آرسنآرسن، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

آرسن مرد شجاع و قهرمان ما

عکسهای 14 ماهگی ات

1392/10/17 12:35
نویسنده : soli
1,262 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل خاله 14 ماهه شدی و با کلی عکس اومدم .اما قبل از عکس ها میخوام از رفتارهای این روزات بگم.حدودا 3 هفته پیش یاد گرفتی که سوال بپرسی ،ماجرا از اونجایی شروع میشه که مامان سولی توی tv فیلم میدیده برگشتی به مامی سولی گفتی این کیه؟(البته با تلفظ خاص خودت این کیـــا؟)نیشخنداز اون روز این کلمه رو زیادی تکرارا میکنی یه شخصی یه شی رو که تازگی داره ببینی شروع میکنی به گفتن این کیه؟این چیه؟داشتیم میرفتیم جایی سوار ماشین شدیم از رو صندلی عقب راننده آژانس رو دید زدی دیدی غریبه هست کل راه میپرسیدی این کیا؟

مامان سولی داشته گردگیری میکرده یه هویی دیده تو با دستمال اومدی داری گردگیری میکنی .فدای اون تمیزی و مرتب بودنت بشم من ،که همه اینارو از دایی سیامک یاد گرفتی ،کارهای دیگه که یاد گرفتی آب را با بطری سر بکشی .ابرو

عاشق رقصیدنی تا یه ترانه وا میکنم شروع میکنی به رقصیدن مخصوصا ترانه های ترکی استانبولی،تازه عاشق راک موزیک هم هستی وقتی راک گوش میدم با من پایه ای، بهت یاد دادم سرت رو تکون میدی با ریتم چشمکزبان

ماشالله خیلی قوی هستی ،اونروزی آننه جون رفته بود خرید میوه اینا گرفته بود گذاشته بود جلو در ،ما تو آشپزخونه بودیم دیدیم 3 کیلو لیمو رو مستقیم آوردی گذاشتی تو آشپزخونه ای ول پسر قهرمان تشویقبزرگ بشی مرد خونه میشی از حالا معلومه قلب

هر کی نماز بخونه میری مستقیم سراغش نگاه میکنی، یه بار دیدم کنجکاوی میکنی  گفتم بهت بوسیدن مهر رو یاد بدم ،از اونجایی که اونموقع ها بوسیدن رو بلد نبودی لیس میزدی .اونروزی داشتم نماز میخوندم اومدی نشستی روبروم  اول مهر رو برداشتی یه بوس محکم کردی بردی گذاشتی رو پیشونیت بعد یه کتاب دعا بود اونو برداشتی ورق به ورق بوس کردی گذاشتی رو پیشونیت ای به فدات بشم من تازه سجده رفتن رو هم یاد گرفتی تقریبا 5دقیقه سجده میری تا جایی که احساس میکنم الان خفه میشی خنده

این روزا فقط میخوایی حرف حرف تو باشه وقتی یه چیزی رو میخوایی ندیم شروع میکنی به گریه کردن اونم چه گریه ای دل آدم کباب میشه نگران

گوشی رو برمیداری میذاری زمین ، پاهاتو وا میکنی شماره میگیری بعد شروع میکنی به حرفیدن بعد خودتم پایان مکالمه قطع میکنی این مدل شبیه آننه جونه خندهحین مکالمه گوشی رو بدیم قبول نمیکنی بحرفی خودت باید شماره گیری کنی نیشخند

حالا بریم سراغ عکسها چشمک

 کیک 14 ماهگی ات

کیک 14 اهگی ات

هورااااااااااااااااااااااااا من 14 ماهه شدم هوراهوراهورا

14 ماهگی 1

بابا شرمنده نکنین میدونم بزرگ شدم از خود راضیزبان

14 ماهگی 2

جونم خاله با منی؟سوال

14 ماهگی2

چشم خاله نگاه میکنم ،کو دوربین ؟؟؟ آهان دیدمت بگیر عکسمو عینک

14 ماهگی3

شما کارتون به کار خودتون باشه من برم مشغول مهندسی این ماشین بشم ابرو

14  ماهگی4

باید اول خوب بررسیش بکنم از خود راضیهر چی باشه کارمو خوب بلدم

14 ماهگی5

پیش میاد دیگه هر چی باشه کار اولمه ،تازه باید خیلی ماشین رو خراب بکنم تا یاد بگیرم ،تازه چیزیش نشد فقط پنجر هاش شکستن متفکر

14 ماهگی5

یه کم برم سروقت کیکم ،که شمع نداره به خاطر من زبان

14 ماهگی6

اُاُاُآُاُاُاُاُه خیلی خوشمزه هست خوشمزه

14 ماهگی7

خاله ام اومده برم دوچرخه ام رو بیارم با خاله ام دوچرخه سواری کنم قلب

14 ماهگی7

گردنم خشک شد از بس دارم خاله ام رو دید میزنم نمیتونم دوچرخه ام رو برونم اَهکلافه

14 ماهگی8

اینم یه ژست رو دوچرخه واسه خاله جونم قلب

14 ماهگی9

باید به خاله ام نشون بدم من چه شیطنتهایی میکنم اول از مبل بالا میرم بعد...

14 ماهگی9

شمعدونهارو میکشم بعد میگم چـــــــــسِخنثی

14 ماهگی9

یه کم هم با توپهام بازی کنم عاشق ترکوندن بادکنم هورا

14 ماهگی10

الانم تو فکر اینم که خاله چه جوری اینارو جمع کنه هیپنوتیزم

14 ماهگی11

                          خلاصه این بود ماجرای 14 ماهگی من

 

اما عکسهای جامونده آتلیه (این عکسها ماله خیلی وقت پیشه )

عکس آتلیه

عکس آتلیه0

عکس آتلیه1

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان هاجر (یوسف و یگانه)
17 دی 92 20:55
ماشا الله چه گلپسر نازی چهارده ماهگیت مبارک باشه خاله آفرین به بزرگ مرد کوچک
soli
پاسخ
مرسی ممنون فداتون
مامان ایمان
17 دی 92 21:43
سلام عزیزم چهارده ماهگیت مبارککک انشالله که همیشه شاد وموفق باشی گلممممممممممم چه عکسهای قشنگیییییییی ذدست خالهههههههه دردنکنه عجب خاله مهربونی داری ارسن جون از طرف من خالتو ببووسسسسسس یاحجیییییییی آی ماشالله ناز اولان
soli
پاسخ
مرسی فدات خاله مهربون همیشه لطف دارین و شمنده میکنین لهجه ترکی تون هم عالیه
مهسا مامان نورا
17 دی 92 23:08
14 ماهگیت مبارک پسمل خوشمل میگم چه موهاش بلند شده بهش میاد جای من یه عالمه ببوسش فرناز تو رو خدا
soli
پاسخ
مرسی خاله آره میخواییم موهاشو دیگه کوتاه نکنیم مثل بچگی های داییش موهاش بلند بشه فدات مهسا جون حتما میبوسم تو هم نورای عزیز منو ببوسی
مامان امیر ارسلان
18 دی 92 0:42
آرسن جونم مبارک مبارک 14 ماهگیت مبارک میبینم حسابی هم شیطون شدی خاله فرناز از طرف من آرسنی رو یه بوس گندش بکن
soli
پاسخ
مرسی خاله فدات شما هم امیر ارسلان جون رو ببوسین
مامان الیار
18 دی 92 14:15
مبارکهمبارکه 14 ماهگیت مبارکه مبارکهارسن جونم ایشالله 140 ساله بشی گل پسری دست خاله گلتم درد نکنه بابت عکسای خوشگلمیبوسمت عزیزم
soli
پاسخ
مرسی خاله مهربون فدااااااااااااات
persian mom
18 دی 92 19:10
مبارک باشه ارسن جون چه کیک خوشگلی به به ،همه چیز عالی بودد
soli
پاسخ
مرسی ممنون خاله مهربون
مامان آیسو وآیسا
18 دی 92 19:30
قربونت برم گلپسر انشالله که 120 ساله بشی ماهگردتم مبارک باشه... میبوسمت هزار تا... برا آرسن جووون وخاله ههی مهربووونش
soli
پاسخ
مرسی فداتون
سعیده مامان آنیسا
18 دی 92 23:27
عزیزم 14کاهگیت مبارک باشه فینگیلی عکسهای قشنگی بود از دایی هم خوب کاری یاد گرفتی
soli
پاسخ
مرسی فدات سعیده جون آره الگوش دایی اش هستش
★ مامان آینده یه فسقلی ★
19 دی 92 1:37
مبارکهههههه خخخخخ.... راننده آژانس، قطع کردن تلفن مثه آننه جون خییییییلی خندیدم.... واااای، چه کیک خوشگلیییییی ای جاااااان ، گل پسری رو ببین، ماه شدهههه مرسی خاله جون، خیلی بامزه بود.
soli
پاسخ
مرسی گلم فدات میبینی دیگه سوژه ما شده آرسن خان با این رفتارهاش هر روز با یه رفتار جدید میاد خونمون
ناهید
19 دی 92 13:40
سلام فرناززززززززززززززززززم خوبی عزیزممممممممممممم حسابی دلم واست تنگیده بود ببخشید از اینکه رفتم مسافرت بهت خبر ندادم اخه وقتی برگشتم کامنتتو دیدم دوست جونم حسابی شرمنده . 14 ماهگی ارسن گلمم مبارک ایشالا همیشه کنار هم شاد و خندون باشین عزیز دلم . می بینم که اولتیماتوم دادی اساسی اول وبت
soli
پاسخ
سلام گلم منم دلم برات حسابی تگیده راستش حدس زدم رفتی ،حس ششم به درد همین روزا میخوره دیگه همین که دلت با منه کافیه زیارتت قبول باشه گلم اولیتیماتوم نیست بعضی از دوستان بودن و هستن که با اینکه من همیشه به وبلاگشون سر میزدم اما رابطه دوستی یه طرفه بود و برا ادد کردن فقط ادد کردن از اونجایی که اونجور دوستی رو دوسن دارم کات کردم و بعضیا هم تو راهن که کات بشن
زهره(مامان یاسین)
20 دی 92 15:24
ماشالله به این پسر آذری...خاله جون والله من وقت نمی کنم حتی وبلاگ یاسین رو آپ کنم...اما هرچند که پاکمون کردی ولی چون ما آرسن و شما رو خیلی دوست می داریم همیشه بهتون سر خواهیم زد
soli
پاسخ
شرمنده گلم من فکر میکردم دیگه اپ نمیکنی واسه اون حذف کردم مممنون که اطلاع داری بازم لینک میکنم
افسانه مامان پارمین گلی
21 دی 92 23:00
فرناز جون ، ماشالله آرسن جون خیلی ناز و دوست داشتنیه . خدا حفظش کنه . عزیزم آرسن جون به جمع دوستان پارمینم اضافه شد .
soli
پاسخ
مرسی فداتون ،پارمین جون هم همینطور
شیما مامان شاهین کوچولو
22 دی 92 0:00
اوه اوه چه تهدید خفنی آرسن جونم 14 ماهگیت مبارک دست خاله جونا درد نکنه که اینقدر واسه آرسن جون وقت میزارن اووووووم چه کیک خوشمزه ای...هوس کردیم
soli
پاسخ
آره تهدید کردم خفن فدات بشم گلم مرسی ممنونم ،شرمنده دهنت رو آب انداختم
مامان سویل
22 دی 92 9:32
14مین ماهگردتم مبارک عسلممممممممممممممممم چه کیک خوشگلی خاله دست همگی درد نکنه عزیزم
soli
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان آیهان
22 دی 92 12:46
سلام سلام صدتاسلامآرسن جون 14ماهگیت مبارک عسلییییییییییییی ای جونم چه کیک خوشکلی چه عکسای قشنگی چه باسلیقه دست خاله فرنازجون دردنکنه
مامان آیهان
22 دی 92 12:47
خاله فرناز جون منو ببخش منو آیهان چند روز خونه نبودی دیربهتون سرزدیم.خیلی دوستتون داریم.آرسن جونم آفرین که اینقدر باهوش وکنجکاوی ماشالله به تو قربون سوال پرسیدنت
soli
پاسخ
ممنون گلم که به وبلاگ ما سر میزنی تو باید ببخشی که من دیر بهتون سر میزنم سرماخوردگی امون نمیده به ادم ما هم شما رو دوست داریم فداتون
عاطفه مامان الای
22 دی 92 15:03
عزیزم خیلی عالی بود 14 ماهگیت هم مبارک خدا تو رو برای مامان وبابا وخالهها وبقیه حفظ کنه آهنگ وبلاگت هم خیلی زیباست همتون رو دوست دارم عزیزم
soli
پاسخ
مرسی ممنون عاطفه جون فدات
افسانه مامان پارمین
23 دی 92 12:16
فرناز جون سلام . خوشبحال آرسن جون نازم که خاله ای به این خوبی داره . ماشالله خیلی پسر نازیه . چه عکس های خوب و جالبی ازش گرفتی . باز هم به وبلاگ ما سر بزن . آرسن جون رو لینک کردم
soli
پاسخ
مرسی ممنون گلم منم لینکتون میکنم فداتون
سارا
23 دی 92 21:23
چهارده ماهگیت مبارک گل پسر بازم خوش به حالت با این خاله های با سلیقه ات
soli
پاسخ
مرسی گلم فدات به پای شما نمیرسیم
مامان بنيتا
25 دی 92 17:08
14ماهگيت مبارك عشق خاله ببخشيد دير شد درگير عمل مامانم بودم
soli
پاسخ
مرسی گلم ایشالله مامان مهربونتون خوب بشن آره دیدم تو وبلاگ که عمل کردن
yasamin
2 بهمن 92 0:04
14masum poshto panahet bashan arsenjunam
soli
پاسخ
فدات بشم یاسمین جون که همیشه لطف داری راستی نیستی چرا ؟
شقایق(مامان ارشان)
8 بهمن 92 14:35
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ سلام عسیسم. دلم خیلی براتون تنگیده ... ولی چ کنم ک بد جور درگیرم با پسری. ببخش گلم... براشکلات کوچولومون حتما اسفند دود کن از طرف منم ی ماچ آبدار بکن........ میبوسمتون
soli
پاسخ
فدات شقایق جون مرسی ممنونم از لطفت گلم
شقایق(مامان ارشان)
9 بهمن 92 11:36
سلام فرناز گلم. واااااااااااااااای من خیلی شرمندم. ب خدا اصلا نمیرسم ب هیچ جا سربزنم. این چ فکریه ک کردی دوست گلم. منم شمارو خیلی دوست دارم. ولی باورکن این روزا وحشتناک درگیر امور زندگیم. خیلی شرمندم اگه ناراحتتون کردم بازم پوزش. خیلی دوستتون دارم. بووووووووووووووووووووس
soli
پاسخ
درکت میکنم واقعا با یه کوچلو سر کردن خیلی خیلی سخته ،اما خوشحالم که سوتفاهم حل شد و برگشتین باز این بوسها برا ارشان جون