آرسنآرسن، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

آرسن مرد شجاع و قهرمان ما

جشن 4سالگی نی نی وبلاگ

1393/10/3 14:59
نویسنده : soli
1,153 بازدید
اشتراک گذاری

هوراااااااااااااا نی نی وبلاگمون 4 ساله شد جشنجشنجشن

 

عزیز دلم از یه ماه پیش خاله شادی بهم گفت که تولد نی نی وبلاگ نزدیکه و به عنوان یادگاری برات یه جشن کوچیک بگیریم و منم یه تم کوچلو آماده کردم و البته تصمیم داشتم اونروز بذارم که اومدم دیدم اتفاقا جشنواره هم هست و خیلی خوشحال شدم چون این اولین جشنواره  میشه که شرکت میکنی و واقعا یه یادگاری به یاد موندنی میشه برات چشمک

 

اما یه تشکر ویژه از مدیران و دست اندرکاران نی نی وبلاگ که سایت به این زیبایی رو طراحی کردن و باعث شدن ما لحظه لحظه خاطرات با تو بودنمون رو ثبت کنیم و کلی دوستهای خوب از شهرهای مختلف پیدا کنیم ،دوست هایی که همیشه دلشون با ماست و جویای حالمون هستن محبتمحبت

 

 

 

اینم کد جشنواره و عکسی که شرکت کردیچشمک

 

جشنواره

 

تمی که برا نی نی وبلاگ آماده کرده بودم محبت

 

جشنواره 1

 

اینم کیکی که مامان سولی زحمتش رو کشیده بود

 

جشنواره 2

 

و اما عکس ها و ژست های آرسن جونی زبانآرام

 

جشنواره 4

 

جشنواره 5

 

جشنواره 6

 

جشنواره 7

 

جشنواره 8

 

جشنواره 9

 

جشنواره 10

 

جشنواره 11

 

نی نی وبلاگ         محبت  تشکر          تشکر           تشکر محبت

پسندها (8)

نظرات (20)

مامان آنيسا
3 دی 93 18:13
عالی شده امیدوارم شما برنده بشین
soli
پاسخ
مرسی سعیده جون
مامان سویل و آراز
4 دی 93 14:57
سلام دوست گلم منم تولد 4 سالگی نینی وبلاگو تبریک میگم و در اولین فرصتی که گوشیمو شارژ کنم به ارسن جون رای خواهم داد
soli
پاسخ
فدات شم شهره جوندوست خوب ومهربون
مامان عاطفه
4 دی 93 17:02
فرناز جون من رای دادم
soli
پاسخ
قربونت عاطفه ی مهربونم
مامان و بابای حسين "ماه تمام من"
4 دی 93 18:48
سلام ماشاأ.. به اين گل پسر شجاع و قهرمان . خدا حفظش كنه . ممنون از اينكه به ما سر زدين ما به آرسن جون رأي داديم و تأييد ثبت پيامك از طرف ني ني وبلاگ نيز دريافت شد . انشاأ.. برنده بشن . باز هم به ما سر بزنيد .
soli
پاسخ
مرسی خاله ی مهربون.حتما عزیزم
مامان هاجر(یوسف و یگانه )
5 دی 93 14:35
دادم رای عزیززززززم قربونت هاجر مهربون و با وفابووووس واسه فرشته های نازت
nasim
6 دی 93 9:53
به به چه تم خوشكلي تبريك ميگم چه عكس نازي گذاشتين واسه مسابقه حتما آرسن خوشگل خاله برنده ميشه من رأي دادم فرناز جونبرنده شد شيريني بديا
soli
پاسخ
مرسی نسیم جون همیشه شرمنده میکنی ما روفدای مهربونیتحتمااا خاله جونی
مینا مامان آرمانی
6 دی 93 14:54
ای جانمممممممم چه خاله با سلیقه ای... خوش تیپم
soli
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان بردیا اریایی
7 دی 93 3:03
مبارک باشه جشن 4سالگی نی نی وبلاگ همه چیز عالیه ایشالله که برنده میشین
soli
پاسخ
قربونت عزیزم
مامان فاطمه
7 دی 93 14:48
سلام عزیزم خیلی عکس آرسن جونم عالی شده چهار ساله شدن نی نی وبلاگ هم مبارک ماشااله برا گل پسری خدا حفظش کنه
soli
پاسخ
مرسی خاله جون مهربووووووون
مامان رادمان جون
7 دی 93 16:11
عزیزم انشالله آرسن جون برنده ميشه چون عکسش عالیه من رای دادم درآیم تایید هم شد
soli
پاسخ
مرسی عزیزمفدااای محبتت
مامان و بابا
7 دی 93 17:37
سلام بابت این همه دیر اومدن شرمنده ام واقعا ببخشید شما همیشه لطف دارید امیدوارم برنده شین با این همه سلیقه تولد آرسن عزیزم خیلی قشنگ بود مثل همیشه باسلیقه و شیک خسته نباشید سنگ تموم گذاشتین. ایشالا جشن 100 سالگی آرسن جونم عکساشم خیلی زیبا بود
soli
پاسخ
خواهش میکنم گلم دشمنت شرمنده.قربونت دوست عزیزم
مامان صدرا
7 دی 93 21:04
مثل همیشه کارتون عالیه حرف نداره .......... من رای دادم فرناز جونم انشالله برنده بشه وبا شیرینی بیاین ......
soli
پاسخ
قربونت دوست گلمایشالله عزیزم حتما
خاله
7 دی 93 22:13
چشم عزیزم!با یه گوشی هم به این پسری رای دادم
soli
پاسخ
مرسی خاله جونی
ناهید
8 دی 93 7:53
سلام فرناز گلم یعنی آدم چی میتونه بگه در برابر این همه سلیقه و هنر واقعا که هنر تنها نزد ایرانیان است و بس مثل همیشه عالی امیدوارم تو جشنواره برنده بشین عزیزمممممممممممممممممم . عکسا هم خیلی خوب شده . با ارزوی موفقیت . بوووووووووووووووس
soli
پاسخ
قربون ناهید جون مهربوووووونعزیزم همیشه منو شرمنده میکنی.آخه چقدر ناهیدجونی هوای مارو داره.خیلی دوست دارم عزیزممممممممممم.میبوسمت از راه دور ناهید گلیییییییییی
مامان زهرا
8 دی 93 9:18
سلام عزیزم من بهتون رای دادم حتما اول میشید ، من عاشق وبلاگتون هستم هرموقع میام وبلاگ باید یه سر به شما بزنم تا هنرهای شما رو ببینم ، خوش به حالت آرسن جون با این خاله ومامان هنرمندت
soli
پاسخ
مرسی گلم.چه قدرخوبه که دوستای خوب و مهربونی مثل شما داریمعزیزم لطف دارین به ما
مامان زهرا
8 دی 93 9:20
عزیزم تاریخ تولد پسریها کیارش 87/8/15 کوروش 91/6/15
soli
پاسخ
مرسی گلم
مامان سمیه
8 دی 93 21:32
سلام دوست گلم . ماشالا به گل پسرتون. عکس قشنگی گرفتین من به ارسن جون رای دادم ایشالا پیروز باشه
soli
پاسخ
مرسی عزیزم.فداااااای مهربونیت
شادی
10 دی 93 1:24
به بهههههههههههههههههه!خیلی باسلیقه و هنرمندی فرناز جونم.بوسسسسسسسسس واسه ارسن جون خوشتیپ و خاله خوشگلش
soli
پاسخ
قربونت شادی جون.لطف داری گلم
شیما مامان شاهین کوچولو
21 دی 93 22:20
تبریک تبریک... خیلی خوشحال شدم رای اوردین.... ایشاله تو تموم مراحل زندگیش موفق بشه
soli
پاسخ
مرسی خاله جونیفدااااااااای مهربونیت
گوگولــــــــــــــــــــی
12 بهمن 93 12:52
ووووووووووووی خوووداااااااااااااااااااااااااااا دوسدالم بگیرم بچلونمــــــــــــــــشماچ] البتـــــــــــه با اجازه مامانی
soli
پاسخ
قربونت عزیزم