آرسنآرسن، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

آرسن مرد شجاع و قهرمان ما

13 ماهگی ات

1392/9/14 22:16
نویسنده : soli
1,234 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیز دل خاله بازم دیر آپ کردم ،آخه انگشت پای آننه جون شکسته بود مهمون اینا زیاد میومد با شیطونی های شما هم فرصت نمیشد بیام برات بنویسم .اما سعی کردم عکس بگیرم توی این مدتی که نتونستم بیام آپ کنم .حالا از رفتارهای شما وروجک خان بگم پای آننه جون رو که بسته بودن تو حساس شده بودی تا فرصت میکردی میدیدی حواسمون پرته میرفتی انگشت آننه جون رو میکشیدی آننه جون یه دادی میکشید فرار میکردی میگفتی چیــــس میگفتیم اوفه با حالت ناراحتی اشاره میکردی که آره زبان

از وقتی راه میری روزگارمون سیاه شده همش در حال دوندگی هستی اونم به سرعت جت که نمیشه بهت رسید معمولا جاهایی که واسه شلوغی ترجیح میدی آشپزخونه هستش به خاطر اینکه کابینتهارو وا کنی هر چی وسایل توشه بیرون بریزی بعد ببینی یکی از ما داره میاد با یه ظرف تو دست پا بذاری به فرار قهقههاز جاهای مورد علاقه دیگه ات اتاق من و خاله شادی هستش که هیچی توش سالم نمونده اما اونقدر عاشقتیم که چیزی بهت نمیگیم روزی 10 بار اتاقم رو تمیز میکنم ناراحت

طبق معمول با غذا خوردن میونه ای نداری تنها چیزایی که برات جذابه واسه خوردن موز،بستنی ،لیمو شیرین ،مرغ ،رانی دسر ،نون سنگگ ،تخم مرغ و شیر مامانت به گفته پزشکت از اونجایی که معتاد ممه شدی نمیتونی غذاهای دیگه رو بخورینیشخند

رو منو شادی خیلی حساسی ما هم برا اینکه بدونیم عکس العملت چیه یه عروسک رو بغل میکنیم میگیم ما خاله اینیم میایی از موهای عروسک میکشی پرتش میکنی اونور محکم منو خاله شادی رو بغل میکنی چشمک

عاشق گوشی و کلا وسایل الکترونیکی هستی یواشکی میایی اتاق ما در اتاقم میبندی ،میری در کمدو باز میکنی گوشی رو برمیداری میام میگم گوشی منو برداشتی بده ببینم بهم میدی، یواشکی زیر لب میگی فری یعنی بدم بهت دلم برات میسوزه میدم بهت که اخرو عاقبتش گوشی ام رو خراب کردی .موقع جارو کشیدن سوار جارو برقی میشی و به وجد میایی و جیغ و داد میکشی کلی حال میکنیبغل

فرصت پیدا کنی میری سر وقت یخچال هر چی توشه یکی یکی برمیداری مخصوصا سس قرمز نیشخند

خاله شادی از اونجایی که هر چی بخوایی بهت میده و بهت نه نمیگه از پاهای اون آویزونی یعنی بغلت کنه و تورو به وسایل مورد نظرت برسونه نیشخند

وقتی یه چیزی میخوایی و نمیخواییم بهت بدیم الکی گریه میکنی خودتو به زمین میکوبی یعنی بدین خنده

وقتی یه فرد غریبه رو میبینی بغلش نمیری اما خودتو لوس میکنی و میخندی بعد ادی ادی میکنی باهاش ،هر موقع تل گیرت بیاد گوشی رو برمیداری و شماره میگیری اگو اگو میکنی یعنی به بابایی زنگ زدی اسم بابایی رو نمیتونی بگی میگی بیب بغل

اونروزی گریه کردی واست آب آوردم نخوردی گذاشتم رو میز بعد نیم ساعت ،داشتم تلویزیون میدیدم دیدم صدای قورت قورت میاد دیدم اومدی لیوان آب رو برداشتی با دو دستت گرفتی چنان با اشتها میخوری خیلی صحنه جالبی بود فیلم برداری کردم یادگاری بمونه خنده

از چند ماه پیش که زیر میز ناهارخوری رو واست پل ساختم میرفتی اونجا بازی میکردی و اَدی اَدی میکردی الان که قدت بلند شده سرت میخوره به میز واسه اون یاد گرفتی سینه خیز میری قلب

حالا بریم سراغ عکسهای 13 ماهگی ات که به خاطر پاییز صحنه رو پاییزی کردم ماچ

دسر 13 ماهگی ات رو مامان سولی پخته دست گلش درد نکنه بغل

دسر 13 ماهگی ات

عکسهای هنری 13 ماهگی عسلم

13 ماهگی

13 ماهگی1

13 ماهگی2

13 ماهگی3

13 ماهگی4

خاله ولم کن برم گریه میکنم ها ،آخه چرا نمیذارین شیطونی کنم من کلافه

13 ماهگی4

آخ جون فرار کردم نوبت شیطنته چشمک

13 ماهگی5

گوشی مامانم رو کش رفتم نیشخند

13 ماهگی6

عکس بابام رو پیدا کنم یعنی شماره اونه ،بهش یه زنگی بزنم حالشو بپرسم از خود راضی

13 ماهگی7

حوصله ام سر رفت دارم فکر میکنم چیکار کنم؟سوال تا اونوقت بند بلوزم رو بجوواممتفکر

13 ماهگی8

بذار یه کم هم مودب بشینمفرشته

13 ماهگی9

خاله شادی واسم غذا آورده نمیشه دستشو رد کنم ابرو

13 ماهگی10

خیلی هم خوشمزه هست نوش جونم  خوشمزه

13 ماهگی11

تازگیها گیر دادی به کارتهای من هر جا قائم کنم پیدا میکنی میاری بهم میریزشون تا بیام پا میذاری به فرار  نیشخند

کارتهای خاله رو برداشتم اگو اگو میکنم

13 ماهگی11

13 ماهگی13

13 ماهگی12

اینم از خونه من که اینجا زندگی میکنم زبان

13 ماهگی14

عاشق آبپاشی تا فرصت کنی میری سراغ گلهای دایی سیامک منم از این فرصت استفاده کردم شکار لحظه کردم

13 ماهگی15

13 ماهگی16

13 ماهگی17

13 ماهگی18

13 ماهگی19

بغل خاله شادی داری به من اَدی میکنی

13 ماهگی19

عاشق این چشمای نازتم عسلم

13 ماهگی20

این عکسهارو هم خاله شادی ازت گرفته 

13 ماهگی21

13 ماهگی22

13 ماهگی23

یه سری عکسهای  وقتی با خاله شادی و من رفته بودیم پارک که تو پست بعدی میذارم فعلا چند تاش رو گذاشتم

13 ماهگی23

13 ماهگی24

13 ماهگی24

اینجا هم مشغول توپ بازی هستی

13 ماهگی24

13 ماهگی25

اینم چند تا عکس از ائل گلی شب دایی سیامک برده بود باطری دوربین تموم شد نشد از تو هم عکس بگیرم دلم نیومد عکسها رو نذارم

ائل گلی

ائل گلی 0

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان ایمان
14 آذر 92 16:51
به به چه عکسهای قشنگی خاله جون ه عجب اپش کردییییییییییی خدا بد نده چی شده به پای انته جون خاله می گم ماشالله خیلی هنرمندی این عکسهارو چه جوری درست می کنییییییییی ساغولللللللللللللللللللللللللل ارسنی اوپ
soli
پاسخ
مرسی فداتون شرمنده کردین ظرف سوپخوری افتاده بود رو پاش انگشت پاش شکسته بود خوب شده خدارو شکرفداتون حتما اوپرم سیزده المانی اوپون
مهسا
15 آذر 92 12:09
فرناز جون بازم مثل همیشه عکسها فوق العادنآرسن جونم ماه بود ماه تر شدهاز طرف من بوسش کن راستی آننه جون الان حالش خوبه؟خدا بد نده
soli
پاسخ
مرسی مهسا جون فدات بشم چشات ماه میبیننآره بهتر شده میلنگه اما کم کم را افتاده فـــــــدات
مامان الیار
16 آذر 92 16:01
سلام خاله جونخدا بد نده حال اننه جون الان خوبهخیلی عکسای زیبا و جالبی شدن افرین به این خاله هنرمندکلی بوس واسه ارسن جون جیگر
soli
پاسخ
مرسی فداتون آره خوبه خداروشکر مرسی چشاتون قشنگ میبینن
مامان آیهان
16 آذر 92 16:58
سلام عزیزم 13ماهگیت مبارک گلم. عزیزم 1000ساله باشی فرناز جوون من وقتی تبریز نبودم تند تند به وب آرسن سرمیزدم ما بخاطر شرایط روحیم اصلا نمیتونستم نظر بنویسم
soli
پاسخ
مرسی گلم فدای مهربونیت تو ما رو شرمنده میکنی ایشالله این روزای سخت رو پشت سر بذاری و خدا بهت صبر بده روح مادرت شاد باشه گلم
مائده(ني ني بوس)
17 آذر 92 0:44
به به !آفرين به اين مامي هنرمندوااااي!تو هم كه مثل سارينا يه دقيقه آروم نميشيني!يه خرده خستگي در كن خاله١٣ ماهگيت مبارك .ديگه رفتي براي تولد ٢ سالگييييييييت هوراااااااا
soli
پاسخ
آره خاله امون از دست این وروجکها خیلی شیطونن خیــــــــــلی آره همراه سارینا جون پیش به سوی 2 سالگی
ناهید
17 آذر 92 15:58
سلااااااااام وای فرناز چه کردی چقدر عکسا خوشگل شدن واقعا قشنگو و هنریه خیلی هنرمندی به خدا دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت داررررررررررررررممممممممممم دوست جون مهربون و هنرمندم . اون آرسنم از طرف من کلی ببوسش. که حسابی ماه شده موهاشم داره بلند میشه . فرناز اگه تو مسابقه عکاسی شرکت کنی مطمئن باش اول میشی
soli
پاسخ
سلام ناهید جون خداییش دلم برات خیلی تنگ شده گلم فدای مهربونی هات عزیزم تو چشات قشنگ میبینه دوربین حرفه ای ندارم که اول باید اونو بگیرم بعد برم دوره اش رو ببینم ولی علاقه دارم خیلی، البته عکس گرفتن ار بچه شیطون خیلی سخته ایشالله از نی نی خودت عکس گرفتنی میبینی گلم فدات مهربونم
مامان آیهان
17 آذر 92 18:59
آرسن جونم قربون شیطنتات خاله تا میتونی شیطونی کنی چون بعداکه بزرگ شی حسرت نخوری کی بشه آیهانم اندازه تو بشه من عاشق شیطنتاشم
soli
پاسخ
گلم تا چشم بهم بزنی بزرگ شده حسرت این روزای آرومش رو میکنی پس عجله نکن
مامي نسيم
18 آذر 92 11:42
يني كشته اون استعداد عكاسيتم خانوم معلم معتاد ممه شدي خخخخخيلي باحال بود من نميدونم اين فسقليا چرا انقد علاقه به زير ميز دارن ميگم الان كه ارسن جون راه افتاده راحت ترين نه؟من كه مردم انقد چهار دست و پا رو زمين دويدم راستي اون عكس اخريه كجاس؟
soli
پاسخ
مرسی فدان نسیم جون چشات قشنگ میبینه آره دکتر گفته معتاد شده به شیر مادر تازه گفته باید ترکش بدیم زیر میز خوبه بچه استعدادش شکوفا میشه همه حرکات ورزشی رو یاد میگیره واسه راه رفتن خیلی کمک میکنه گلم اونجا ائل گلی تبریز توی این فصل قشنگ میشه فداااااااااات
سعیده مامان آنیسا
18 آذر 92 16:35
به به چه عکسای قشنگی آرسن جون از تابستون که دیدمت خیلی بزرگ شدی ماشالاه
soli
پاسخ
فدات خاله آره دیگه مرد کوچیک شده
مامان آیهان
18 آذر 92 18:03
سلام آرسن جان خوبی خاله؟ یه جورایی بهت عادت کردم هرروز باید بیام اینجا ببینم خاله فرناز مهربونت عکس جدید گذاشته واست یا نه
soli
پاسخ
مرسی فداتون واقعا خیلی شرمنده میکنین با اینهمه مهربونی فداتون سعی میکنم زود زود آپ کنم
شیما مامان شاهین کوچولو
20 آذر 92 22:45
به به 13 ماهگیت مبارک آرسن جونم فرناز جون شرمنده که نتونستم بیام وب بهتون سر بزنم...بخدا شاهین نمیزاره همین که میام پشت سیستم گریه میکنه
soli
پاسخ
گلم واقعا درکت میکنم ما تازه اینهمه هستیم کمک میکنیم نمیتونیم با شیطونی های آرسن دست و پنجه نرم کنیم واقعا سخته با یه بچه به همه کارها ادم برسه همین که به یادمون هستی کلیه فداتون
شیما مامان شاهین کوچولو
20 آذر 92 22:49
آفرین به خاله هنرمند که واسه خواهرزادش کم نیزاره... خوش بحالت آرسن ...کاشکی منم یه خاله هنرمند مثل شما داشتم این پارکه خیلی قشنگه... 2 سال پیش واسه اولین بار اومده بودیم تبریز ...یه روز کامل اونجا بودیم..خیلی قشنگ بود
soli
پاسخ
فداتون عشق آرسنه دیگه حاضرم هر کاری براش بکنم حتی بیشتر و بیشتر از این این بار اومدنی منتظرتون هستم شاهین جونم ببینم ایشالله تابستون میایین
مامان لي لي
21 آذر 92 3:03
خدايا!سرده اين پايين، ازاون بالا تماشاکن، اگه ميشه فقط گاهی بيا دست منو "ها"کن! خداياسرده اين پايين،ببين دستامو ميلرزه،ديگه حتی همه دنيا به اين دوری نمی ارزه!کسی اينجانمیبينه، که دنيازيرچشماته، يه عمريادمون رفته، زمين دارمکافاته! خدايا!وقته برگشتن، يه کم بامن مداراکن، شنيدم گرمه آغوشت، اگه ميشه منم جاکن؟!
soli
پاسخ
خیلی قشنگ بود واقعا یادمون رفته دنیا دار مکافاته و تنها پشت و پناه ما خای مهربونمونه مرسی دوست گلم
مامان لي لي
21 آذر 92 3:03
واي عزيزم ممنون از كامنت آت واقعاً بعضي ها رو مخ اند
soli
پاسخ
گلم تو خودتو ناراحت نکن ادمهای مریض زیادن که راضی به دیدن خوشی دیگرون نیستن تنها جواب اینجور ادمها بی محلیه فدای دل مهرونت
توت فرنگي
21 آذر 92 15:03
13 ماهگيت مبارك جيگر خاله
soli
پاسخ
مرسی خاله فدات
مامان لي لي
21 آذر 92 16:48
'دلم تنگ شده واسه قصه های قدیمی مادر بزرگ که توش آدم خوبه سختی میکشید، اذیت میشد، دنیا سر ناسازگاری باهاش داشت، همه درها به روش بسته بود امّا جوونمرد بود و راستگو و بی شیله پیله وآخرقصه همه چیز جور میشد وسختی ها تموم میشد وحق به حق دار میرسید! حیف که قصه های امروز پُر شده از آدمهای مثلأ زرنگِ نامرد!'
soli
پاسخ
خیلی قشنگه اما من باز متعقدم ادمهای خوب هم هستن و خدا همیشه طرف حقه هر چند زمان ببره فدای دل مهربونت گلم
مامان بنيتا
21 آذر 92 17:08
عكسها مثل هميشه عالي دست خاله جونيا درد نكنه خدا بد نده ايشالا كه بهتر شده باشن مامان بزرگ مهربون كاپشن شلوارتم خيلي نازه عزيزم
soli
پاسخ
مرسی سحر جون فدات چشات قشنگ میبینه آننه جونم خوبه فداتون
مامان ایمان
21 آذر 92 17:53
00__ ______7__________سلام ________0000____________من آپم___ __777____________ ______0000_______________________77777____________ ____00000___گذری_______________7777777_____________ ___00000______________________777777777___________ __000000____________77777777777777777777777777777_ _0000000___نیم نگاهی___7777777777777777777777777___ _0000000_________________777777777777777777_______ _0000__00_________________77777777777777777_______ _0000__00000000__________777777777_777777777______ _000000000000___________7777777_______7777777_____ __0000000000___________77777_____________77777____ ___0000_000000________777___________________777___ ____00000_______0____________0000_________________ ______000000__00000______000000______نظری_________ ________000000000000000000000_____________________
بـــــ:)ـــآنو
25 آذر 92 19:24
سلـــــآمــ...تو يه وبي خوندمــ گفتين مــآمــآنتون سيده ستــ... گفتين دعاهاش زود ميگيره... ميشه ازش خوآهش كنين از خدآ بخوآد زودتر منُ به كسي كه دوس دارمــ برسونه؟ دعا كنه كه مشكلاي سر راه رسيدنم برطرف بشه و زودتر با فرد مورد علاقه م ازدواج كنمــ؟ من كه هرچي دعا كردم بي نتيجه بود اين لطفـــُ ميكنين بهمــ؟
soli
پاسخ
فدات گلم توی وبلاکتم برات اومدم نوشتم ایشالله که اگه به خیر و صلاحته حتما بشه چشم گفتم بهش دعات کنه خودمم دعات میکنم فدات ولی هیچوقت خودتو ناراحت نکن به خاطر چیزی که نشده و نمیشه چون خدا خیلی هواتو داره و اون بهتر از ما بنده ها خیر و صلاحمون رو میدونه و میخواد ما خوشبخت بشیم فدااااات