آرسنآرسن، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

آرسن مرد شجاع و قهرمان ما

دیدار وبلاگی 2

1393/4/9 15:39
نویسنده : soli
532 بازدید
اشتراک گذاری

سه شنبه 93/4/3 دومین دیدار وبلاگی در پارک منظریه داشتیم که با دعوت عاطفه جون و هماهنگی های سعیده جون انجام شد جا داره ازشون تشکر کنم ،هر دفعه خیلی زحمت میکشن تا هماهنگی رو انجام بدن و قرار بود تقریبا با نی نی ها نزدیک 20 نفر باشیم که متاسفانه خیلی ها نیومدن غمگین  و فقط عاطفه جون با الای جون /سعیده جون با آنیسا جون / سوسن جون با سویل جون / من و مامان سولی و شما دور هم جمع شدیم و خیلی خوش گذشت بهمون چشمک

ما هم قبل رفتنمون نخواستیم دست خالی بریم و عصرونه ای آماده کنیم ،خاله شادی زحمت کشید (dere otlu peynirli pasta)آماده کرد . از اونجایی که من به خاله شادی گفته بودم تعدادمون زیاده بنده خدا اندازه 30 نفر آماده کرده بودخندونک،البته بماند که رو دستمون باد نکرد و همشون رو میل فرمودیم چشمک دست گل خاله درد نکنه عالی شده بود و همه خیلی خوششون اومده بود تشویقبغل

حالا بریم سراغ عکسها

اینم dere otlu peynirli pasta خوشمزه

دیدار وبلاگی

عاطفه جون و سعیده جون زحمت کشیده بودن کلی تنقلات و هندونه و چایی اورده بودن که دست گلشون درد نکنه محبتنشد ازشون عکس بگیرم غمگینفقط یکی تونستم بگیرم

دیدار وبلاگی 1

سه تا دخملی خوشگل و آرسن تنها پسملی چشمک

دیدار وبلاگی 0

از راست به چپ :آرسن /سویل/الای/آنیسا جون محبت

دیدار وبلاگی 2

آرسن توپ رو برداشته داره میبره الای هم دنبالش میره تا بگیره قیافه آرسن رو خنده

دیدار وبلاگی 3

بچه ها رفتن بازی کنن آرسنی تنها مونده دنبال سرگرمیه زبان

دیدار وبلاگی 4

دیدار وبلاگی 5

دخملی ها یه کفشدوزک پیدا کردن و با هیجان اومدن به من نشون میدن چشمک

دیدار وبلاگی 6

دیدار وبلاگی 6

سوسن اینا میخوان برن و سویل جون در تلاشه پفکهاش رو تموم کنهچشمک ای جونم فداش بشم بوس

دیدار وبلاگی 7

سعیده جون داره تو تبلتش به آرسن ویدئو نشون میده و آرسن که عاشق تکنولوژیه ذوق زده شده زبان

دیدار وبلاگی 8

دیدار وبلاگی 9

دیدار وبلاگی 10

اینم یه جایی بود گیر داده بودی بری داخل اون بیایی بیرون ،شیطونی دیگه کاریش نمیشه کرد چشمک

دیدار وبلاگی 11

روز خیلی خوبی بود و حسابی بهمون خوش گذشت دست همه درد نکنه به امید دیدارهای وبلاگی بعدی بای بای


 

پسندها (11)

نظرات (16)

مامان سویل و آراز
9 تیر 93 18:04
سلام عزیزم خوبین الهای همیشه روزهاتون پر از خوشی و شادی باشه حالا سهم من کو دهنم اب افتاد هاااااااااااا دست شادی جون درد نکنه همتون کدبانویین ببوس ارسن جونو قرار دفعه بعدتون کیه ؟
soli
پاسخ
سلام شهره جون فدات تو لطف داری عزیزم راستش سهم شما هم نیومدین خورده شد ایشالله قراره باز دیدار وبلاگی ترتیب بدیم اما روزش معلوم نشده هنوز
مامان آیسو وآیسا
9 تیر 93 19:03
چقدر عالی که همدیگر و دیدید جای ما حسابی خالی هزار تا بوس به روی ماه وروجکهای ناز نازززززززززی وآرسن جووونم
soli
پاسخ
فدات گلم آره واقعا جای همه دوستامون خالی
تبادل لينک
9 تیر 93 20:03
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود --------
شیما مامان شاهین کوچولو
10 تیر 93 0:01
ای ول قرار وبلاگی... میبینم که حسابی خوش گذشته به امید روزی که با ما هم قرار ویلاگی بزارین همو از نزدیک ببینیم
soli
پاسخ
ایشالله خدا اون روزهارو هم نصیبمون کنه که شما دوستای نازنین رو از نزدیک ببینیم مخصوصا شاهین جون رو که من هاپولیش کنم بخورمش
اسپاترا
10 تیر 93 5:58
خاله مهربون همیشه به گشت و شادی باشید😍 کلی آرسن رو ببوس😘😘😘😘😘
soli
پاسخ
ممنون عزیزم فدات
مامان الهام
10 تیر 93 11:11
چه خوب که از این قرارها میزارین چه عصرونه خوشمز های معلومه خانوادگی آشپزیتون بیسته آرسن جوونم رو ببوسین
soli
پاسخ
فدات گلم آره قرار وبلاگی خوبه بچه ها زحمتش رو میکشن ،تو لطف داری گلم مرسی فدات
مامان آنيسا
10 تیر 93 13:19
خیلی خوش گذشت ایشالاه بعد ماه رمضون یه قرار دیگه میزاریم راستی منم درست کردم از اون عصرونه خیلی خوب شده بود دستت درد نکنه
soli
پاسخ
ایشالله گلم ،نوش جونتونفدات عزیزم
♥مرجان مامان آران و باران♥
11 تیر 93 1:57
سلام خاله جون مهربون با معرفتتتتتتتتتت ببخشید من دیر میام دیگه میدونی فدات شمم ایشالا همیشه به گردش و خوشی فدات شممم میبوسمتونننننننننننننننننننننننننننن راستی منم رمز خوشگل خانوممم بوسسسسسسسسس
soli
پاسخ
میدونم گلم سخته با دو تا وروجک ،تو لطف داری عزیزم رمز رو هم برات میذارم
مامان عاطفه
11 تیر 93 11:22
سلام عزیزم بازم دستت درد نکنه بابت اون کیک پیتزا و منون که دستور پختش رو برام گذاشتی ...ارسن گلم رو ببو و به همه سلام برسون
soli
پاسخ
فدات عاطفه جونم کاری نکردم
ناهید
11 تیر 93 18:11
سلام فرناز جونم خوبی ؟. بابا خوش به حالتون حسابی حالشو بردینا . ایشالا خودت مامان بشی زود زود بعد یه نی نی تپل مپل بیاری و بری سر قرار وبلاگی و بعد عکسشو بزاری تو وبت منم بیامو نظر بدم و کلی قربون صدقه خودتو و نی نیت برم . الهی آمینننننننننننننننننننننننن ایشالا زود زود این دعای من براورده شه .این dere otlu peynirli pasta که درست کردین ظاهرش نشون میده که باید خیلی خوشمزه باشه . بابا شماها خیلی هنرمندین . من هر وقت اینا رو میبینم تصمیم میگیرم که یه دوره کلاسای فشرده بیام پیش شما آشپزی یاد بگیرم .بوووووووووس مواظب خودت باش آرسنم از طرف من کلی ببوس . موهاش خیلی خوشگل شده . بووووووووووووووووس
soli
پاسخ
سلام به ناهید جون گلم آره حسابی بهمون خوش گذشت میگم ناهید جون عجب دعایی کردی ها نی نی تپل و من و قرار وبلاگی و ...... ایشالله گلم آمین ، فدات مهربونم که تو بهم لطف داری ایشالله دوتامون با هم که من قراره واسه نی نی تو هم سیسمونی درست کنم بعد تو وبلاگ بذاری و من بیام پز بدم که کار خودمه ،پس هندونه ها کو ایشالله قسمت بشه بیایی تبریز از نزدیک یادت بدم در ضمن تو هر وقت دستوری خواستی من در خدمتم دستورم خوبه ها فوری یاد میگیری موهاش رو هم مامان سولی کوتاه کرده
مامان صدرا
11 تیر 93 23:19
سلام فرناز جونم انشالله همیشه به شادی وگردش جای ما واقعا خالیه خالی بود؟ ماشالله ارسن جونمون هم اتیش سوزونده هاااااااااااااااا؟کلی شیطونی کردی ها خاله ......... فدای موهای بلند ولختت بشم که ارایشگر موهای صدرا جونو بایه اشاره کچل کرد
soli
پاسخ
سلام گلم آره واقعا خالی بود تازه کلی منتظرتون موندیم و نیومدین آره آرسن که نهایت شیطون بلایی رو داره خدا نکنه خاله مهربون آره دیدم صدرا جونم خوشتیپ کرده اتفاقا بهش میاد ،آرسن هم موهاش رو مامان سولیش کوتاه کرده
شقایق مامان آرشا
12 تیر 93 10:06
همیشه خوش باشین خانوما
soli
پاسخ
فدات شقایق جونم
مامان هاجر (یوسف و یگانه )
15 تیر 93 14:31
خوش به حالتون فرناز جووون که همشهری هستین و می تونین همدیگه رو ببینین
soli
پاسخ
الهی فدات هاجر جون جای شما خالی والا ما که از خدامونه همه دوستامون رو ببینیم از نزدیک قسمت بشه بیایین تبریز مهمونمون
شهلا مامان امیرارسلان
16 تیر 93 21:37
وااای چه چیزای خوش مزه ای کاش ماهم تبریز بودیم با شما میومدیم بیرون به هر حال ایشالله همیشه خوش باشید
soli
پاسخ
مرسی شهلا جون فدات خدارو چه دیدی شاید سفر اومدین تبریز مهمونمون شدین
گنزو
19 تیر 93 15:30
اي جاااااااااان ميبينم كه جام واقعا خاليه فداي اين آقا خوش تيپه و شيطون ايشالاه لبت هيچ موقع غم نبينه
soli
پاسخ
فدات گلم ایشالله دفعه بعدی تو هم باشی
مامان آیهان
30 تیر 93 14:05
خاله فرناز منم دوست داشتم بیام اما اینجا نبودم حییییییییییییففف
soli
پاسخ
گلم ایشالله قرار بعدی میاین