خوشمزه

 

031

قرار بود عشقت ماهسا یعنی مهسا جان بیاد تا اومدی خونمون گفتی ماهسا میآید پری میآید بعد خوابت برد بیدار که شدی مهسا رو دیدی خجالت کشیدی خخخ آخه عاشق مهسایی میبینی تو اتاق تنهایی  تل خونه رو برمیداری میگی ماهسا جان یا شعر ساختی برا ماهسا (ماآآآآآآهسا ماآآآآآآآآآهسا )با یه ریتم خاصی میخونی که صداتو ضبط کردم چشمک

 

31

 

اینم خوراکی هایی که خاله پری و مهسا جون برات گرفتن و تو هم ذوق کردی چون خوراکی های مورد علاقه ات توش بود زباندست گلشون درد نکنه بغل

 

32

 

اینجا هم رفته بودیم شهر بازی نزدیک خونمون ،تازگی ها سوار هر وسیله ای زیر یه دقیقه میشی زودی دلت رو میزنه و پیاده میشی

 

33

 

 

34

 

 

35

 

کلید کردی که باید با تزیینی که برا تولدت درست کرده بودم عکس بگیری تازگی ها علاقه مند عکاسی شدی خودت ژست میگیریبوسچشمک

 

36

 

تا یه برنامه آشپزی میبینی به مامان سولی میگی پاشو بریم بعد با اشاره آشپزخونه رو نشون میدی پیشیراخ (یعنی بپذیم )البته مامان سولی که عاشق آشپزیه به تو هم ارث رسیده ،اینجا برات کورابیه توت فرنگی درست کرده به مامان سولی گفتی قلبی قلبی باشه محبت

 

37

 

اینم شیرینی های خوشمزه ای که مامان سولی برا نفسش درست میکنهخوشمزه

 

38

 

خمیر بازی که مامان سولی برات درست کرده و باهاشون بازی میکنی چشمک

 

39

 

این جا قلمی رو با مامان سولی خودتون درست کردین با ظرف پلاستیکی آب میوه تشویق

 

40

 

این قاشق چنگال رو به انتخاب خودت مامان سولی اینا برات گرفتن ،مبارکت باشه خاله بغل

 

41

 

اینم هدیه عمه ها (استیکر و دفتر نقاشی و کتاب داستان )دست گلشون درد نکنه محبت

 

42

 

اینم حباب ساز که آننه جون برات خریده دست گلش درد نکنه بوس

 

43

 

 

 

 

پسندها (8)

نظرات (14)

محمد
27 دی 93 22:04
سلام، با موضوع "راهکارهایی جهانی برای لاغر شدن" بروزم ... منتظرتونم ...
مامان زهرا
28 دی 93 10:26
26 ماهگیت مبارک آرسن عزیزم
soli
پاسخ
مرسی عزیزم
سمیه
28 دی 93 17:42
آرسن جونم 26ماهگیت وبهت تبریک میگم عزیزم .
soli
پاسخ
مرسی عزیزم
محمد
28 دی 93 20:19
سلام، به ما هم سر بزن. آپم آپم آپم با مطالب "8 راز خوشمزه تر شدن عدسی" و "4 ناراحتی که با فصل زمستان می‌رسند"بروزم ... منتظرتونم.
اسپاترا
29 دی 93 3:40
سلام فرناز جون خوبى عزيزم ببخشيد كه دير به دير ميام آدريان ديگه برام وقتى نميزاره كه حتى وبش رو آپ كنم كلى دلم واسه آرسن كوچولو تنگ شده بود😍😘 بيست و شش ماهگيت مبارك باشه عزيز خاله🎉🎉 كلى از عكسها لذت بردم اميدوارم هميشه خوش و خرم و سلامت باشيد
soli
پاسخ
مرسی اسپاترای عزیزمفدااااات شم دوست مهربونم میدونم گلم که با وجوداین وروجکا سخته اینجا اومدن من خودم به زور فرصت میکنم بیام چه برسه به شما مامانامنم دلم واسه آدریان جووووونم تنگیده بود اتفاقا میخواستم واست پیغام بزارم بپرسم چرا کم پیداین؟؟نگرانتون شده بودم که دیدم خودت پیغام دادی.دوووســــــــتون دارم دووووست جووووووونیم
عاطی مامان elaaaaa
30 دی 93 1:21
فرناز جون ماهگردآرسن جوون مبارک شیرینی هم خوشگل شده کادوهات مبارک ارسن جووون از طرف من ببوسش گوشیت درست شد؟؟؟
soli
پاسخ
مرسی عاطی جون مهربونممیام از وایبر میگم
مهسا
2 بهمن 93 21:00
سلام عزیزدلم خوبی؟با زحمتای ما... فدای آرسنم بشم ماهههههههههههههههههههههه فرناز از طرف من حتما بوسش کن و تبریک ویژه بخاطر رتبه خوبی که آوردین عکسها هم مثل همیشه عالی بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
soli
پاسخ
قربونت مهسا جوووووووونمچه زحمتی گلم کاری نکردیم که چشم خاله جوووووووووووونی حتما
milad va elham
5 بهمن 93 16:00
سلامی به گرمی آفتاب روشن وتابنده. امیدوارم هرجاهستید خوب وخوش وخرم باشید. آرسن بچه باهوشیه. خوشگلم هست(چشای سیاهش منو کشته!). والا ما که بچه بودیم نه خبری از جشن تولد بود ونه محبت آنچنانی. همش کتک میخوردیم ازمامان! حالا میبینم یه بچه چقد میتونه خوشبخت باشه واقعا قبطه میخورم. کسی که از خونوادش محبت میبینه خلا عاطفی نخواهد داشت وهمین باعث میشه درآینده آدم سالم ونرمالی باشه وزندگی موفق وسعادتمندی داشته باشه. امیدوارم آرسن یه آرسن واقعی بشه ومایه افتخار خودش وخونوادش باشه. من الان تهرانم دلم برای روزایی که تبریز بودم خیلی خیلی تنگ شده. آدمایی که بهم خوبی کردن رو فراموش نکردم ومدیونشون هستم. ایشالا چرخ روزگار طوری بچرخه که من محبتاشونو جبران کنم. آمین. با آرزوی توفیق روز افزون....
soli
پاسخ
سلام الهام عزیز.ممنون بابت حرفا و آرزوهای قشنگی که واسه آرسن نوشتینایشالله بازم قسمت بشه و بیاین تبریز
مامان بردیا اریایی
7 بهمن 93 1:26
ارسن جووون اگه الان اینجا پیشم بودی یه ماچ محکم میکردم تا بهت بگم که تو چقدرررررررر ناااااااااااااااااااااااااااازی تو همه عکس ها و فدای تو گل پسر بشم که انقده کارات و ژست هات بامزه است اینم یه بوس گنده بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
soli
پاسخ
قربونت خاله ی مهربون
مامان بردیا اریایی
7 بهمن 93 1:27
دست مامان سولی درد نکنه که انقده برات کیک و غذاهای خوشمزه میپزه کادو هات هم همشون زیباست
soli
پاسخ
مرسی عزیزم
نیلوفر
7 بهمن 93 10:01
سلام دوستای گلم.... امیدوارم منو یادتون بیاد... دلم خیلی براتون تنگ شده بود.... خیلی بزرگ شده آزسن جونم بووووس
soli
پاسخ
سلام عزیزم مگه میشه فراموش کنم شمارو.پرهام جونم خوبه؟منم همینطور عزیزم خیلی دلم واستون تنگیده.راستی جواب سوالتم میام وبلاگتون میگم.خوشحالم کردی گلم بووووووووووووس واسه پرهام جووووووووووونی
مینا مامان آرمانی
8 بهمن 93 14:57
عروسک خواستنی...خیلی بامزه ای.فرناز جدون از اون جریان کفشهاش خیلی خندیدم....ماشالا به این شیرین زبونیاش... ببوسش
soli
پاسخ
فدات شم گلمچشم حتما
مامان آنیسا
19 بهمن 93 18:21
26 ماهگیت مبارک آقا کوچولو
soli
پاسخ
مرسی عزیزم
ناهید
29 بهمن 93 9:37
سلام فرناز عزیزم خوبی دوست گلم چه میکنین ؟ امیدوارم هه چی خوب باشه . این آرسنم کاراش خیلی با حاله ها ایشالا که همیشه سالم باشه و پر از شادی و آرامش . طبق معمول همیشه غذاهایی که درست کردین خیلی عالی بوددددددددددددددددددددددددددددددد دلم آب شد
soli
پاسخ
فدات ناهید جونم خوبیم و میگذرونیمآره خاله آرسن جون حسابی بز رگ شیطون شده تبریز نمیایین که مهمونمون بشین ازاین غذاها بخورین ایشالله قسمت بشه بیایین دور هم بخوریم