آرسنآرسن، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

آرسن مرد شجاع و قهرمان ما

عکسهای شب یلدا 92

1392/10/2 22:31
نویسنده : soli
1,958 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل خاله این دومین یلدایی هستش که پیش مایی خدارو خیلی شاکریم که به روزهای ما رنگ و بو میدی و باعث میشی هر لحظه برامون خاطره بشه بغلبغلبغلچند روز مونده به شب یلدا با خاله شادی حرف میزدیم که چیکار کنیم که شب یلدای امسالمون متفاوت باشه وقتی رفته بودیم واسه تو هدیه شب یلدا بگیریم  تصمیم گرفتیم یه تزییناتی درست کنیم و کنسپت سنتی بگیریم چشمکآخه بابایی خدا بیامرز  شب یلدا رو خیلی دوست داشت همیشه با کلی هدیه میومد خونه و سعی میکرد مهمونی بزرگ بگیریم و همه فامیل دور هم جشن بگیریم چون به نظرش تنها شبی بود که کلی خاطره به جا میموند، روحش شاد ناراحت

حالا بریم سراغ عکسهای شب یلدا

اول از تزیینات شروع کنیم که منو خاله شادی درست کردیم

دومین یلدا

دومین یلدا1

دومین یلدا2

هندونه امسال ما که آقا بزرگ شده بود چشمک

دومین یلدا3

کیک شب یلدا که دایی سیامک زحمتش رو کشیده بود دست گلش درد نکنهقلبماچ

دومین یلدا4

اینارو هم خاله شادی شیطون درست کرده کلی خندیدم با دیدن اینا رژخانوم لیمو و موهای آقا لیمو خیلی باحالهقهقهه

دومین یلدا4

دومین یلدا6دومین یلدا7دومین یلدا8

دومین یلدا9دومین یلدا10دومین یلدا10

اما آرسن خان در شب یلدا

دومین یلدا11

دومین یلدا12

دومین یلدا13

دومین یلدا13

دومین یلدا14

دومین یلدا15

دومین یلدا16

دومین یلدا18

دومین یلدا19

دومین یلدا20

دومین یلدا21

هدیه ها آننه جون برا شب یلدات(کاپشن شلوار و شلوار راحتی)

هدیه آننه جون دومین شب یلداهدیه آننه جون دومین شب یلدا1

هدیه های مامان سولی و بابایی(کلاه خلبانی و یه فیل کوکی)

هدیه مامان سولی و بابایی

هدیه خاله شادی (یه جفت دستکش خوشگل که اولین دستکشت هم میشه)

هدیه خاله شادی

هدیه خاله فرناز یعنی خودم (عروسکهای نمایشی و یه جفت جوراب)

هدیه خاله فرنازهدیه خاله فرناز1

اینم نذری شعله زرد که واسه اربعین آننه جون پخته بود

شعله زرد نذری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامان آیناز
2 دی 92 23:14
مثل همیشه عالی بود دستتون درد نکنه خوش به حال آرسن که خاله های به این مهربونی داره
soli
پاسخ
مرسی گلم فدات ممنون لطف داری
مامان آیسو وآیسا
3 دی 92 11:37
خصوصی دوست خووووووب... یلداتونم مبارک عالی بود عکسهاتوووووووووونبرا ارسن جووون
soli
پاسخ
مرسی بابت لینک خوشحال شدم
سعیده مامان آنیسا
3 دی 92 11:54
واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی چه قشنگ شده سفره شب یلداتون خیلی عالییییییییییییییییییییییییییییییییییی دست خاله ها درد نکنه وای آرسن جون چه لباسای خوشگلی پوشیدی ایشالاه همیشه به شادیاینا بربی آرسن جونم
soli
پاسخ
مرسی گلم فدااااات چشات خوشگل میبینه مهربونم
سعیده مامان آنیسا
3 دی 92 11:55
فرناز جون عکسایی رو که دیدی یکیش دخترداییم بود ومادربزرگم نه مادرم
soli
پاسخ
وااااااااای جدا اما خیلی شبیه تو هستش باورم نمیشه خدا براتون حفظش کنه هم مامان بزرگ مهربون هم خواهر هم مامی هم دختر دایی
سعیده مامان آنیسا
3 دی 92 11:56
عزیزم ایشالاه قبول باشه سال بعد منم خبر کن آخه من خیلی شعله زرد دوس دارم
soli
پاسخ
سلام گلم مرسی فدات کاش زودتر میگفتی برات میاوردم نمیدونستم ایشالله هر موقع نذری داشتیم به تو هم خبر میدم
مامان الیار
3 دی 92 13:03
سلام عزیزم وااااااااااااااااااااااااااای چه سفره قشنگی چه پسمل خوشگلی چه تزیین باسلیقه ای همشون خیلی خیلی عالیینمخصوصا اقا و خانوم لیمو خیلی با حال بودن خاله خدا بابایی رو هم بیامرزه روحش شاد کادو های ارسن جونمم مبارکه خیلی خوشگلن نذر مامانی هم قبول باشه ایشالله میبوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسمتون
soli
پاسخ
مرسی گلم فدات چشات خوشگل میبینه خدا رفتگان شمارو هم بیامرزه قبول حق باشه
مرجان مامان آران و باران
3 دی 92 15:12
همیشه خوش باشید عزیزمممم عکسا خیلی قشنگ بوددد خصوصی
soli
پاسخ
مرسی گلم فداااااااااات
توت فرنگي
3 دی 92 19:03
چه عكساي خوشملي خاله ئجون مواظب باش قورتت ندم هااااا الهي صد يلدا ببيني دست همم درد نكنه هديه هات خيلي خوئشگلن به شادي بپوشي خاله جون
soli
پاسخ
فدات خاله جون اینقدر شیطونه که اینهمه رو قورت میده لیس میزه گاز میگیره همه شاکی ان از دستش فداااااااااااات گلم
مامان آیهان
3 دی 92 19:12
ای جوووووووونم چه سفره یلدای قشنگی. آرسن جوووون بازم یلدا تو تبریک میگم. به به خاله فرناز بازم گل کاشته دست گلش درد نکنه این بوسها مال خاله فرناز بود آرسن جونم هم که مثل همیشه خوش تیپ و درصحنه. خوشم میاد خاله فرناز هربرنامه ای اجرا میکنه آرسن پایست خاله فدات بشه اینقدر پسر خوب و پایه ای هستی
soli
پاسخ
وااااااای گلم بوسهات چسبید مرسی عزیزم منم تورو میبوسم آرسن پایه هست؟تو کاش پشت صحنه رو ببینی که چه جنگهایی باهم میکنیم اخر سر من بعد گرفتن عکسها این شکلی میشم
مامان آیهان
3 دی 92 19:13
نذریتونم قبول باشه راستی من عاشق شله زردم
soli
پاسخ
فدات بشم گلم قبول حق اینبار کلا واسه نی نی وبلاگی ها میارم
مامان ایمان
3 دی 92 23:54
سلام عزیزمممممم یلداتون مبارککککککک به به چه یلدایییییییییی دستتون درد نکنه خواهرای هنرمند شعله زدتون هم خیلی عالی بود خدا قبوللللللل کنه
soli
پاسخ
گلم تو لطف داری همیشه با پیامهات دلگرممون میکنی فدااااااااااااااای مهربونیت
yasamin
4 دی 92 0:22
hamechi ali bud makhsusan kare shadijun kolli khandidam kheyli banamak bud arsenjunam kheyli khoshgelo khoshtip shode mashalla har tipi besh miyad nazretunam gabul bashe
soli
پاسخ
سلام گلم مرسی فداات بشم یاسمین جون آره خاله جونش پسرمون خوشتیپه قبول حق باشه گلم
عاطفه مامان الای
4 دی 92 11:59
وای قبول باشه همه چی عالیه عزیزم دست همتون درد نکنه شعله زرد دلمون خواست دیووونه فرناز جون من شمارمو خصوصی بهت میدم هم موبایل هم خونه زنگ بزن تا از نزدیک تو یا هو ادت کنم یا تو هم شمارتو بزار وبگو کی خونه ای تا من بزنگم همین الان برو خصوصی
soli
پاسخ
فدات گلم اگه میدونستم به همه نگه میداشتم از سال بعد میخوام کلا برا مامانهای نی نی وبلاگی بدم شماره ات نیومده گلم
عاطفه مامان الای
4 دی 92 14:00
خصوصی
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
5 دی 92 1:13
عزیزم، الان وقت ِ کامنت ِ طولانی با جزئیات ندارم... منو ببخش... فقط خواستم بدونی که من بیادت هستم و اومدم اینجا وااای خدا، لیمو ها روووووووووووووووووووووووووو عجب دماغ درازیییییییییی
soli
پاسخ
گلم فدات این چه حرفیه میدونم که اونجوریه تو هم همیشه تو قلبو یادمی آره دماغ زنه از مال اقاهه دارزتره برعکس شده دیگه آقاهه عمل کرده بینیشو
پری ناز
5 دی 92 13:38
ای خدا منم از این خاله ها میخوامممممممممممم مثل همیشه توپ توپ.از طرف من ارسن رو بوس بارون کن خاله فرنازجونم.دوستتون دارم
soli
پاسخ
فدات پری من دیوونه نی نی تو هم حال میکنه دیگه ناسلامتی من خواهر تو هستم ها از این بهترهاشو واسه نی نی تو هم میکنم آرسن رو بوس بارون میکنم منم دوستتون دارم بهترین دوست دنیا فداااااااااااای اون مهربونی هات بشم من
مهسا مامان نورا
5 دی 92 22:57
وای شله زرد قبول باشه من عاشق شله زردم چه کادوهای خوشملی کاش شب یلدایی منم با نورا پیشتون بودم دلمون اب افتادچه عکسهای خوشملی
soli
پاسخ
آره کاش اینجا بودین منم حسابی نورا جونم رو هاپولی میکردم خیلی ماهه عسلکم جاتون خالی
مائده(ني ني بوس)
6 دی 92 0:17
يلداتون مبارك.واقعا كه آفرين به اين سليقه
soli
پاسخ
مرسی ممنون فداتون
شقایق مامان آرشا
6 دی 92 14:35
نمی دنم چیه بگم به این سلیقه و هنر خیلی خوب بود دست همه درد نکنه
soli
پاسخ
مرسی گلم فدات
مامان سویل
8 دی 92 10:11
یلداتونم مبارک لباسای خوشجلم مبارک عزیزم ارسنم شعله زردم که دیگه حرف نداره به به جای من خالی
soli
پاسخ
مرسی گلم فدات چشات خوشگل میبینه
مامان آیهان
8 دی 92 14:13
سلام آرسن جونم سلام خاله فرناز گل. چیکار میکنید این روزها با سرما. میرید برف بازی؟ آدم برفی درست کردی ؟آرسن والله ما که از دست سرما اونم با وجود آیهان نمیتونیم بیرون بریم. آخه من اولین سالیه که زمستون اینجام دوست دارم برم برف بازی اما بخاطرآیهانمجبوریم توخونه بمونیم
soli
پاسخ
سلام گلم نه بابا هوا خیلی سرده نمیشه اصلا رفت بیرون یه خرید میری 3/4 روز مریض میفتی هرچقدرم لباس کرم بپوشی ما هم مثل شما تو خونه بیشتر هستیم
مامان بنيتا
8 دی 92 15:02
مثل هميشه با سليقه خيلي عكساي قشنگي بودن كادوهاي خوشگلتم مبارك عزيزم خصوصي دوستم
soli
پاسخ
مرسی گلم فدات
مامان آیهان
11 دی 92 15:48
soli
پاسخ
persian mom
13 دی 92 16:48
افرین به خاله ی مهربون کاش پسملیه منم خاله داشت با اجازه لینک شدین
soli
پاسخ
با کمال میل لینک میکنم
مامان آیهان
15 دی 92 14:15
سلام آرسن جون ماهم سلام خاله فرناز مهربون وباسلیقه خوبی؟ ماآپیم
soli
پاسخ
مرسی گلم خوبم الان میام سر میرنم فدات
مامی پوریا
15 دی 92 14:33
چه پسمل نازی خدا حفظش کنه... عزیزمبه وب پسر منم سر بزن و اگه با تبادل لینک موافق بودی تووب پسرم بگو
soli
پاسخ
مرسی ممنون از لطفتون چشم حتما
اسپاترا
16 دی 92 5:05
یلداتون مبارک باشه همه چیز بسیار زیبا بود چه پسر خوشگل و نازی خاله های مهربون دستتون درد نکنه چه وبلاگ قشنگی واسه گل پسری درست کردین آرسن باید قدر همچین خاله های مهربونی رو بدونه با اجازه من شما رو لینک کردم خوشحال میشم شما هم به ما سر بزنید
soli
پاسخ
مرسی ممنون خیلی خوشحال شدیم از آشنایی تون ممنون به خاطر اینهمه مهر و محبتتون
مامان سویل و اراز
6 بهمن 92 0:43
چه عکسهای قشنگی خوش به حال ارسن جون که همچین خاله ها و مامانی با ذوق و خلاقی داره که دوران کودکیشو اینطوری جالب و قشنگ براش ثبت میکنن دستتون درد نکنهمرسی شهره جون فدات بشم که اینهمه لطف داری