آرسنآرسن، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه سن داره

آرسن مرد شجاع و قهرمان ما

عکسهای 21 ماهگی ات

1393/5/19 16:18
نویسنده : soli
1,307 بازدید
اشتراک گذاری

هوررررررررررررررا آرسن کوچلوی ما 21 ماهه شده جشنجشنجشن و خاله بازم با کلی عکس اومده چشمک

 

اما قبل از همه چی اول از حال و احوالات اینروزات بگم که حسابی بلبل زبون و شیطون شدی چشمک

 

مثلا هر کاری که دایی سیامک میکنه تو هم از روش کپی برمیداری وقتی میخواییم بریم جایی فوری میری اتو رو با خودت میاری و شروع میکنی به اتو کردن لباسهات منتهی یادت میره که به پریز وصل کنی زبانخندهاما برا ما همون اندازه کافیه که پسر با سلیقه ای هستی ،خاله فدات بشه بغل

 

تا میخوایی تلویزیون ببینی کنترل رو میاری میگی babalar(بَـبـَلـَر) اینو ترکی میگی یعنی بزنم کارتون ببینی مخصوصا کارتون جان توی yumurcak tv که عاشقشی ، بعدش بساط خودت رو میاری یا صندلی مخصوص خودت رو میاری یا مثل دایی سیامک یه بالش میاری واسه خودت بالش رو دولا میکنی تا یه کم بلند بشه راحت بتونی تلویزیون رو ببینی بعد پاهات رو هم میزاری رو میز ،دستهات رو هم زیر سرت خندونک این صحنه واقعا دیدن داره ،حیف که عکس ندارم از این صحنهغمگین ایشالله دفعه بعدی محبت

 

وقتی میخوایی بری خونه خودتون میایی از همه روبوسی میکنی و دست میدی و بای بای میگی و وقتی بهت وعده میدیم مثلا عصر قراره ببریمت پارکی جایی ،عصر که میشه میری لباسهامون رو میاری میپوشونی که پاشین بریم ،ماشالله جای لباسهای هممون رو میدونی تعجبخنده

 

هر چی توی تلویزیون میده انگار مجبوری اثبات کنی که ما هم داریم میوه نشون بده میوه میاری و غیره اونروزی بابایی داشته فیلم میدیده شمشیر بازی میکردن تو فیلم یه هویی پاشدی رفتی فر رو وا کردی سیخهای جوجه گردون فر رو آوردی که شمشیرن اینا ،حالا خدا میدونه کی تو ذهنت مونده که اونجا سیخ هستش تعجب

 

با مگس کش دنبال مگس هایی تا از مگس ها فارغ میشی دنبال من و خاله شادی میگردی تا بزنی مارو غمگین مخصوصا خاله شادی که باهاش آبتون توی یه جوب نمیره و همش تو جنگ و دعوایین مثلا خاله هندونه تورو یکی برداره تو میری دو تا از هندونه برمیداری (هر چی باشه دو تا آبان ماهی انتقام جو تشریف دارین )خندهزبان

 

هر روز با بابایی و مامان سولی یا آننه و دایی میری پارک ، یه روزی که رفته بودی من نبودم چند تا پسر بزرگ دیدی رفتی ناخنهات رو نشون دادی گفتی اَری لاک خندهیعنی خاله فری برام لاک زده دیگه آبرو نمیذاری واسم خخخ

 

موقع پارک رفتنی یا باید با کالسکه بری یا ماشین شارژی ات رو ببرن یه روز که ماشین شارژی رو برده بودن تو هم سوار سرسره بودی یه هویی میبینی بچه ها دور ماشینت جمع شدن میایی و از سپر میگیری و ماشین به اون سنگینی رو بلند میکنی و میکشی یعنی برین کنار قویمامان سولی میگفت از خجالت موندم چیکار کنم خجالت

 

عاشق آرایشگری هستی تا موچینی ،نخی پیدا کنی میاری میگی اَری ابرو یعنی بیا ابروت رو وردارم یا نخ رو میندازی تو دندونت یعنی بند میندازی چشمکزیبا

 

سندروم 2 سالگی ات از حالا شروع شده کسی حق نداره لباسهات رو از تنت دربیاره خودت هر وقت مایل بودی درشون میاری میبینی شلوارک لی رو دو روزه در نیاوردی با اون میخوابی یا با کفش میخوای بیای تو خونه ،یه دمپایی بابایی واست گرفته اونم به انتخاب خودت همه جا با اون دمپایی ها میری خندونکخنده

 

مامان سولی هر کاری بگه فوری انجام میدی از این بابت خیلی حرف گوش کنی قربونت بشه خاله بغلاز نظر بهداشتی و تمیزی خیلی حساسی روزی چند مرتبه میری دستشویی دستات رو بشوری ،مسواکت رو میاری تا خودت مسواک بزنی تشویق

 

عاشق آننه جون هستی یعنی کل دنیا متشکل از آننه جونه مثلا آرسن این کیک رو کی پخته؟ آننه /آرسن این قاقا رو کی خریده ؟آننه /آرسن این اسباب بازی رو کی خریده ؟آننه /آرسن با کی رفتی پارک؟آننه /آرسن ماشین بخری کی رو سوار میکنی میبری گردش؟آننه 

 

تغذیه ات و خوابت خوبه بیشتر چیزای آبکی دوست داری مثلا  هندونه ،خربزه ،روزی 2 تا بستنی میخوری شبها تا صبح راحت میخوابی فقط 2 بار بیدار میشی یکی واسه ماساژه که مامان سولی میگه بیدارم میکنه دستهاشو نشون میده تا ماساژش بدم یکی هم موقع آب خوردن

 

همچنان کلمات سخت رو خوبتر یاد میگیری مثلا انجیر ،دمپایی ،... اسم دخترخاله آیلار رو یاد گرفتی تا میریم پارک صدا میزنی آیلااا اونم کشیده صدا میکنی قربون اون بلبل زبونیت بشه خاله محبتبوسو ماشالله اینروزا تو خوانندگی هستی همش یه ترانه ساختی با ریتم خاص میگی لـال لـا لا

 

و جالبتر از همه عاشق بازی pou هستی و از اون یاد گرفتی نه بگی اما چون میبینی ما ترکی میگیم یوخ تو هم تلفیقشون کردی به جای نه میگی نـَخ خندهقه قهه

 

             *****اما حالا بریم سراغ عکسهای 21 ماهگی ات *****

 

تم این ماهت رو پری انتخاب کردم چون تو پری کوچلویی هستی که خدا برای ما فرستاده که دنیای مارو نورانی کنه و خدارو هزار مرتبه شکر محبتبغل

 

تزیینات تم 21 ماهگی ات که طبق معمول من و خاله شادی درست کردیم چشمک

 

عکسهای 21 ماهگی

 

عکسهای 21 ماهگی 0

 

کیک ماهگردت که مامی سولی زحمتش رو کشیده دست گلش درد نکنه بوسمحبت

 

عکسهای 21 ماهگی 1

 

اینم عکسهایی از پشت صحنه درست کردن تم ، همانطوری که قول داده بودم چشمک

 

عکسهای 21 ماهگی 2

 

هوررررررررررررررراااااااااا من 21 ماهه شدم جشنجشنجشن

 

عکسهای 21 ماهگی 3

الحق که خاله من خیلی شوخه ، لبهام جمع نمیشه از خنده زبانراضی

 

عکسهای 21 ماهگی 4

 

خجالتم بدی خاله من میرم خودم رو قائم میکنم نتونی ازم عکس بگیری خجالت

 

عکسهای 21 ماهگی 4

 

از ژست های من ایراد میگیرین شاکیاصلا اینطور که شد منم میرم قهر غمگین

 

عکسهای 21 ماهگی 5

 

حالا عیب نداره ایندفعه رو بیخیال قهر میشم زیبا

 

عکسهای 21 ماهگی 06

 

آشتیم  میکنم ،اما دهن کجی هم میکنم زبان

 

عکسهای 21 ماهگی 07

 

اما بازم سر و گوش آب  دادن و بررسی کیک این ماهگردم چشمک

 

عکسهای 21 ماهگی 7

 

حالا مامان سولی شمع ام رو روشن میکنه هوراااااااااجشن

 

عکسهای 21 ماهگی 8

 

اما نوبتی ام باشه نوبت فوت کردن شمع ام هستش اما من اینو تو چند مرحله انجام میدم چشمک

 

 

 و در انتها نَم نَم کردن کیک و حمله خوشمزه

 

عکسهای 21 ماهگی 10

 

اینم آثار تخریبم ترسو

 

عکسهای 21 ماهگی 11

 

و اما چند تا عکس از موقعی که رفته بودیم گردش

 

اینجا مشغول میوه خوردنی خوشمزه و طبق معمول موقع میوه خوردن کارهای با مزه میکنی زبان

 

0

نشستنت رو عشقه بغل

 

1

 

اینجا داری اَدی میکنی بغل

 

02

 

میگم شیطون بلایی باورت نمیشه بعدا ،که از دیوار صاف بالا میری اینم اثباتش،از آلاچیق میپری رو چمنها که شکار لحظه کردم راضی

 

03

 

04

 

چند تا عکس رو هم خاله شادی ازت گرفته که ادعا میکنه هنری شدن خندونکچشمک

 

 

04

05

06

حالا چرا همه جا با بادبزنی این خودش سوال جالبیه ؟سوال برا اینکه شما عاشق باد زن منقل هستی از وقتی بساطمون رو بردیم بادبزن دستت بود تا ظهر بشه موقع پختن کباب باد بزنی ولی از فرط خستگی گرفتی خوابیدی اونم باد بزن به دست خندونک

07

08

اینم عکس از بستنی خوردنت که با چه ذوقی میخوردی ، البته من برات گرفتم  واسه اون اینطوری بهت چسبیده خخخ ،کلا دهن آدم رو آب میندازی خوشمزه

 

09

یه روز دیگه که مشغول خوردن آیس پکی چشمک

 

10

 

و اما عکسهای روزی که دوتایی رفتیم پارک جلو خونمون

 

11

 

از اونجا داری بهم اَدی میکنی ،کلا سر و کارمون با اَدی کردنه چشمک

 

12

 

عاشق این وسایل ورزشی هستی هر دفعه که میریم پارک از اونا آویزونیآرام

 

13

 

14

 

تا فرصت پیش میاد پا میذاری به فرار اینم یه نمونه اش که فرار کردی ،دیدی دو تا پسر میان ازشون ترسیدی برگشتی ترسوخنده

 

14

 

اینم هدیه هایی قشنگی که عمه جونی هات برات گرفتن تو هم که عاشق کتاب داستان همشون رو روزی 10 بار میخونیم ،آخه قراره المپیاد کتاب داستان شرکت کنیم خنده

 

15

 

16

 

شیفته این عروشک کوکی شدی همه جا با خودت میبری و تازه اداشم در میاری مثل اون راه میری زبانخندونک

17

18

 

 

 

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (18)

مامان سویل و آراز
19 مرداد 93 18:36
سلام فرناز جون خوبین؟ ارسنی 21 ماهگیت مبارک عسلم بازم که خاله شادی و فرناز گل کاشتن و صد البته هنرمندی مامان سولی که عالیه قربون اون خندیدنات - قهر کردنات- خجالت کشیدنات وروجک تلویزیون دیدنت هم عشقه اقا ارسن متقلب
soli
پاسخ
مرسی خاله جونهمیشه با حرفات مارو شرمنده میکنی
اسپاترا
20 مرداد 93 3:35
بیست و یک ماهگیت مبارک باشه گل پسر قند عسل 😍😘 خاله های مهربون دست شما هم درد نکنه😘 و همچنین دست مامان سولی هم درد نکنه با اون کیک خوشگلش😘
soli
پاسخ
ممنون عزیزم.فدااااات
ناهید
20 مرداد 93 10:16
سلام فرناز جونمممممممممممم خوبی عزیز دلم . چه خبرا > خوبین ؟ خوشین ؟ سلامتین ؟ ایام به کامه ؟ ایشالا که همیشه شاد باشین و سالم . ماهگرد 21 ماهگی آرسنم مبارک باشههههههههههههههههههههههههه ایشالا 21000000000000000000000000000 ساله بشه در کنار خاله ها و مامان باسلیقه اش . ایشالا که همتون سالم و شاد باشین و اما بگم از تم تولدتون : یعنی عالی ، یک یک . very nice بابا اند سلیقه این شما خیلی قشنگ بود . عکسای پشت صحنه هم جالب بود فقط حیف که کم بود و کوچولو بود عکسا ولی بازم دستت درد نکنه . من عاشق این خنده های آرسنم واقعا خوشگل میخنده خنده هاش پر از شیطنت بچه گانه اس . ایشالا خدا چند تا از این نی نی ها بهت بده فرناز . بعد من هی بیام وبتو قربون صدقه تون برم . الهی آمینننننننننن . بوووووووووووووووووووووووس دوست دارم دوست مهربونم .
soli
پاسخ
سلام گلم ما خوبیم و دعا گوت ؛تو خوبی ؟درسته همیشه به یادتم اما اگه اس اینا کم میدم به خاطر مشغله زیاده ولی بدون که خیلی دوستت دارم مهربونم بازم مثل همیشه با حرفهای قشنگت خجالتمون میدی فدای مهربونیت بشم من آره عکسهای پشت صحنه خواستم زیاد باشه اونم اونجوری کوچلو شدن ایشالله دفعه بعدی اما نی نی های خودم ایشالله با هم گلم تو هم صاحب نی نی بشی ،نی نی های من زیاد باشن اما خخخ آخه من نی نی زیاد دوست دارم گورممیش تشریف دارم (ندید بدید )فدات مهربونم
مامان رادمان جون
20 مرداد 93 18:25
عسلم21 ماهگیت مبارک دست مامان وخاله های فوق ...با سلیقه درد نکنه مثل همیشه عالیه
soli
پاسخ
مرسی خاله جون
مامانی
20 مرداد 93 20:22
خوش به حال آرسن که همچین خاله ای داره گلم انشااله نی نی خودت عزیز باذوقم ...........
soli
پاسخ
ایشالله
مامان صدرا
20 مرداد 93 23:31
خاله جونی ماهگردت مبارک انشالله 120 ساله شی عزیز جون چه تم قشنگی دستتون درد نکنه فرناز جون ارسن جونم باید به داشتن همچین خاله های مهربون افتخار کنه ارسن جونم ماشالله هزارماشالله بزرگ شدی وقد کشیدی خاله جونی حتما براش اسپند دود کنید چشم نخوره فندق ما
soli
پاسخ
بازم مثل همیشه با حرفهای قشنگت باعث دلگرمیمون شدی گلم ممنونم ،چشات زیبا میبینه گلم حتما خاله مهربون
شقایق.مامان حباب
23 مرداد 93 16:47
عشقـــــــــــــــــــم. ناناز خاله 21 ماهگیت مبارک ایشالا 21 سالگیت. عکسا که خییییییییییییییییلی ناز بود. راستی ارشانم یه اسباب بازی داره شبیه این اسباب بازی کوکی تو که اونم عاشقشه و اداشو در میاره برو خصوصی
soli
پاسخ
فدات خاله ی مهربون.چشم
•● Mah ●•
23 مرداد 93 20:02
دوستت دارم...
soli
پاسخ
nasim
24 مرداد 93 12:00
اي قربون اين پسر شيطون بامزه چقد مرد شده چهرش ارسن جونم 21 ماهگيت مبارك عزيز دل خاله عاشق اتو كشيدنتمهمه كارات بامزس از نرده بالا رفتنت بستني خوردنت ادي كردنت
soli
پاسخ
ممنون نسیم جون آره دیگه مرد شده خاله
خاله نفیسه
24 مرداد 93 17:41
21 ماهگیت مبارک ارسن جان....
soli
پاسخ
persian mom
28 مرداد 93 13:35
ای جان کیف کردم باعکساااا دلم تنگ شده بود واست عزیزممم مثل همیشه عالی بوددد هم تم هم کیک هم عکسای پارککککک راستی اپم
soli
پاسخ
مرسی عزیزم حتما سر میزنم گلم.
مامان شهلا
1 شهریور 93 16:34
عززززززززززززیم من قبلا پیام گذاشته بودم نمی دونم چرا ثبت نشده اشکال نداره با کلی دیر کرد مباررررررررررررررررک
soli
پاسخ
گلم فقط این بود اگه میرسید حتما تایید میکردم.ممنون که بازم زحمت کشیدی فرستادی خاله ی مهربون
♥مرجان مامان آران و باران♥
2 شهریور 93 16:57
سلام فرناز جونممممممم 21 ماهگی گل پسر خوشگل خوشتیپ مبارکک چه هنرمدین چه تزیینی افرینننننننننننن همیشه به خوشی میبوسمتون زیاددددد ببخشید بازم دیر اومدممم
soli
پاسخ
مرسی مرجان جون.فدااای مهربونیت.خواهش میکنم گلم
♥مرجان مامان آران و باران♥
4 شهریور 93 16:23
نظرم نرسیده یا تایید نکردی هنوزز
soli
پاسخ
شرمنده دیر تایید کردم
مامان آیهان
5 شهریور 93 18:38
سلام آرسن جونم 21ماهگیت مبارک عزیزممممممممممممم
soli
پاسخ
مرسی گلم
مامی آنا
6 شهریور 93 4:22
21 ماهگیت مبارک عزیزم.آفرین به خاله و مامان مهربون و هنرمند
soli
پاسخ
عزیزم قربونت
مامان هاجر(یوسف و یگانه )
8 شهریور 93 1:03
سلام فرناز جون عزیزم ،انشالله که خوب و خوشین و ایام به کام ،واقعا شرمنده که دیر دارم بهتون سر می زنم عزیز خاله ماهگردت با تاخیر مباررررک ،انشالله همیشه کنار هم شاد و سالم و خوش و زندگی خوبی داشته باشین .
soli
پاسخ
فدات هاجر جون.شما همیشه به ما لطف داری.ما هم مشتاق دیدن عکسای فرشته هاتیم
مامان بردیا اریایی
10 شهریور 93 15:06
ماشالله هزار ماشالله به ارسن جون خیلی نازی خاله دوست داشتین به ما سر بزنین
soli
پاسخ
ممنون گلم.حتما سر میزنم