آرسنآرسن، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

آرسن مرد شجاع و قهرمان ما

گردش با خانواده بابایی

1393/4/17 16:58
نویسنده : soli
891 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل خاله ماه رمضون از راه رسیده و طبق رسم هر سال روزه داری با سرماخوردگی که سراغم میاد، باعث شده دیگه حسابی بیحال بشم بی حوصلهو نتونم بیام وبلاگت رو آپ کنم با اینکه کلی عکس ازت گرفتم و عکسهای ماهگردت آماده هست امروزم عزمم رو جزم کردم راضیبیام عکسهای مربوط به گردشتون رو که قبل ماه رمضون با خوونواده بابایی سرعین رفته بودین رو بذارم زیباایشالله اگه بتونم به زودی میام عکسهای ماهگردت رو میذارم و از کارهات و شیطنتهای اینروزهات میگم که مایه خنده این روزامون شده چشمک

بریم سراغ عکسها که مامان سولی زحمتش رو کشیده البته من خودم بودم عکسهای زیاد و جالب میگرفتم چیکار کنم که آبجیمون تنبله یه کم زبان

عکسهایی که مامان سولی تو راه از تو و مناظر گرفته

1

عاشق شتر شدی و از وقتی اومدی میگیم آرسن چی دیدی ؟میگی تُــتُرخنده

2

3

اینجا هم بغل مامان جونت داری به تنور نگاه میکنی و حسابی تعجب کرده بودی زیبا

4

اینم تخم شتر مرغ بوده که مامان سولی نخواسته از عکس اونم بی نصیبمون کنه چشمک

5

اینجا هم با دیدن اردکها به وجد اومدی و یه کوچلو ترسیدی که بغل عمو سعید پریدی و از اونجا نظاره گریزباننگو نه که خاله میفهمهچشمک

6

اینجا هم با تعجب اسبهارو نگاه میکنی و مرددی که سوارشون بشیسوال

7

خاله فدای اون صورت لپ گلی سوخته ات بشه بوسبغل

8

خاله عاشق هندونه خوردن   (یا به قول تو غیم غیم "حالا چه نسبتی بین موتور و هندونه هست خدا میدونه که تو کشف کردی سوالبه هر دوتاشون غیم غیم میگی")به سبک مشدیتهخوشمزه

9

خاله قربون اون قد و بالات بشه الهی بغلبغلبغل

10

اینم منطقه گردشگری اطراف سد یامچی نیر هستش که یه آبی رد میشده تو هم که عاشق آب از فرصت استفاده کردی و کلی آب بازی کردی تا رسیدی دوربین رو آوردی میگی اَری آپ بعد پاهاتون نشون میدی که پاهاتو تو آب میکردی خنده

11

12

13

13

اینم عکس selfie از دوربین مامان سولی که ایشون رو سانسور کردم چشمکالبته تو خودت با گوشی selfie میگیری اینبار حتما باید چندتاشون رو بذارم زبان

14

پسندها (8)

نظرات (13)

مامان آنيسا
17 تیر 93 19:07
به به چه عکسایی منم دلم سرعین خواستولی انصافا فرناز جون سولی عکسای بدی هم نگرفته بازم خوبه
soli
پاسخ
الهی من خودمم دلم میخواد آره سولی رو هم کم کم عکاس میکنم فدات سعیده جون
مامان رها
18 تیر 93 1:03
همیشه به گردش و تفریح اقا پسمل گل...
soli
پاسخ
ممنون خاله مهربون
ناهید
18 تیر 93 10:13
سلام عزیززززززززززم همیشه به گشت و مسافرت ایشالا که همیشه بهت خوش بگذره آرسن جون . فرناز جونم خوبی ممنون از ابراز لطف و محبتت عزیزمیییییییییییییییی. من از خدامه که دوست ماهی مثل تو واسه نی نیم سیسمونی درست کنه اونم دوست هنرمندی مثل تو . ایشالا زود زود این اتفاق واسه خودت بیفته .الهی آمیننننننننننننننننننننننننننننننننن . اون عکسی که از شتر گذاشتی خیلی قشنگه ها هنری شده . ایشالا همیشه دلت شاد باشه و پر از آرامش . امیدوارم توی این ماه عزیز به همه آرزوهات برسی. الهی آمیننننننننننننن.
soli
پاسخ
وای ناهید جونم بازم طبق معمول با این دعاهای خیرت منو شرمنده میکنی فدات بشم مهربونم هر چقدر از خوبیت بگم کم گفتم ایشالله خدا به اون دل مهربونت هر چی میخوایی بده ،الهی آمیــــــــن بابات پیامهای قشنکتم ممنونم
مامان الهام
18 تیر 93 10:46
همیشه به گردش عزیزم
soli
پاسخ
ممنون خاله
اسپاترا
19 تیر 93 9:04
به به آرسن عزیز خاله 😍همیشه به گشت باشی گل پسری😘😘 خاله فرناز امیدوارم زود زود خوب بشی و دیگه مریض نشی😉 راستی اون عکسی که آرسن پاش رو گذاشته داخل آب به من یک حس خیلی خیلی خوب داد 😍من رو برد به او روزها که همیشه کارم این بود هر جا میرفتم زود پاهام رو میذاشتم داخل آب و کلی کیف میکردم البته تابستون ها😊حیف و صد البته حیف که اینجا این خبرا نیست😔
soli
پاسخ
مرسی خاله ی مهربونچه خوب گلم ایشالله بازم میاین اینجا و تجدید خاطره میکنین
مامان عاطفه
19 تیر 93 12:24
خوشحالم که بهتون خوش گذشته امیدوارم همیشه لبتون خندان ودلتون شاد باشه عزیزم پسملی ناز رو میبوسم
soli
پاسخ
ممنون عاطفه جون به همچنین تو هم الای جون رو ببوسی گلم
گنزو
19 تیر 93 15:27
واي واي خاله فداش ماشالاه چه بزرگ و خوش استيل شده هميشه به تفريح و شادي آي مامان سولي تنبل قربون اون تتر گفتنت البته از هيچي كه بهتره بوس براي آقا شوهرمون
soli
پاسخ
فدات گلم ،آره دیگه بوس برا شوهرت اونم چه شوهری رمانتیک مامان سولی رو هم باید در زمینه عکاسی راه بندازم
شیما مامان شاهین کوچولو
20 تیر 93 19:02
به به همیشه به گردش و شادی قربون تتر گفتنت و قام قامت جای خاله جونت خالی بود
soli
پاسخ
فدات شیما جون ،آره دیگه خاله رو تنها گذاشته رفته گردش
مامانی
21 تیر 93 0:47
فرناز جونم میشه بی زحمت دستور کیک پیتزارو خصوصی برام بزاری...؟؟؟ ممنون میشم... البته اگه زحمتی نیست...
soli
پاسخ
چشم حتما میذارم
شادی
21 تیر 93 0:51
سلام ارسن جون خوشتبپمامان سولی عزیز و خاله های مهربون.همیشه به تفریح.با اجازه لینکتون کردم.به ما سر بزنید.دوستون دارم.
soli
پاسخ
ممنون گلم بابت پیام قشنگتون حتما با کمال افتخار لینک شدین
مامان آیناز
22 تیر 93 10:45
مثل همیشه عالی بود عزیزم
soli
پاسخ
ممنون عزیزم
ساناز
22 تیر 93 15:19
عكساي قشنگي بود خوشحال ميشم بهم سر بزني
soli
پاسخ
ممنون چشم حتما
مامان آیسو وآیسا
26 تیر 93 16:32
همیشه به گردش وخوشی وسفر وگردش
soli
پاسخ
مرسی عزیزی