آرسنآرسن، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

آرسن مرد شجاع و قهرمان ما

سومین شب یلدای آرسن جون

1393/10/8 22:40
نویسنده : soli
1,678 بازدید
اشتراک گذاری

 

                 جشنیلدا مبارک جشن

 

عزیز دلم سال 1393 و سومین یلدای ما به شیرینیه شیرین بودن تو سپری شد و یه خاطره دیگه توی صفحه زندگیمون رقم بست .بغلمحبتمخصوصا امسال که شیطون شدی و بلبل زبونی میکنیبوس

 

موقع چیدن میز به همه چی سرک کشیدی و به خوراکی ها واویلا دادی و ناخنک زدی زبان  ماجراهایی داشتیم باهات موقع عکس گرفتن عینکچون همه چی مال تو بود (منیمدی)راضیو مشغول خوردن بودی و عکس گرفتن رو سخت میکرد خوشمزه

 

و بالخره یکی دیگه از مراحل سخت عکاسی رو سپری کردیم  (واقعا خدا به داد منو خاله شادی برسه) کچلچون  غیر قابل کنترل شدی ( مخصوصا وقتی پای پفک و چیپس در میونه که تو محرومی فقط روزهای خاص دو سه تا حق خوردن داری زیبا)

 

حالا بریم سراغ عکسهای شب یلدامون

 

تزیینات امسال که ایده خودم بودم و یه روز قبلش دست به کار شدم و یه تم کوچلو با محتوای یلدا درست کردم و خواستم یه کم رمانتیک باشه چشمک

 

سومین شب یلدا

 

سومین شب یلدا2

 

سومین شب یلدا3

 

سومین شب یلدا4

 

سومین شب یلدا5

 

سومین شب یلدا6

 

 شام شب یلدا دست پخت آننه جون و خاله ناناس(خاله فری)آرام

 

سومین شب یلدا7

 

کیک شب یلدای مامان پزخوشمزه

 

سومین شب یلدا8

 

تزیین هندونه کار خاله شادی که بازم شیطنتش گل کرده هندونه ی بیچاره رو عروس کرده حالا میگم دوماد کو؟سوالمیگه سال پیش هم دوماد بود(البته دوماد  سال پیش کمی پیره)خندونکزبان

 

سومین شب یلدا9

 

سومین شب یلدا2

 

سومین شب یلدا11

 

سومین شب یلدا12

 

سومین شب یلدا13

 

سومین شب یلدا14

 

سومین شب یلدا15

 

و اما آرسن جوووونمو عکسای شب یلدابوسمحبتبوس

 

سومین شب یلدا16

 

سومین شب یلدا17

 

سومین شب یلدا18

 

سومین شب یلدا19

 

سومین شب یلدا20

 

سومین شب یلدا21

 

سومین شب یلدا22

 

سومین شب یلدا23

 

سومین شب یلدا24

 

سومین شب یلدا25

 

سومین شب یلدا26

 

سومین شب یلدا27

 

سومین شب یلدا28

 

کادوی یلدایی آننه جونمحبت

 

سومین شب یلدا29

 

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (18)

مامان بردیا اریایی
9 دی 93 2:55
یلداتون مبارک خیلی ماه شدی ارسن جون تو این عکس ها میبوسمت
soli
پاسخ
مرسی خاله جونی
عاطفه مامان الای
9 دی 93 10:03
فرناز جوون تو دیگه دست همه رو از پشت بستی تو تزیینات خیلی قشنگ بود لذت بردم عزیزم دلم خوست یهویی اونجا بودم ناخنکمیزدم به همه چی کیک هم عالی بود خلاصه خیلی خیلی خوشمل بود همه چی روی ارسن رو ببوس به خواهرات و مامانتم سلام برسون
soli
پاسخ
مرسی عاطی جون چشات قشنگ میبینه.آره عزیزم جات سبزحتما گلم
رومینا
9 دی 93 17:29
واییییییییییی خدای من چه میز قشنگی چه سلیقه خوبی داری عزیزم
soli
پاسخ
فداااات گلم
مامان آنيسا
9 دی 93 18:53
بام مثل همیشه کارت حرف نداشت عالی شده بود دستت درد نکنه پیش ما هم بیا
soli
پاسخ
مرسی سعیده جونچشم حتما
مینا مامان آرمانی
10 دی 93 0:15
ای جانمممم.شکموی من.... یلداتم مبارک. ایشالا بزرگ بشی قدر خاله های گلتو بیشتر بدونی فسقلیه من
soli
پاسخ
فدااات عزیزم
مامان رادمان جون
10 دی 93 15:54
مثل همیشه عالی بود اینم برای آرسن گلم
soli
پاسخ
مرسی خاله جونی
مامان سارا
10 دی 93 17:10
به به چقدر زیبا امیدوارم همه ساله به شادی برگزار بشه در ضمن به ارسن جان گل هم رای دادم
soli
پاسخ
مرسی عزیزم.لطف کردی
مامان صدرا
11 دی 93 13:41
یلداتون با تاخیر فراوان مبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک ........ هندونه تون خیلی خوشمل شده بــــــــــــــــــــــــــــــــوس ارسن جونم
soli
پاسخ
مرســـــــــی خاله ی مهربـــــــون
مامان شهلا
13 دی 93 11:32
مثل هميشه همه چي عااالي
soli
پاسخ
مرسی عزیزم
ناهید
13 دی 93 12:48
سلام فرناز جونم بازم همیشه گل کاشتی دخترررررررررررر عالی بود همه چی هم تم شب یلدا هم غذا ها که واقعا معرکه بود دوست مهربونم امیدورام همیشه جمعتون جمع باشه و همیشه شاد باشین و پر از آرامش دوست قشنگم . می بوسمت مواظب خودت باش بوووووووووووووووووووووووووس .
soli
پاسخ
فداااااااای ناهید جوووووونم.گلم چشات قشنگ میبینه دوست عزیزم منم واسه تو بهترین آرزوهارو دارمهمیشه توی دعاهام هستی دووووووووووست دااااااارم عززززززیزززم.بوووووووووس
ساسان اس ام اس
15 دی 93 18:11
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
مامان آنا
20 دی 93 4:28
چقدر همه چیز عالی بود مثل همیشه با سلیقه. فرناز جون طراحی ها رو جای خاصی براتون انجام میده یا اینم هنر خودتونه؟
soli
پاسخ
مرسی عزیزم.آره همشون کار خودمه خوشحال شدم که پسند کردی
مامان الهام
20 دی 93 12:08
عزیزم برنده شدن تو مسابقه نی نی وبلاگ رو بهتون تبریک میگم واقعا که حقتون بود عکست خیلی خوشگل بود
soli
پاسخ
مرسی گلمنظر لطفته.راستی عزیزم اولین نفری بودی که تبریک گفتی.فددددددددات
مامان آنا
20 دی 93 22:25
واقعا خانوادگی هنرمند هستین. من تا به حال فکر میکردم تمام طراحی ها رو سفارش میدین براتون انجام میدن.لذت بردم واقعا.ببوس آرسن نازم رو
soli
پاسخ
مرسی گلم فدات شم خودم غالبا طراحی میکنم.چشم خاله جونی
مامان زهرا
21 دی 93 10:05
سلام عزیزم مبارکه من مطمئن بودم شما برنده میشین ، تبریک میگم بهتون ایشاا... همیشه موفق باشید عکسهای یلداتون هم خیلی قشنگه ، البته قبلا پیغام گذاشته بودم نمیدونم چرا نیومده بود.
soli
پاسخ
قربونت عزیزم شما همیشه به ما لطف داریآره یه مدت اونجوری شده بود چون منم به هر کی پیغام زده بودم نرفته بود.بازم ممنون دوست عزیزم
شیما مامان شاهین کوچولو
21 دی 93 22:18
اوووووووف چ کردی خاله هنرمند... بازم مثل همیشه خلاقیت تو عکسا مــــــــــــــوج میزنه... یلدای قشنگی بود ، از دیدن عکسای هنرمندانه و خلاقانه لذت بردم
soli
پاسخ
فددددددات شم شیما جون لطف داری به پای شما که نمیرسم گلم
محمد
25 دی 93 6:47
سلام با "دسر لبو" بروز شدم ... به منم سر بزن.
اسپاترا
29 دی 93 3:43
با تاخير فراوان يلداتون مبارك باشه همه چيز عالى بود كلى لذت بردم خسته نباشيد
soli
پاسخ
قربونت گلم