آرسنآرسن، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

آرسن مرد شجاع و قهرمان ما

آرسن و رفتارهای جدیدش:)

1391/10/18 16:34
نویسنده : soli
1,220 بازدید
اشتراک گذاری

حالت های خواب آرسن جونم   

توی خواب چه باحال مبخندی

اه اه چه عصبی

وقتی توی خوابی دستاتو رو هم میذاری خیلی با نمک میشه این حالتتقهقهه

دستای توپوله تو فدات

اینجا  داشتی با من بازی میکردی خاله شادی عکس گرفته ،ولی اونقدر دست و پا زدی از هیجان و خنده بیشترش تار افتاده بود

 

قربون او جیغهات بشه خاله

خسته شدم از خنده

دایی سیامک بیرون بود وسط بازی ما اومد ،دایی داشت با من میحرفید یه هویی هواسم پرت شد باهات بازی نکردم یه جیغ با عصبانیت زدی .یعنی اینکه چرا منو تحویل نمیگیرینخنده

نی نی دختر خاله مهری آمانداجون

 

 

آماندا2

تو از آماندا 39روز بزرگتری ، اونروزی  تو بغل شادی بودی تا من آماندا رو بغل کردم  دیدم یه نگاه چپ چپ به من میکنی طوریکه همه گفتن وای این از حالا حسودی میکنه ،خاله اش رو نمیخواد با کسی قسمت کنه تا دو ساعت به من با عصبانیت نگاه کردی و بغلم نیومدی وروجک خاله قلب

اینم شنتیا نی نی دوست خونوادگیمون هستش 3ساله اش هست قراره وقتی بزگ شدی با شنتیا همبازی بشی،با اینکه نی نی هستش اما چون درشته به آننه جونش میگه آننه اون نی نی هستش من خیلی پیش آرسن بزرگم چشمک

شنتیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

خاله زهرا
21 دی 91 11:43
سلام
ماشالله هزار ماشالله بزرگ شده پسملمون


اره خاله زهرا خیلی بزرگ شده دیگه همه رو میشناسه همش میخواد بازی کنه بخنده وروجک )
کیارش
23 دی 91 15:03
ای جوووووووونم. چه فنچولک نانازیدارین شماهم. آرسن جون با افتخار لینک شدی عزیزم.
مامان عاشق
23 دی 91 21:14
ای عزیززززززززممممممممم لباش اونجا که خوابه خوردن داره
مریم--------❤
23 دی 91 21:32
جانمممممممم بخورمش من لینک کنم شما رو؟
مریم--------❤
23 دی 91 21:38
لینک کردم با اجازه راستی اسم شهرتون و بگین کنارش بنویسم
مریم--------❤
23 دی 91 21:39
خوب عزیزم خوشحال میشم ما رو هم لینک کنی
مریم--------❤
23 دی 91 21:42
الان ویرایش میشه منم 5 تا خواهر برادر زاده دارم
مریم--------❤
23 دی 91 21:44
ولی شما از من بزرگترین فکر کنم من 13-14 سالمه
مامان بنیتا
24 دی 91 9:59
سلام عزیزم لینکتون کردم برای آرسن عزیزم
مامان پارسا جیگر
24 دی 91 11:15
چه پسر ناز و با مزه ای چقدرم خوشگل خوابیده این فرشته ی کوچولو خدا حفظش کنه
ناهید
27 دی 91 11:54
سلام وای وای وای این پسر خوشگله با این تیپاش منو کشته خیلی نازی آرسن جون خاله فرناز بازم منتظر عکسای هنریت هستیم
مامان آنیا
27 دی 91 22:17
عزیزم نی نی با مزه ای دارین خدا حفظش کنه با اجازه لینکتون کردم
مریم--------❤
28 دی 91 21:17
نیستی گلم؟کم پیدایی چرا آپ نمیکنی دلم واسه آرسن کوچولو تنگ شده عزیزم